Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Suukkoja ja silityksiä. Oot mun ajatuksissa. Nuku hyvin rakas.
Oon muuten jotenkin varma, että jos muuttaisin pois, niin sitten tietysti joskus vikana päivänä ennen muuttoa törmäisinkin jossain sinuun. Jossain kauppareissulla hakemassa uuninpesuainetta tai vastaavaa. Että jäis oikein harmittamaan. Ehdottaisit ehkä jopa näkemistä ja joutuisin vain kieltäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus elämäti.
Nooh hankit vaan jonkun nuoren rakastajan, meet vaikka reiveihin ja reissuun tai hommaat moottoripyörän jolla kaahailet ja kurvailet ja vedät keuloja tai muuta vastaavaa
Ovatko kaikki moottoripyöräilevät haikailemassa kadotettua nuoruuttaan? 😊
Ei tietenkään, mutta kai siihen jotain vapauden huumaa liittyy.
Eihän valtaosa aikuisista moottoripyöräilijöistä taida myöskään kaahailla, kurvailla ja vedellä keuloja :D Monet vanhemmat moottoripyöräilijät tekee esim. puolison kanssa reissua Alpeille yms.
Olis kyllä vihoviimeinen reissu, jonka mä tekisin. Alpeille taas haluaisin, mut jollain muulla kulkupelillä.
Ennen sinun tapaamistasi tapasin laatia paljon erilaisia sääntöjä milloin ajatuksille tai arjelle, milloin rakkaudelle tai rutiineille. Ajatellen kirkassilmäisesti, että yksin olisi parempi, että yksin pärjäisi paremmin. Olet poikkeus, joka saapui vahvistamaan säännönmukaisuudet. Olet sekoittanut minut, ja kaiken toimintani, siten ettei tätä nykyä missään ole pienintä häivähdystäkään mistään järjellisyydeksi luokiteltavasta. Tätä olen kaivannutkin elämääni - olenhan kaivannut sinua. Kauniita unia.
Hei, hyvää yötä! Taidan rakastaa sua, halusin vain kertoa sen.
Viestit vielä lukematta ja väsynä en jaksa jatkaa toisaalla. Hyvää yötä rakkaimmalle. Nuku hyvin.
Tänään äityli sano, että saat valita naisen kun vaan haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän haluaisit nähdä.
Tiedät, että haluaisin. Susta kyse, niin pannakin. Olispa meissä aineksia suurempaankin. Siihen en enää usko.. vaikka toivon yhä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen ollut kerran elämässäni rohkea. Yhteydenotto meni vaan semmoiselle kuka ei olisi voinut olla vähempää kiinnostunut musta.
Laitoitko sanat suuhuni?
Ei nimiä, ei jälkiä. Vain: hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiinnostavaa kuulla sun unista.
Kerron, jos kysyt irl.
Mä muuten pelkään ukkosta. Oisin mieluummin kaivatun kanssa piilossa peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei ole mitään esteitä. Tosin olen yhä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Osaisitkohan arvostaa?
Riippuu asiasta. Rakkauden osoituksia osaan arvostaa hyvin, hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Jos sanon jotain, niin se pitää. En ole tuuliviiri. Kerrotko sitten, mitä aioit?
Mäkin olen ollut kerran elämässäni rohkea. Yhteydenotto meni vaan semmoiselle kuka ei olisi voinut olla vähempää kiinnostunut musta.