Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
24761/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet tapeltaisiinko jatkuvasti. 

Ei tapeltaisi. Kumpikin on tottunut vähän ronskimpaankin kielenkäyttöön ja voisi olla joskus äänekästäkin, mutta vyön alle ei lyötäisi. 

Vierailija
24762/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On valtavasti käpyjä kuusissa. Oliko käpymäärällä jokin ennuste talvesta ?

Ainakin aiemmin jos pihlajassa on ollu paljon marjoja niin se on tiennyt pitkää, kylmää, runsaslumista talvea. Tossa on pikkupihlajassa jäätävän isot tertut, mutta nykyään ilmasto on niin sekasin että saa nähdä.

Itse kuullut ihan päinvastoin, eli kahta ei puu kanna, marjoja ja lunta. Eli jos runsaasti pihlajanmarjoja tulee vähäluminen talvi ja päinvastoin. Mene ja tiedä mikä sitten on se oikea tulkinta. Ihan sivusta tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24763/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
24764/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko miestäsi vielä säännöllisen usein? Entä hän sinua?

En enää lainkaan. Jos päivän sättii ja pyörittelee silmiään ja toteaa ainako MINUN pitää valittaa niin en pysty. Ja minä en ole se valittaja vaan hän. Syyttä. 

Vierailija
24765/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin aiemmin jos pihlajassa on ollu paljon marjoja niin se on tiennyt pitkää, kylmää, runsaslumista talvea. Tossa on pikkupihlajassa jäätävän isot tertut, mutta nykyään ilmasto on niin sekasin että saa nähdä.

Itse kuullut ihan päinvastoin, eli kahta ei puu kanna, marjoja ja lunta. Eli jos runsaasti pihlajanmarjoja tulee vähäluminen talvi ja päinvastoin. Mene ja tiedä mikä sitten on se oikea tulkinta. Ihan sivusta tämä

Se marjojen paljous liittyis siihen, että linnuilla ois paljon syötävää ennen lumien sulamista.

Vierailija
24766/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lankeaa samoihin virheisiin vuosi vuoden perään ja pyrkivät sitte kuittaamaan kaiken sanalla anteeksi. Hetken kestää, ja sitte taas se sama meno, samat virheet.

Mitähän tästä oikein pitäisi ajatella.

sivukommentointina vain

Mitä älyä on edes pyytää anteeksi palstalla ?

Miksi luulet että hän mitään palstaa tarkoittaa? Tiedäks kun osa meistä tapaa ihmisiä ihan tosielämässäkin 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Herranen aika, et voi olla tosissas!Siksipä se anteeksipyyntö kannattaakin tehdä tosielämässä.

Eihän ne henkilöt, joiden anteeksipyynnöstä tossa puhuttiin, edes käy täällä, joten ehkä sun kannattaa lopettaa jankuttaminen tähän.. luet jatkossa sit vähän huolellisemmin sen mihin hätäilet vastaamaan 👍

Vierailija
24767/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne teitä, joten en luule teistä mitään. Itse en riitele kenenkään kanssa, en voi sietää turhaa riitelyä vaan keskityn elämässä hyviin asioihin.  Jos on hankalaa tulla jonkun kanssa toimeen niin hoidan asiat jatkossa ilman tarvetta tulla toimeen. Suhde, jossa toinen on riitaisa, päättyisi. 

Vierailija
24768/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noi liity mitenkään toisiinsa. Kaikenlainen sato riippuu senhetkisistä sääolosuhteista, pölyttäjien määrästä jne, puut ei ennusta yhtään mitään vaan elää hetkessä. 

Vierailija
24769/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko miestäsi vielä säännöllisen usein? Entä hän sinua?

En enää lainkaan. Jos päivän sättii ja pyörittelee silmiään ja toteaa ainako MINUN pitää valittaa niin en pysty. Ja minä en ole se valittaja vaan hän. Syyttä. 

Ymmärrän sinua. Kuulostaa vaikealta ihmiseltä. 

Vierailija
24770/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua tapella jatkuvasti, se ei ole rakkautta. Toivon, että voidaan keskustella avoimesti, jolloin ei synny tai kerry epäselvyyksiä. Kiistoja tulee väistämättä, kuuluu asiaan. Toivoisi, että kielenkäyttö pysyisi arvostavana, ja anteeksi täytyy osata pyytää.

Vierailija
24771/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lankeaa samoihin virheisiin vuosi vuoden perään ja pyrkivät sitte kuittaamaan kaiken sanalla anteeksi. Hetken kestää, ja sitte taas se sama meno, samat virheet.

Mitähän tästä oikein pitäisi ajatella.

sivukommentointina vain

Mitä älyä on edes pyytää anteeksi palstalla ?

Miksi luulet että hän mitään palstaa tarkoittaa? Tiedäks kun osa meistä tapaa ihmisiä ihan tosielämässäkin 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Herranen aika, et voi olla tosissas!Siksipä se anteeksipyyntö kannattaakin tehdä tosielämässä.

Eihän ne henkilöt, joiden anteeksipyynnöstä tossa puhuttiin, edes käy täällä, joten ehkä sun kannattaa lopettaa jankuttaminen

Näin teen, kun noin hienovaraisesti ilmineeraat asian !

Vierailija
24772/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se marjojen paljous liittyis siihen, että linnuilla ois paljon syötävää ennen lumien sulamista.

Olette väärässä ketjussa. Ohis muualle. Täällä kaivataan.

Vierailija
24773/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24774/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä tuntenu toisen ihmisen läheisyyden aiheuttamaa hyvän olon tunnetta. Unessa tunsin. En olisi halunnut herätä. 

Vierailija
24775/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧡🧡🧡🧡

Vierailija
24776/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä tuntenu toisen ihmisen läheisyyden aiheuttamaa hyvän olon tunnetta. Unessa tunsin. En olisi halunnut herätä. 

Kuulostaa todella huolestuttavalle.Se on parasta mitä housut jalassa voi tuntea !

Vierailija
24777/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ikävä :(

Edes unia en susta enää nää.

Vierailija
24778/35298 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes väkivaltaisuus ei haittaisi mua. 

Vierailija