Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tule koskaan seurustelemaan. Liian heikko siihen. Naiset eivät halua sulkeutuneita hyypiöitä deittailla.
Terveisin, nyyhkivä katkarapu 🍤😢
Tuskin jäät paitsi mistään.
Rakkaus jää kokematta ja se että on kosketuksen arvoinen.
Surullinen viesti. Ethän vaivu epätoivoon. Sulkeutunut on paljon parempi, kuin joku hölösuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tule koskaan seurustelemaan. Liian heikko siihen. Naiset eivät halua sulkeutuneita hyypiöitä deittailla.
Terveisin, nyyhkivä katkarapu 🍤😢
Tuskin jäät paitsi mistään.
Rakkaus jää kokematta ja se että on kosketuksen arvoinen.
Surullinen viesti. Ethän vaivu epätoivoon. Sulkeutunut on paljon parempi, kuin joku hölösuu.
Vaipunut jo. Vuonna 2012 sain vakavan masennuksen diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Heitin toivon nurkkaan.
Tunnisteet?
suukKonen siihen ihanan hymynkareen tuntumaan, nuku hyvin
Katsoin viime kesänä otettuja kuvia ja näytin niissä Petollisten Marjolta.
Se on tullut selväksi, ettet välitä. Siltä se tuntuu, kun mikään ei puolla sitä, että välittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisia on, esim. tämän artikkelin Tommi on varmaan tommonen https://www.apu.fi/artikkelit/millaiset-miehet-jaavat-kainuuseen-isa-ja
Kaverini mies on myös ton tyyppinen, on jostain Uudenmaan pikkupaikkakunnalta kotoisin
Joo mutta ne kaikki miehet on onnellisissa parisuhteissa tai niillä on kysyntää aika paljon.
On näitä vapaalla jalalla paljonkin, ne vaan aamusta iltaan on touhuissaan eikä löydy deittipalstoilta/netistä pyörimästä.
Ainakaan et halua pitää mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Se on tullut selväksi, ettet välitä. Siltä se tuntuu, kun mikään ei puolla sitä, että välittäisit.
En tietenkään. Muutoin vain olen kaivannut vuosikausia ja rakastanut kuin hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisia on, esim. tämän artikkelin Tommi on varmaan tommonen https://www.apu.fi/artikkelit/millaiset-miehet-jaavat-kainuuseen-isa-ja
Kaverini mies on myös ton tyyppinen, on jostain Uudenmaan pikkupaikkakunnalta kotoisin
Joo mutta ne kaikki miehet on onnellisissa parisuhteissa tai niillä on kysyntää aika paljon.
On näitä vapaalla jalalla paljonkin, ne vaan aamusta iltaan on touhuissaan eikä löydy deittipalstoilta/netistä pyörimästä.
No niitä ei kiinnosta parisuhteet. Heillä on parempaakin tekemistä.
Seisoin tänään radan vieressä ja mietin pitkään. Käännyin pois päin pari minuuttia etuajassa.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt itsekään? Minä en ole, koska olen epävarma sinun tunteistasi ja siitä tulisinko naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt itsekään? Minä en ole, koska olen epävarma sinun tunteistasi ja siitä tulisinko naurunalaiseksi.
Pyydät toista yrittämään vaikka et itse yritä?
Vierailija kirjoitti:
Seisoin tänään radan vieressä ja mietin pitkään. Käännyin pois päin pari minuuttia etuajassa.
Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo sen ettet välitä hänestä.
Ja toinen puoliskosi ei anna vaikutelmaa siitä, että mikään olisi huonosti..
Luin vain tuon edellisen. Hiukset täsmää muuten, mutta eivät ole kiharat.