Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Jäit mieleen aika voimakkaasti.
Ei, helvetti.
Mitähän asiaa sinulla olisi?
Meillonnoi kotipesäkolot (monikossa) vielä tutkimatta. Tietäsin yhden sopivan mäyrän.
T. 🦨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot surullisenakin upee ja must on kasa säpäleitä enää. Ne sanoo, että uusiaki tulee, mut mulle se on sinä tai ei mitään..
Kuumaa tekee hienoja biisejä. Sivusta.
Tekee, se Tulipalokin on ihan huippu. -tuo edellinen
Niin on. Myös Ylivoimainen on hyvä. Se sama sivusta.
Niin on. 😍
Vierailija kirjoitti:
Jäit mieleen aika voimakkaasti.
Kuka?
No kai mä saan sitte jonku toise mut en mä kyl sitä enää ala ikävöimää tääl vaan mielessäni
Vierailija kirjoitti:
Mitähän asiaa sinulla olisi?
Ei yhtään mitään enää
Lupiinit on villejä, intiaanitkin on, mut mun kaipuulla on raamit vaikka se on,rajaton.
"Tarjoan kaipausinvestoinnille hyvän panos-tuotossuhteen. Minussa on paljon kaivattavaa fyysisesti ja henkisesti. Lupaan herkästi ihanaa tulevaisuutta mielitietylleni ja olen lupaukseni lunastava luonne. Olen myös hyvä pitkäkestoisen säästökaipauksen kohde vähäisellä riskillä luovutustappioista, sillä ominaisuuteni säilyvät läpinäkyvästi vaikka painotus silloin tällöin säätyykin indeksien ja markkinoiden mukaan. Vahva perusta pysyvissä asseteissa silti turvaa jatkuvuuden ja kompensoi riskielementit. Taatun turvallisuuden sekä korkeiden tuotto-odotusten yhdistelmä on markkinoiden paras yksittäinen kohde, jos vain kokonaisuus miellyttää muutoin."
Vierailija kirjoitti:
"Pidän sinusta huolen."
Sen hetken kun vietämme yhdessä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä ja minä puoliskoni, me ollaan matkalla 100kmh kohti lähintä kiviseinää. Sehän se ei meitä haittaa, ainakaan tässä vaiheessa, kun sieltähän voi törmäyksen seurauksena paljastua vaikka mitä eikö niin? Molemmat tiedetään, että mitä tahansa tämä onkaan, se on hallitsematonta ja siksi se ei voi toimia. Me poltamme toisemme loppuun. Revimme toisemme vielä kappaleiksi. Kuitenkin me päätetään jatkaa tätä leikkiä kun ei ymmärretä eikä haluta lopettaakaan. Eikä meitä kukaan tältä tule pelastamaan.'
Millä perusteella kuvittelet tämän tai muidenkaan ketjuun siteeraamiesi viestien olevan juuri kaivatultasi?
Hyvää yötä rakas kaivattuni.
'Meillä on paljon yhteistä. Se on hyvä pohja, vaikka ei mikään välttämättömyys toimivalle suhteelle. Kuitenkin merkitsevämpää on yhteyden kokemus, jonka ainakin minä olen tuntenut heti enkä usko että se kauheasti sulla poikkeaa. Se on sitä kemiaa, joka tulee vuorovaikutuksessa heti ilmi. Ajatus kulkee samoja ratoja ja ymmärretään toinen toistaan. Voi melkein täydentää toisen lauseen. Sitä ei voi feikata ja se on melko harvinaista. Ei sekään yksin pareja tee ja pidä, mutta on vahva vetovoimatekijä ja auttaa yhteisellä polulla paljon. Jos siihen lisätään vielä viehtymys ja ajan kanssa kiiintymys, jaetut arvot ja samat elämäntavoitteet, on ainekset hyvään kasassa. Lopun ratkaisee halu ja hyväntahtoisuus. Näillä eväin syntyy rakkaus joka kestää."
Joo ja sut tahtoisin kippariksi
Onhan raskas päivä ollut palstalla, mä en ole onneksi siihen osallinen. Mua vaivaa enimmäkseen kova ikävä. No joo, epävarmuuskin aina toki. Kerro mulle mitä sä tarvit multa? Mitä sä haluaisit? Ne on ne kysymykset, joita enimmäkseen pyörittelen. Nuku hyvin rakas.
TOSIS ei se sun kaivattu ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään elokuun ensimmäisenä tiistaina.
Onks sul maanantai vapaa?
Totta. Ei ne huomaa muutenkaan.
Hyvää yötä lattianrajasta