Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitan sulle euron niin kiitätkö?
Otan vastaan vain tuhatlappusia kerrallaan. Tilinumerotiedustelut yksityisviestinä.
Suurin euroseteli on 500€. Minkä maan valuuttaa otat siis vastaan?
Ruplat käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi musta on levitetty huhupuheita jotka eivät pidä lainkaan paikkansa? En ymmärrä motiivia.
Ketä kiinnostaa, paitsi jos ovat loukkaavia, vie oikeuteen. Kiinnostavista ihmisistä juorutaan aina.
No toisaalta ihan sama. Pelleilkää vaan rauhassa aikuiset ihmiset. Mä en välitä muiden mielipiteistä lainkaan.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi musta on levitetty huhupuheita jotka eivät pidä lainkaan paikkansa? En ymmärrä motiivia.
Mua ei kiinnosta muuta kuin sisäinen autenttisuus arvojani kohtaan, rehellisyys ja omaperäinen itseilmaisullisuus eli itsenäinen elämä eli siiliyys, kuka kuitenkin varjelee harmoniaa arvoillaan 🦔
Muistakaa epelit käyttää kumia
Veronmaksaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulenko vai enkö tule? Kas, siinä pulma. En haluaisi lisää kierroksia myllyyn, mutta haluaisin nähdä sinut.
Tahon erään miehen
Kannattaa valita vakaumuksellinen kristitty. Kukaan ei rakasta naista yhtä terveellä ja kunnioittavalla tavalla.
En huolisi vakaumuksellista kristittyä vaikka olis viimeinen mies maan päällä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa epelit käyttää kumia
Veronmaksaja
Veroja tarvis maksaa vähemmän kun jättäisivät pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan vastaan vain tuhatlappusia kerrallaan. Tilinumerotiedustelut yksityisviestinä.
Laita 2, osaat kai laskee.
Tuhatlappusista puhuit. Kannattaa tuntea valuutat, ettei pidetä ihan amatöörinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa, paitsi jos ovat loukkaavia, vie oikeuteen. Kiinnostavista ihmisistä juorutaan aina.
No voi kyllä luonnehtia loukkaaviksi. Mua on yritetty luonnehtia kevytkenkäiseksi. Mikä ei oo totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita 2, osaat kai laskee.
Tuhatlappusista puhuit. Kannattaa tuntea valuutat, ettei pidetä ihan amatöörinä.
Sama missä muodossa tulee, vaikka euroina jos ei isompaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että löydät jonain päivänä yhtä fiksun ku olet itse. Ihmiset löytää aina kaltaisensa.
Ei aina löydä, valitettavasti.
Sitten ei ole etsinyt.
Ei, vaan kaikille ei ole kaltaista.
On.
Galluppi: oletko köyhä? Henkisesti tai muuten vaan?
Vierailija kirjoitti:
Terassisedältä pusu kaunottarelle.
Viheltele koirille vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että löydät jonain päivänä yhtä fiksun ku olet itse. Ihmiset löytää aina kaltaisensa.
Ei aina löydä, valitettavasti.
Sitten ei ole etsinyt.
Ei, vaan kaikille ei ole kaltaista.
On.
Todista.
Vierailija kirjoitti:
Kalu kovenee.
- terassisetä
Yök trolli
Vierailija kirjoitti:
Galluppi: oletko köyhä? Henkisesti tai muuten vaan?
En. En henkisesti enkä muutenkaan. Mulla on hyvin rikas mielenmaisema, mielekäs elämä ja vakaat tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulenko vai enkö tule? Kas, siinä pulma. En haluaisi lisää kierroksia myllyyn, mutta haluaisin nähdä sinut.
Tahon erään miehen
Kannattaa valita vakaumuksellinen kristitty. Kukaan ei rakasta naista yhtä terveellä ja kunnioittavalla tavalla.
En huolisi vakaumuksellista kristittyä vaikka olis viimeinen mies maan päällä. Eri
Mä voin ottaa, jos se suostuu juomaan vähän ehtoollisviiniä. Sivusta
Ei savua ilman tulta