Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lörttöhörö puhuu rumasti naisista. Avaisi edes suunsa ettei näin, vaan tee näin. Samaa marinaa, kertokaa mitä haluatte. Sitten jos ei onnistu on varaa valittaa.
Oon sanonutkin, mut sit saa sen vasikan ilmeen vastineeks
Minkäslainen ilme tuo on, eläimellinen ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mulla on ollu kerran tuollainen nainen ja seksi oli ihan parasta. Valitettavasti juttu kaatui etäisyyteen ja muihin ongelmiin. Alitajuisesti etsin samanlaista uudestaan, mutta vastaan tulee lähinnä estoisia mt-kuntoutujia, joita ahistaa kaikki kosketus ja jotka eivät ole sinut oman kehonsa ja seksuaalisuutensa kanssa.
Katso avoimia naisia, hieman iloisempia. Avoimuus näkyy myös olemuksessa ja toiminnassa. Vinkkinä vain.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi kaipaavista on näköjään ikinä päässyt rakastelemaan, on vaan pantu.
Nää ei tiedä rakkaudesta tai muustakaan mitään. Jakavat visvapillujaan ja kyrpiään menemään kaikille, jotka vähänkin haluavat. Kukaan näistä ei saa oikeaa rakkautta tai parisuhdetta, vaikka kaverit pariutuvat oikealta ja vasemmalta. Mutta näitäkin pitää olla, täyttämässä maata.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit olla mun niin olisin sun. Aina tulet olemaan mun tärkein. Pidän susta sit huolta... ja ainakin rakastan sua.. ehkä vähän mörököllimäisesti enkä aina osaa sanoa mitään, enkä tehdä oikeita asioita.. tärkein oot silti aina ollut mulle... liiankin kauan. Hyvää yötä.
Olipa kaunista 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanoit ettei seiso liian kauniiden naisten kanssa.
Mitä kerroit muille?
No minä kerroin ettei seiso ollenkaan. Kun nainen haluaa, odottaa, vaatien, niin nakki lerpahtaa. Ei sitä saa sit seisomaan millään enää. Lerppu mikä lerppu.
Pientä ramppikuumetta?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit olla mun niin olisin sun. Aina tulet olemaan mun tärkein. Pidän susta sit huolta... ja ainakin rakastan sua.. ehkä vähän mörököllimäisesti enkä aina osaa sanoa mitään, enkä tehdä oikeita asioita.. tärkein oot silti aina ollut mulle... liiankin kauan. Hyvää yötä.
Kuinka kauan?
Olin tänään parituntia Kärkkäisen natsikaupassa. Tarkoitus oli ostaa uusia seksikkäitä kauluspaitoja, mutta en löytänyt mitään. Housut olisin ostanut, mutta juuri minun kokoni oli loppunut. Kun Esprit loppui, en enää löydä mitään. Jää vaikutukset kaivattuun ja muihinkin tekemättä. Ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mulla on ollu kerran tuollainen nainen ja seksi oli ihan parasta. Valitettavasti juttu kaatui etäisyyteen ja muihin ongelmiin. Alitajuisesti etsin samanlaista uudestaan, mutta vastaan tulee lähinnä estoisia mt-kuntoutujia, joita ahistaa kaikki kosketus ja jotka eivät ole sinut oman kehonsa ja seksuaalisuutensa kanssa.
Katso avoimia naisia, hieman iloisempia. Avoimuus näkyy myös olemuksessa ja toiminnassa. Vinkkinä vain.
Katso vanhempia naisia, heillä on vähemmän itsetunto-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin oikeasti itkenyt tämän takia?
Todellakin olen, monta kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Minua sinä et kyllästytä yhtään. Päinvastoin. Olet rakas. Olisitpa lähellä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaunis viesti, joka olisi kiva omia.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä, Piipii!
Kuka on Piipii?
kulta, sydän, ihana linnunradalta ;)
Vierailija kirjoitti:
900 painanut varmasti jo tunnistaa kun löytää oikeanlaisen. On sopivasti vertailukohteita.
Mielikuva monesta sadasta naisesta odottamassa haarat levällään karvainen lörttihörö esillä, on piirtynyt verkkokalvoilleni. Jos kus pelkään että se vie vetävän mimmin kohdalla stondiksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanoit ettei seiso liian kauniiden naisten kanssa.
Mitä kerroit muille?
No minä kerroin ettei seiso ollenkaan. Kun nainen haluaa, odottaa, vaatien, niin nakki lerpahtaa. Ei sitä saa sit seisomaan millään enää. Lerppu mikä lerppu.
Ongelma on henkinen. Hoida pää kuntoon. Voi olla myös fyysinen jos olet todella ylipainoinen.
Tai ei yhteensopivuutta.
Nähdäänköhän me enää koskaan? Tai no, todennäköisesti taidetaan nähdä, mutta pelottaa kyllä kohtaaminen näin pitkän ajan jälkeen.
En oikein tiedä mitä sinusta ajattelen, mutta kaipaan silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin oikeasti itkenyt tämän takia?
useamman kerran
Hyvää yötä lounaaseen ihanalle naiselle tukalan kuuman kesäpäivän päätteeheksi, toivottavasti voit hyvin ja oot ollunna vilvoittavien vetten äärellä, itse en jaksana ulkoilla, kotväen kanssa draamaa. Kävin kasvinkumppanin kanssa samassa kohteessa asuvan vanhemman sukulaisen luona. Ajattelen sinua, tarjoisin iltateen tai kaakaon siulle jos oisit täällä. Kauniita unia.
Yksikin oletettu kaunis viesti mieheltä niin kaikki omivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä, Piipii!
Kuka on Piipii?
kulta, sydän, ihana linnunradalta ;)
Ihana hellittelynimi!
Hyvää yötä N34