Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
'Meillä on paljon yhteistä. Se on hyvä pohja, vaikka ei mikään välttämättömyys toimivalle suhteelle. Kuitenkin merkitsevämpää on yhteyden kokemus, jonka ainakin minä olen tuntenut heti enkä usko että se kauheasti sulla poikkeaa. Se on sitä kemiaa, joka tulee vuorovaikutuksessa heti ilmi. Ajatus kulkee samoja ratoja ja ymmärretään toinen toistaan. Voi melkein täydentää toisen lauseen. Sitä ei voi feikata ja se on melko harvinaista. Ei sekään yksin pareja tee ja pidä, mutta on vahva vetovoimatekijä ja auttaa yhteisellä polulla paljon. Jos siihen lisätään vielä viehtymys ja ajan kanssa kiiintymys, jaetut arvot ja samat elämäntavoitteet, on ainekset hyvään kasassa. Lopun ratkaisee halu ja hyväntahtoisuus. Näillä eväin syntyy rakkaus joka kestää."
Olet liian vaativalla tuulella. Anna vapautta niin se kestää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän asiaa sinulla olisi?
Puhelu vois olla jotain tällaista: haluaisin pitää yhteyttä suhun, ja mietin, oisko se sustakin ok?
"minäkin kaipaan lähellesi ja tutustumaan. Tietysti mielessä pyörii apinamaisia ajatuksia suutelemisesta ja siitä eteenpäin, eikä ne väärin kai ole, vaan kertoo vakavuustasosta tunteissa, mutta tietysti pelkkä jutteleminen, ajan viettäminen yhdessä ja yhteinen tekeminenkin olisi jo ainakin alkuun jotain suurenmoista. Tai kun nyt edes näkisi ja voisi katsoa silmiin ilman ympäröiviä muita, joiden ihmettelyn herättämistä tulisi välttää. Tai edes vilkuttaisi lasin läpi hymynkare huulilla ja loiste silmissä. Se nyt varmaan toteutuu, mutta hetimullekaikki piinaa kohdallasi pahoin. Hyvää yötä toivoopi"
Mä en soittele just koskaan, mut tollanen puhelu ois ihana saada kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista huilu ja tuu vaihtaa tää kumi
Haista vaan kuule itte, ole jumalauta kerrankin oman elämäsi macgyver äläkä pane ja odota toisia tekemään asioita jotka ovat itsesi vastuulla
Onnekseni minulla on omassa elämässä ihminen ja ihmisiä, jotka oikeasti välittävät. Apu on tulossa.
Onneksi minä taas osaan paikata ja vaihtaa kumin itsekin. Ja jos en osaisi teettäisin sen muilla. En odottaisi ja anelisi, että joku tekisi sen ilmaiseksi.
Sorry vaan, mutta maksan vastavuoroisesti palveluksista, en odota ilmaisia lounaita.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vielä.
Vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vielä.
Mitä pitäisi miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän asiaa sinulla olisi?
Puhelu vois olla jotain tällaista: haluaisin pitää yhteyttä suhun, ja mietin, oisko se sustakin ok?
Nyt omin kyllä tämän sivusta. Todellakin kyllä!
Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Fly me to the moon.
On vain yksi tarve: rakastaa sinua.
Mitään todellista ei, suuria sanoja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
2 l8
No soita sitten ja sano nuo asiat.
Vierailija kirjoitti:
Näytä se. Muuten se on vain sanoja.
Vain omassa hiljaisessa mielikuvituksessani.
Todellisuudessa ihastunut varattuun naiseen.
Sivusta kuten aina.