Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän haluaisit nähdä.
Sitä sun täytyy kysyä multa irl viestillä.
Unihiekkaa ja kauniita ajatuksia rakkaalle ihmiselle 💞
n2n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus elämäti.
Nooh hankit vaan jonkun nuoren rakastajan, meet vaikka reiveihin ja reissuun tai hommaat moottoripyörän jolla kaahailet ja kurvailet ja vedät keuloja tai muuta vastaavaa
Mä oon varmaan se mummeli joka menee vielä rollaattorilla reiveihin. Sivusta tämä.
Mua taas ei saisi reiveihin kuin pakkopaidassa väkisin :D
Oon oikeasti täysin kyllästynyt opiskeluun. Ihan turhaakin se on. Mieluummin tekisin jotain oman nykyisen alan töitä, jos vain sais jostain. Pitäisköhän vihdoin muuttaa pois. Sinä taidat olla loppujen lopuksi ainoa syy miksi en ole muuttanut. Aika järjetöntä, kun eihän me edes nähdä.
Tiedätkö ne hetket iltaisin, kun ollaan molemmat työkoneillamme tekemässä jotain ihan muuta kuin töitä, mutta kumpikaan ei vaivaudu muuttelemaan statustaan poissaolevaksi? Siinä me ollaan yhteisymmärryksessä yhdessä hiljaa vain, edes pieni hetki silloin tällöin. Kukaan ei silloin häiritse, on vain sinä ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiinnostavaa kuulla sun unista.
En oo pitkään aikaan yrittänyt muistaa uniani, niin en muista yhtään.
Vierailija kirjoitti:
=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus elämäti.
Nooh hankit vaan jonkun nuoren rakastajan, meet vaikka reiveihin ja reissuun tai hommaat moottoripyörän jolla kaahailet ja kurvailet ja vedät keuloja tai muuta vastaavaa
Ovatko kaikki moottoripyöräilevät haikailemassa kadotettua nuoruuttaan? 😊
Ei tietenkään, mutta kai siihen jotain vapauden huumaa liittyy.
Eihän valtaosa aikuisista moottoripyöräilijöistä taida myöskään kaahailla, kurvailla ja vedellä keuloja :D Monet vanhemmat moottoripyöräilijät tekee esim. puolison kanssa reissua Alpeille yms.
Olet ajatuksissani. Hyvää yötä K miehelle <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia..-Anneli😘
Samoin sinulle 🤗
On luonnollista, että nainen ei ymmärrä aidosta rakkaudesta yhtään mitään, ilman miehen ohjaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ne hetket iltaisin, kun ollaan molemmat työkoneillamme tekemässä jotain ihan muuta kuin töitä, mutta kumpikaan ei vaivaudu muuttelemaan statustaan poissaolevaksi? Siinä me ollaan yhteisymmärryksessä yhdessä hiljaa vain, edes pieni hetki silloin tällöin. Kukaan ei silloin häiritse, on vain sinä ja minä.
Ja sä viet mut ikkunan luo. Ja sä sanot: "Mehän ollaan niin kuin nuo"
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö nainen jos mies nuolee pildeä ja sormettaa? Mulla on treffit tiedossa, siksi kyselen.
Kyseleekö keski-ikäinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisitko ajatella että me, oltaisiin hyvä mätsi...
Emmä tiedä. Pelastaisitko mieluummin naapurin lapsen vai oman lemmikkisi tulipalon sattuessa?
Lapsen tietenkin. sivu
Keneltä kysyt?