Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
E, sinusta ei oo vieläkään kuulunut mitään. Onko kaikki hyvin? 🤔
Eipä ne tunteeni tunnu siitä välittävän miten kiellettyjä ovat. Turvallista avautua tänne näköjään kun viestini katoavat nopeasti. J:ltä E:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐦🌸
Kaipaat vai olet?
🍆🧑🏻
Levottomuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐦🌸
Kaipaat vai olet?
🍆🧑🏻
Levottomuutta?
🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanu ymmärtämään mikä elämässä on tärkeää ja mulla ei ole mitään niistä.
Kerro?
Semmoinen paikka mikä tuntuu kodilta ja mihin voisi kuvitella kuolevansa rauhassa. Levollinen ja tasapainoinen olotila. Tunne että kuuluu jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asioista, joita ihailen sinussa on uskallus olla avoimesti epätäydellinen ja seurata silti sydäntään ja olla muita väheksymättä esimerkkinä muille, miten turha häpeä nujerretaan.
Herää kysymys, mitä tässä oikein olisi pitänyt hävetä sun mielestä, kerro toki kun tunnut tietävän paremmin. Ja lopeta tollaset epämääriset mutinat, se ei ole kovinkaan miehekäs piirre muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro?
Semmoinen paikka mikä tuntuu kodilta ja mihin voisi kuvitella kuolevansa rauhassa. Levollinen ja tasapainoinen olotila. Tunne että kuuluu jonnekin.
Mikä kodissasi on pielessä mielestä? Mikä on suurin este kuuluvuuden tunteelle? Onko se levottoman ja tasapainottoman olotilan aiheuttamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asioista, joita ihailen sinussa on uskallus olla avoimesti epätäydellinen ja seurata silti sydäntään ja olla muita väheksymättä esimerkkinä muille, miten turha häpeä nujerretaan.
Herää kysymys, mitä tässä oikein olisi pitänyt hävetä sun mielestä, kerro toki kun tunnut tietävän paremmin. Ja lopeta tollaset epämääriset mutinat, se ei ole kovinkaan miehekäs piirre muutenkaan.
Sivusta, mietin samaa. Jotenkin tulee tunne, että kyseinen ap salaa myötähäpeää tätä kaivattuaan ja purkaa sen tälleen sanoiksi.
muistatko vuosi sitten keväällä mikä meininki meillä oli
oli niin lähellä, kosketukset
me kaks vaan, sellaisessa järjettömyyden ja hyvänolon ja kemian spiraalissa
mut se ei ollut tarkoitettu kai, sä menit rikki, kuin tilauksesta se kaikki katkesi
oot tärkeä, ystävä, tiedä se.
Vierailija kirjoitti:
Jos luulet että vastaan sun turhanpäiväisiin viesteihin, sen jälkeen miten olet jättänyt mut roikkumaan, niin olet väärässä. Vähän kunnioitusta kiitos
Kuka olet? Vähän nöyrempää asennetta, kiitos.
Ilman oikeenlaista kemiaa...
Törmäsin sun syliin aamulla ja kahvit levis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐦🌸
Kaipaat vai olet?
🍆🧑🏻
Levottomuutta?
🙂
Voitaisiin tehdä yhdessä tyyneys harjoituksia.
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro?
Mikä kodissasi on pielessä mielestä? Mikä on suurin este kuuluvuuden tunteelle? Onko se levottoman ja tasapainottoman olotilan aiheuttamaa?
Jotenkin tuntuu että haluaisin toisaalta olla paikallani, mutta toisaalta haluaisin olla koko ajan menossa. Kaipaan täydellistä rauhaa luonnon helmassa. Toisaalta tykkäisin asua paikassa jossa pääsisi helposti kulkemaan paikasta toiseen.
Ihminen viettää vapaa-aikansa tahtomallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toivottavasti ei naisella. Ja näin sivusta lukevana (sen kuitenkin tein..) totean ettei hänen mielestään KUULU mutta jokin saattaisi.. muttei kuitenkaan sitten. Vaan täällä nyt menee häpeä, nolous, jännitys, ahdistus, katumus, avuttomuus ja kiima sekaisin helposti kun olette niin saamarin tyhmiä kaikki. No ei vaines. Ne kuitenkin jotka jäävät tästäkin änkkäämään taas. :s