Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin yhteyttä.
Kenen kanssa?
En olisi valmis jakamaan elämääni kanssasi, mutta uskon, että meidänkin tarinallamme oli jokin tarkoitus. E-nainen
Miksi tuntuu siltä että elämä on hirveän vaikeaa.
En ole helppo ihminen. Et varmaan sinäkään. Kiitos silti olemassaolostasi rakas ihminen
n -> n
Vierailija kirjoitti:
En olisi valmis jakamaan elämääni kanssasi, mutta uskon, että meidänkin tarinallamme oli jokin tarkoitus. E-nainen
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettiä että, kivimuuri, sinä taisit välittää minusta kuitenkin !!
(🦔) on mun symbolieläin, mutta tunnistan tuon ihmisen rakennelman itsessäni. En vihaa, saati lakkaa välittämästä vaikken kaikkien ihmisten arvoja voi suoralta kädeltä hyväksyä. Olen kuitenkin Omatunto, yhteisöjen toimintakulttuurin kyseenalaistaja. Etsin uusia ratkaisuja joilla parantaa olemassa olevaa.
Tarinoilla, ja miksei myös runoilla, on kehittävä voima. Jokainen kirjailija on kävelevä maailmankaikkeus pienoiskoossa.
Etkö ollut kiinnostunut tyyneysharjoituksista?
Pelkään että eksyn, ennen kun näen syksyn, tähän ikäväni labyrinttiin, katoan kaipuuni kabinettiin, katettuna yhdelle, nurkkapöydälle.
Täällä on muutama todella negatiivinen ihminen, miten jaksavat itseään? Joka viestistä nillittämässä. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on helppoa kun ymmärtää pitää fokuksen omissa asioissa. Siinä mikä on omien arvojen, vahvuuksien, taipumusten ja kykyjen mukaista. Kenellekkään ei ole annettu missioksi itseään isompaa savottaa.
Toisin sanoen, kaaos kesyyntyy kun lakkaat pyörimästä muiden pyörremyrskyissä.
"Tapio", olet rakas. 🥰"Johanna"
Iltaa. Olis tarjolla uusia perunoita, kasslerpihviä ja parsaa. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
No miksi tuntuu siltä?
Miksi kysyt muilta sitä minkä tiedät itse? Turhaa ja ajanhukkaa.
Voit saada ihan vääriä vastauksia joita seuraat intensiivisesti.
Miten voi olla niin vaikeaa avata sydäntä minulle? Jos tekisit niin ja sanoisit tärkeät sanat, taistelisin meistä kynsin hampain. Nyt se kaikki on vain jotain, välillä latteaa, sitten taas mukavampaa. Itse osani tein jo, jätit kylmäksi ja kyyneleet silmäkulmaan.
Joskus ei saa vastauksia tilanteeseen itsessäänkään.
Joskus täytyy vain hyväksyä tilanne ja olla siinä.
Perustele, miten emme muka ymmärrä. Luulethan sinäkin ymmärtäväsi, etkö siis ole ihminen?