Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näit minussa pitkäaikaisen ihailijan, jolta sait haluamaasi huomiota ja romanttista hupia.
Kerroin varauksesta, et kuunnelllut. - erisivulta
Aika huono tunniste jos toinen ei ole edes kuunnellut
Ihastuminen voi olla yksipuolistakin.
Oispa kiva taas jutella kaivatun kanssa kaksin, ihan niin kuin ennenkin. Höpötellä ihan mitä tahansa, niin tuntuis, et hän on mun elämässä ihan tosissaan. Tää kaipaus ja ihastus vaan kasvaa koko ajan, enkä tiedä missä ollaan esim. jouluna, toivottavasti ei kepeää kaipausta edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näit minussa pitkäaikaisen ihailijan, jolta sait haluamaasi huomiota ja romanttista hupia.
Kerroin varauksesta, et kuunnelllut. - erisivulta
Sinä olet varattu minulle! Niin ois aina pitänytkin olla! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa on totta, mikä sepitettyä?
Mitä haluat tietää.
Kaiken.
Ota selvää irl. Täällä ei mikään selviä.
Muistelisin, että olen kuullut nuo sanat joskus ennenkin. Lentämään en edelleenkään ole oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Mikä on tänään ruikutuksen aihe ?
Ei ruikututa mikään
Operakas halataan kun tavataan. <3
En ymmärrä sitä henkilöä joka vastaa täällä viestiin tyyliin, "olit siinä ja sanoit hei ja juttelimme pajuista". Wtf kuvitteleeko tai onko joku oikeasti niin epätoivoinen että luulee puhuvansa kohteelleen 🤯
Vierailija kirjoitti:
Oispa kiva taas jutella kaivatun kanssa kaksin, ihan niin kuin ennenkin. Höpötellä ihan mitä tahansa, niin tuntuis, et hän on mun elämässä ihan tosissaan. Tää kaipaus ja ihastus vaan kasvaa koko ajan, enkä tiedä missä ollaan esim. jouluna, toivottavasti ei kepeää kaipausta edelleen.
Höpötellään vaan. Laita viestiä tulee, ni tavataan kaksin.
En tiedä, miten pystyn näkemään sinua enää. Taas kaikki kauniit muistot.
Löysin kaupasta sun nimikko Cokiksen, Zerona. Mut mun rakkaus on Hundred lasissa 😍
Karvoihin jään. ;).naiselle
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä henkilöä joka vastaa täällä viestiin tyyliin, "olit siinä ja sanoit hei ja juttelimme pajuista". Wtf kuvitteleeko tai onko joku oikeasti niin epätoivoinen että luulee puhuvansa kohteelleen 🤯
Ei, vaan ihan ketjujen alusta asti osalla on ollut tapana vastata kuin vastaisi kaivatuilleen. Niin minäkin teen, mutta harvemmin kuvittelen oikeasti vastaavani hänelle.
Suurimmat tunteeni olen kokenut sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Karvoihin jään. ;).naiselle
Hyvä, niin sen pitikin mennä.
Mitä kaikkea olet feikannut tässä jutussa?
Olen spatiaalisesti potentti. 🎨
Aika huono tunniste jos toinen ei ole edes kuunnellut