Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun tervehdyksen jälkeen toinen viesti. Hyvää yötä kaivatulleni !
Onko tuo jokin uusi kirjoitusmuoto, olen törmännyt tähän eri puolilla? Siis tämä !
Sovitaan vaikka niin.
Kerro kerro
Kuvastin?
Haluaisin lausua sinulle helliä. Tilaisuutta vain ei taida tulla. Siksi piirrän sanani pilviin luettavaksi ja kuun kerrottavaksi. Hyvää yötä, kullan kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanoit ettei seiso liian kauniiden naisten kanssa.
Mitä kerroit muille?
No minä kerroin ettei seiso ollenkaan. Kun nainen haluaa, odottaa, vaatien, niin nakki lerpahtaa. Ei sitä saa sit seisomaan millään enää. Lerppu mikä lerppu.
Ongelma on henkinen. Hoida pää kuntoon. Voi olla myös fyysinen jos olet todella ylipainoinen.
Ei, lerpahtaa vaan kun nainen odottaa haarat levällään. Muutoin ei ongelmia.
Totta, miehen pitää saada ottaa nainen. Se on miehen seksuaalisuuden ytimessä. Pelinaiset tajuavat tämän; ensin flirttailevat kunnes mies ei voi vastustaa ja käy käsiksi. Sitten nainen hieman vastustelee muodon vuoksi nostattaakseen mieh
Meinasin tykätä aluksi mutta loppuun luettuani tunnelma lässähti ja lähinnä mietin että oletko tosissasi?
🤣🤣🤣
Ihanaa! Mulla on ollu kerran tuollainen nainen ja seksi oli ihan parasta. Valitettavasti juttu kaatui etäisyyteen ja muihin ongelmiin. Alitajuisesti etsin samanlaista uudestaan, mutta vastaan tulee lähinnä estoisia mt-kuntoutujia, joita ahistaa kaikki kosketus ja jotka eivät ole sinut oman kehonsa ja seksuaalisuutensa kanssa.
Hellepäivän päätteeksi voisit tulla ja polkea minua kuin tulpatonta mopedia. Tätä janoa ei sammuteta juomalla. Kihelmöivän kuumia unikuvia. 🤭
Lörttöhörö puhuu rumasti naisista. Avaisi edes suunsa ettei näin, vaan tee näin. Samaa marinaa, kertokaa mitä haluatte. Sitten jos ei onnistu on varaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kerroit muille?
No minä kerroin ettei seiso ollenkaan. Kun nainen haluaa, odottaa, vaatien, niin nakki lerpahtaa. Ei sitä saa sit seisomaan millään enää. Lerppu mikä lerppu.
Ongelma on henkinen. Hoida pää kuntoon. Voi olla myös fyysinen jos olet todella ylipainoinen.
Tekeekö joku noin? Odottaa haarat levällään?
Valtaosa naisista on römpsä levällään vaan ja odottaa e
Noin 900 oon painanut, noin 400 kohdalla lerpahtanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kerroit muille?
Tekeekö joku noin? Odottaa haarat levällään?
Valtaosa
Kyllä todellakin voi etukäteen jo tietää. Tunnetko mitään? Aistitko yhtään mitään?
🤣🤣🤣
Ikävä sinua kaivattuni. Olisitpa täällä, niin saisin painautua yöksi selkääsi vasten ja helliä ja silitellä sinua selästä, käsivarsista, vatsasta ja rinnoista. Sen lisäks antaisin suukkoja sun kaulalle ja niskaan.
Nähdään elokuun ensimmäisenä tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Lörttöhörö puhuu rumasti naisista. Avaisi edes suunsa ettei näin, vaan tee näin. Samaa marinaa, kertokaa mitä haluatte. Sitten jos ei onnistu on varaa valittaa.
Oon sanonutkin, mut sit saa sen vasikan ilmeen vastineeks
Vierailija kirjoitti:
Oi Kuolema, vanha kapteeni, aika on tullut! nostetaan ankkuri!
Ei mitään hoppua, kaikki pääsevät kyllä kyytiin ajallans.
900 painanut varmasti jo tunnistaa kun löytää oikeanlaisen. On sopivasti vertailukohteita.
Jos haluaisit olla mun niin olisin sun. Aina tulet olemaan mun tärkein. Pidän susta sit huolta... ja ainakin rakastan sua.. ehkä vähän mörököllimäisesti enkä aina osaa sanoa mitään, enkä tehdä oikeita asioita.. tärkein oot silti aina ollut mulle... liiankin kauan. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään elokuun ensimmäisenä tiistaina.
Silloin olen vihdoin palannut pitkältä lomaltani ja saatan olla nähtävissä
Harvempi kaipaavista on näköjään ikinä päässyt rakastelemaan, on vaan pantu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kerroit muille?
Tekeekö joku noin? Odottaa haarat l
Joo, oon alkanut kysymään naisilta, että oletko sängyssä kuin kuollut kala ?
God natt fru speciallärare 💕