Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Melkoista settiä mulle taas aamupäivällä. Mietin miks mä oon täällä.ja altistan itseni tollasten ihmisten myllyille thtään mitenkään kun en sitä tekis todellisuudessakaan. Vastaus kai on se, että halutessas sä voisit nähdä tänkin puolen mun ajatuksia ja tietysti ihan vaan puhallan fiiliksiä, kun en voi oikein sitä kenellekään tehdä. Onhan ne jutut lähentyneetkin paljon. Joskus laitan sulle suunnilleen saman asian irl myös hetken harkittuani. Mun aika menee vähän odotellessa, että voisin tehdä asioita sun kanssa. Niin ei pitäs elää. Rakastan. Suukko.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me enää koskaan? Tai no, todennäköisesti taidetaan nähdä, mutta pelottaa kyllä kohtaaminen näin pitkän ajan jälkeen.
En oikein tiedä mitä sinusta ajattelen, mutta kaipaan silti.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Yksikin oletettu kaunis viesti mieheltä niin kaikki omivat.
Älä huoli, en omi. Ilmiö tuttu kyl.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me enää koskaan? Tai no, todennäköisesti taidetaan nähdä, mutta pelottaa kyllä kohtaaminen näin pitkän ajan jälkeen.
Tuskin nähdään ja jos nähdään, et tule näkemään naamaltani yhtään mitään. Osaan tarvittaessa feikata huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mulla on ollu kerran tuollainen nainen ja seksi oli ihan parasta. Valitettavasti juttu kaatui etäisyyteen ja muihin ongelmiin. Alitajuisesti etsin samanlaista uudestaan, mutta vastaan tulee lähinnä estoisia mt-kuntoutujia, joita ahistaa kaikki kosketus ja jotka eivät ole sinut oman kehonsa ja seksuaalisuutensa kanssa.
Katso avoimia naisia, hieman iloisempia. Avoimuus näkyy myös olemuksessa ja toiminnassa. Vinkkinä vain.
Ei sellaiset ekstrovertit minusta perusta. Niille pitäisi olla joku uraa takova menestynyt tyyppi, jossa on energiaa, näköä ja draivia. Enkä jaksa itsekään sellaisia tuulipuvun kahisevia reippailijoita ja hölöttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lausua sinulle helliä. Tilaisuutta vain ei taida tulla. Siksi piirrän sanani pilviin luettavaksi ja kuun kerrottavaksi. Hyvää yötä, kullan kallis.
Tilaisuutta ei tule ellei tee tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvempi kaipaavista on näköjään ikinä päässyt rakastelemaan, on vaan pantu.
Nää ei tiedä rakkaudesta tai muustakaan mitään. Jakavat visvapillujaan ja kyrpiään menemään kaikille, jotka vähänkin haluavat. Kukaan näistä ei saa oikeaa rakkautta tai parisuhdetta, vaikka kaverit pariutuvat oikealta ja vasemmalta. Mutta näitäkin pitää olla, täyttämässä maata.
Eiköhän täällä suurin osa ole ihan suhteissa olleita/olevia, ja nämä puoli kaupunkia "rakastelleet" vähemmistössä. Edelleen. Sivusta
Kunhan trollasin. Oon nainen.
Milloin saan nähdä silmäsi ilman, että aurinkolasit ovat välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mulla on ollu kerran tuollainen nainen ja seksi oli ihan parasta. Valitettavasti juttu kaatui etäisyyteen ja muihin ongelmiin. Alitajuisesti etsin samanlaista uudestaan, mutta vastaan tulee lähinnä estoisia mt-kuntoutujia, joita ahistaa kaikki kosketus ja jotka eivät ole sinut oman kehonsa ja seksuaalisuutensa kanssa.
Katso avoimia naisia, hieman iloisempia. Avoimuus näkyy myös olemuksessa ja toiminnassa. Vinkkinä vain.
Ei sellaiset ekstrovertit minusta perusta. Niille pitäisi olla joku uraa takova menestynyt tyyppi, jossa on energiaa, näköä ja draivia. Enkä jaksa itsekään sellaisia tuulipuvun kahisevia reippailijoita ja hölöttäjiä.
Ei niin ekstro eikä itsekäs. Se mukavuusaspekti ja ole itsekin mukavampi. Puhu suoraan ja ota vastaan sitä samaa. Huumorintajua. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että nähdään. Sattuman todennäköisyydet ovat hyvin pienet, eikä ole mitään yhdistävää tekijää. Jos kauan meni toisistamme tietämättä, miksipä yhtään vähemmän aikaa menisi uudelleen kohtaamiseen, etenkin kun lähelle tuovat tekijät iän myötä vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso vanhempia naisia, heillä on vähemmän itsetunto-ongelmia.
Käyvät seksisuhteeseen, mutta vakavaan juttuun pitää olla hedelmällinen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin saan nähdä silmäsi ilman, että aurinkolasit ovat välissä?
Pitääkö aina laseja?
Se oli sitten siinä. Kiitos kaikesta. Kiitos, että sain hetken kulkea rinnallasi. Hyvää yötä. Hyvää loppuelämää! P.S. Olit minulle aivan hemmetin tärkeä.
Hyvät yöt mammoille. Muistaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin oikeasti itkenyt tämän takia?
Todellakin olen, monta kertaa...
Ai teilläkin lerpahtaa
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua kaivattuni. Olisitpa täällä, niin saisin painautua yöksi selkääsi vasten ja helliä ja silitellä sinua selästä, käsivarsista, vatsasta ja rinnoista. Sen lisäks antaisin suukkoja sun kaulalle ja niskaan.
Täydellistä olis mun ihmisen kanssa. Olis mulla jotain vastalahjojakin.
Olitkohan lauantaina siellä? Mukavaa kesän jatkoa.