Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Anna mulle osa kannettavaksi.
Hän on niin kovin söpö ihminen, vähän hassu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko estänyt kaivattusi tai kehottanut pysymään poissa hänen elämästään? Jos näin, miksi kaipaat?
Olen sanonut, ettei kannata olla yhteyksissä, koska olin/olen yksipuolisesti ihastunut. En tiedä miksi ajattelen vieläkin aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kirjallisuusohjelmaa, jossa käsiteltiin romaania luksuksesta. Siitä tuli mieleen, että sinä olet mulle luksusta. Jotakin, mitä tavoittelen, mutta ei ole saatavilla. Ainut sellainen.
Miksei hän ole saatavilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi poiketa kahvit juomassa..
Kuuluisat päiväkaffet
Olisi myös tilauksessa yksi vahva ja yöt läpeensä valvottava tapaus. Saapumistaan odotellessa. 😉 eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kirjallisuusohjelmaa, jossa käsiteltiin romaania luksuksesta. Siitä tuli mieleen, että sinä olet mulle luksusta. Jotakin, mitä tavoittelen, mutta ei ole saatavilla. Ainut sellainen.
Mikä tuon luksuksen tekee?
Aika moni asia: Hän on rakas ja erityinen. Hänessä on hienoja piirteitä, jotka eivät tule ilmi kaikille. Lisäksi meillä on tavallisen arjen ylittävä taajuus ja rakkaus, joka tuli kutsumatta.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin näkeväni sinua, etsin aina kaikista kasvoista.
Sama kaivatustani.
Rakas, se sana sopii sinuun. Moni muukin sopii, mutta eniten tuo.
Ei, en ole kehoittanut häntä pysymään poissa HÄNEN elämästään 😂 wtf
Gallup : Mitäs ruikuttajille tänään kuuluu ? Vieläkö ruikutus on samaa kuin perjantaina.
Toisella hetkellä naurattaa ja toisella itkettää. Kolmannella hetkellä naurattaa ja itkettää samaan aikaan. Sellaista se elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Mitäs ruikuttajille tänään kuuluu ? Vieläkö ruikutus on samaa kuin perjantaina.
En ole ollu täällä sillon
Kyllästymistä ollut ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei 😨😥😪
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma! Pääset eroon.
Vierailija kirjoitti:
Toisella hetkellä naurattaa ja toisella itkettää. Kolmannella hetkellä naurattaa ja itkettää samaan aikaan. Sellaista se elämä on.
Mikäs naurattaa? Vaihtuvat mielialat?
Naura vain. Olen naurettava henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs naurattaa? Vaihtuvat mielialat?
Sekin.
Enemmän kuin etukäteen olisi voinut arvata.