Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti käpyjä kuusissa. Oliko käpymäärällä jokin ennuste talvesta ?
Ainakin aiemmin jos pihlajassa on ollu paljon marjoja niin se on tiennyt pitkää, kylmää, runsaslumista talvea. Tossa on pikkupihlajassa jäätävän isot tertut, mutta nykyään ilmasto on niin sekasin että saa nähdä.
Itse kuullut ihan päinvastoin, eli kahta ei puu kanna, marjoja ja lunta. Eli jos runsaasti pihlajanmarjoja tulee vähäluminen talvi ja päinvastoin. Mene ja tiedä mikä sitten on se oikea tulkinta. Ihan sivusta tämä
Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Haluatko miestäsi vielä säännöllisen usein? Entä hän sinua?
En enää lainkaan. Jos päivän sättii ja pyörittelee silmiään ja toteaa ainako MINUN pitää valittaa niin en pysty. Ja minä en ole se valittaja vaan hän. Syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aiemmin jos pihlajassa on ollu paljon marjoja niin se on tiennyt pitkää, kylmää, runsaslumista talvea. Tossa on pikkupihlajassa jäätävän isot tertut, mutta nykyään ilmasto on niin sekasin että saa nähdä.
Itse kuullut ihan päinvastoin, eli kahta ei puu kanna, marjoja ja lunta. Eli jos runsaasti pihlajanmarjoja tulee vähäluminen talvi ja päinvastoin. Mene ja tiedä mikä sitten on se oikea tulkinta. Ihan sivusta tämä
Se marjojen paljous liittyis siihen, että linnuilla ois paljon syötävää ennen lumien sulamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lankeaa samoihin virheisiin vuosi vuoden perään ja pyrkivät sitte kuittaamaan kaiken sanalla anteeksi. Hetken kestää, ja sitte taas se sama meno, samat virheet.
Mitähän tästä oikein pitäisi ajatella.
sivukommentointina vain
Mitä älyä on edes pyytää anteeksi palstalla ?
Miksi luulet että hän mitään palstaa tarkoittaa? Tiedäks kun osa meistä tapaa ihmisiä ihan tosielämässäkin 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Herranen aika, et voi olla tosissas!Siksipä se anteeksipyyntö kannattaakin tehdä tosielämässä.
Eihän ne henkilöt, joiden anteeksipyynnöstä tossa puhuttiin, edes käy täällä, joten ehkä sun kannattaa lopettaa jankuttaminen tähän.. luet jatkossa sit vähän huolellisemmin sen mihin hätäilet vastaamaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet tapeltaisiinko jatkuvasti.
En tunne teitä, joten en luule teistä mitään. Itse en riitele kenenkään kanssa, en voi sietää turhaa riitelyä vaan keskityn elämässä hyviin asioihin. Jos on hankalaa tulla jonkun kanssa toimeen niin hoidan asiat jatkossa ilman tarvetta tulla toimeen. Suhde, jossa toinen on riitaisa, päättyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noi liity mitenkään toisiinsa. Kaikenlainen sato riippuu senhetkisistä sääolosuhteista, pölyttäjien määrästä jne, puut ei ennusta yhtään mitään vaan elää hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko miestäsi vielä säännöllisen usein? Entä hän sinua?
En enää lainkaan. Jos päivän sättii ja pyörittelee silmiään ja toteaa ainako MINUN pitää valittaa niin en pysty. Ja minä en ole se valittaja vaan hän. Syyttä.
Ymmärrän sinua. Kuulostaa vaikealta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet tapeltaisiinko jatkuvasti.
En todellakaan halua tapella jatkuvasti, se ei ole rakkautta. Toivon, että voidaan keskustella avoimesti, jolloin ei synny tai kerry epäselvyyksiä. Kiistoja tulee väistämättä, kuuluu asiaan. Toivoisi, että kielenkäyttö pysyisi arvostavana, ja anteeksi täytyy osata pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lankeaa samoihin virheisiin vuosi vuoden perään ja pyrkivät sitte kuittaamaan kaiken sanalla anteeksi. Hetken kestää, ja sitte taas se sama meno, samat virheet.
Mitähän tästä oikein pitäisi ajatella.
sivukommentointina vain
Mitä älyä on edes pyytää anteeksi palstalla ?
Miksi luulet että hän mitään palstaa tarkoittaa? Tiedäks kun osa meistä tapaa ihmisiä ihan tosielämässäkin 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Herranen aika, et voi olla tosissas!Siksipä se anteeksipyyntö kannattaakin tehdä tosielämässä.
Eihän ne henkilöt, joiden anteeksipyynnöstä tossa puhuttiin, edes käy täällä, joten ehkä sun kannattaa lopettaa jankuttaminen
Näin teen, kun noin hienovaraisesti ilmineeraat asian !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se marjojen paljous liittyis siihen, että linnuilla ois paljon syötävää ennen lumien sulamista.
Olette väärässä ketjussa. Ohis muualle. Täällä kaivataan.
En oo ikinä tuntenu toisen ihmisen läheisyyden aiheuttamaa hyvän olon tunnetta. Unessa tunsin. En olisi halunnut herätä.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä tuntenu toisen ihmisen läheisyyden aiheuttamaa hyvän olon tunnetta. Unessa tunsin. En olisi halunnut herätä.
Kuulostaa todella huolestuttavalle.Se on parasta mitä housut jalassa voi tuntea !
Kamala ikävä :(
Edes unia en susta enää nää.
Edes väkivaltaisuus ei haittaisi mua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaivattusi suhteen epätoivoinen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse väkivaltainen?
Ei tapeltaisi. Kumpikin on tottunut vähän ronskimpaankin kielenkäyttöön ja voisi olla joskus äänekästäkin, mutta vyön alle ei lyötäisi.