Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kai se on jonkinlainen oivallus sekin. Se, mikä luovuttaa ei ole sydän vaan mieli.
Vierailija kirjoitti:
Heitin toivon nurkkaan.
Asia kuultu. 🥹 Kaikkea hyvää sulle ja teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut heitetään aina selviämään liian monesta asiasta yksin.
Millaisista asioista juuri nyt?
Tilannetajuttomuus tilanteissa, jonka johdosta joudun aina liian koville.
Ai muut eivät tajua sinua?
Vaikka en valita asioista niin ei kaikki asiat tai teot silti ole ok.
Kenelle olisi?
Vierailija kirjoitti:
Kai se on jonkinlainen oivallus sekin. Se, mikä luovuttaa ei ole sydän vaan mieli.
Joten miksi elää näin?
Kyllä tuollaisia on, esim. tämän artikkelin Tommi on varmaan tommonen https://www.apu.fi/artikkelit/millaiset-miehet-jaavat-kainuuseen-isa-ja
Kaverini mies on myös ton tyyppinen, on jostain Uudenmaan pikkupaikkakunnalta kotoisin
Joo mutta ne kaikki miehet on onnellisissa parisuhteissa tai niillä on kysyntää aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei kiinnosta vähempää kuin matkustelu.
Se on kiva tietää. Et varmasti myöskään pidä leivonnaisista, tai leivonnainen on vähintäänkin vääräntyyppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tukka auki ja kiharat. Yleensä ponnari. Joskus nuttura.
Kaunista 😚
Pinkki huulipuna kuvassa?
Opettaja kaipaa opettajaa 💞
💞💕💞
Täsmääkö tukka?
Vierailija kirjoitti:
Näin ei tarvitse näyttää huonoimpia puoliaan: ei sisäisiä eikä ulkoisia.
Pintakiilto vain sokaisee silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut heitetään aina selviämään liian monesta asiasta yksin.
Millaisista asioista juuri nyt?
Tilannetajuttomuus tilanteissa, jonka johdosta joudun aina liian koville.
Muut eivät osaa ottaa sinua huomioon vai sinä et tiedä, miten toimia joissakin tilanteissa?
Muut eivät osaa ottaa minua huomioon. Itse taas joudun kokoajan huomioimaan muita. Joudun pohtimaan miten selvitä asioista kun muut vaan tekevät asiat juuri niin kuin heistä sillä hetkellä tuntuu parhaalta pohtimatta lainkaan seurauksia minun toimintaani tai sen edellytyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei kiinnosta vähempää kuin matkustelu.
Sama juttu.
Rooma ja kaikki se kauneus. Voitaisi istua hiljaa penkillä syysillassa. Rakastan syksyä.
Minä en ole luovuttanut, mutta mitäpä se auttaa, jos toinen luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua?
Valitettavasti, mut kyllä mä selviän.
Miksi valitettavasti?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ei tarvitse näyttää huonoimpia puoliaan: ei sisäisiä eikä ulkoisia.
Pintakiilto vain sokaisee silmät.
En minä esitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisia on, esim. tämän artikkelin Tommi on varmaan tommonen https://www.apu.fi/artikkelit/millaiset-miehet-jaavat-kainuuseen-isa-ja
Kaverini mies on myös ton tyyppinen, on jostain Uudenmaan pikkupaikkakunnalta kotoisin
Joo mutta ne kaikki miehet on onnellisissa parisuhteissa tai niillä on kysyntää aika paljon.
No toi Tommi on parikymppinen, saattaa olla vielä sinkku. Pikkupaikkakunnilla ne kyllä pariutuu usein tosi nuorena, siis tyyliin yläasteella alkavat jo seurustelemaan tulevan puolison kanssa :D Omallakin kotikylällä monta tuollaista paria.
Tuo kaverin mies on -95 ja ne on olleet useamman vuoden yhdessä (kaverilla tuli ero edellisestä huonosta miehestä, jonka jälkeen löysi tuon hyvän).
Ei kai tuollaisella miesmaulla jätetä pariutumista kovin myöhään! Pitää olla ajoissa liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Heitin toivon nurkkaan.
Kenelle kerrot?
Mä en tule koskaan seurustelemaan. Liian heikko siihen. Naiset eivät halua sulkeutuneita hyypiöitä deittailla.
Terveisin, nyyhkivä katkarapu 🍤😢
Vaikka en valita asioista niin ei kaikki asiat tai teot silti ole ok.