Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan aamusta iltaan varattuihin ihastumisesta? Eikö tämän paikan pitänyt olla tarkoitettu terveisten lähettämiseen?
Ootko uusi? Toi yks vainoharhainen kirjoittaja on valistanut meitä jo vuosia täällä..
Sinä olet se vainoharhainen.
Niinpä, se on ikuinen kakkonen, jota miehet on jyystäneet mielin määrin ja tarinoineet siinä samalla.
En ole edes kiinnostunut miehistä, joten itsesi vain nolaat näillä jutuillasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä hullu, ensimmäisen kerran eilen kirjoittanut tuosta kakkosen asemasta, joka sattuu olemaan kaikkien normaalijärkisten ihmisten tiedossa. Nyt olen jonkun palstahullun mukaan kakkosjauhaja, joka on jauhanut täällä kakkosista monta vuotta ja jota mies pettää. Taitaa olla tosiaan lääkkeiden aika.
Lol. En tiedä kenelle sanasi osoitat, mutta oot vuosia vihannut kakkosia täällä. Ihan samoilla sanoilla ja fraaseilla kuin eilen ja tänään.
Varmaan siksi, koska ne fraasit on kaikkien suusta samat, olleet jo vuosikymmeniä. Aika yksinkertaisesta asiasta kuitenkin kyse.
Juu juu 😂 eilen tulit ihan ekaa kertaa ketjuun ikinä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan aamusta iltaan varattuihin ihastumisesta? Eikö tämän paikan pitänyt olla tarkoitettu terveisten lähettämiseen?
Ootko uusi? Toi yks vainoharhainen kirjoittaja on valistanut meitä jo vuosia täällä..
Ei mulla ole mitään vainoharhoja kyllä, sori.
On sinulla, sillä jaksat jankata täällä kakkosjauhajasta, joka on jauhanut täällä jo vuosia samoilla fraaseilla. Ensinnäkin, täällä on monia kirjoittajia ja toiseksi katso peiliin kun asia sinua triggeröi niin valtavasti. Tiedän kyllä, että kakkosen osa on usein kova vaikka muuta haluavat uskotella. Syytön minä siihen olen. Siihen myös että sinulla viiraa pahasti päässä ja sen lisäksi olet helvetin tyhmä mitä olen tuota jankkaustasi lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Gallupia: Kaipaatko haaveilijaa/idealistia vai realistia/faktuaalista?
Miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään vainoharhoja kyllä, sori.
On sinulla, sillä jaksat jankata täällä kakkosjauhajasta, joka on jauhanut täällä jo vuosia samoilla fraaseilla. Ensinnäkin, täällä on monia kirjoittajia ja toiseksi katso peiliin kun asia sinua triggeröi niin valtavasti. Tiedän kyllä, että kakkosen osa on usein kova vaikka muuta haluavat uskotella. Syytön minä siihen olen. Siihen myös että sinulla v
Ei mua mikään triggeröi kyllä, kerroin vain ihmettelijälle että mikä meininki. Lue mihin vastaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä hullu, ensimmäisen kerran eilen kirjoittanut tuosta kakkosen asemasta, joka sattuu olemaan kaikkien normaalijärkisten ihmisten tiedossa. Nyt olen jonkun palstahullun mukaan kakkosjauhaja, joka on jauhanut täällä kakkosista monta vuotta ja jota mies pettää. Taitaa olla tosiaan lääkkeiden aika.
Lol. En tiedä kenelle sanasi osoitat, mutta oot vuosia vihannut kakkosia täällä. Ihan samoilla sanoilla ja fraaseilla kuin eilen ja tänään.
Varmaan siksi, koska ne fraasit on kaikkien suusta samat, olleet jo vuosikymmeniä. Aika yksinkertaisesta asiasta kuitenkin kyse.
Missä olen sellaista väittänyt? Tästä aiheesta olen kirjoittanut ensimmäisen kerran eilen. Ei liity mitenkään tällä olemiseni pointtiin, kuten ei pitäisi liittyä kenelläkään. Tämä on ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olen ssellaista väittänyt? Tästä aiheesta olen kirjoittanut ensimmäisen kerran eilen. Ei liity mitenkään tällä olemiseni pointtiin, kuten ei pitäisi liittyä kenelläkään. Tämä on ohi aiheen.
Älä!!!! Sun kaikki valistus täällä on ohi aiheen 🤦🏻😂😂
Kesägalluppia pukkaa!
Jatka lausetta:
Lomalla aion...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. On täällä tasaisin väliajoin ollut joku valistamassa näistä asioista. En tiedä, onko se aina sama kirjoittaja vai jo uutta polvea.
Vierailija kirjoitti:
Gallupia: Kaipaatko haaveilijaa/idealistia vai realistia/faktuaalista?
Hän on molempia. Rakkausasioissa ehkä enemmän haaveilija, toivoo jotakuta täydellisen oikeaa. Luultavasti kuitenkin tyytyy realistiseen vaihtoehtoon, että saa sen mitä kaikkein eniten haluaa, perheen ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Toi oli lapsena mun lempibiisi. 🖤.
Kesägalluppia II:
Hehkuta kaivattuasi meille (vaaleanpunaiset lasit on siis sallittu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, se on ikuinen kakkonen, jota miehet on jyystäneet mielin määrin ja tarinoineet siinä samalla.
Ei se yhtään muuta tilannetta, että olet naisen kakkonen.
Kaipaan sinua, suloinen Ansku. Haluaisin kutitella ja suudella sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kesägalluppia pukkaa!
Jatka lausetta:
Lomalla aion...
Reissata ja hoitaa kaikki keskeneräiset asiat
Vierailija kirjoitti:
Kesägalluppia pukkaa!
Jatka lausetta:
Lomalla aion...
Pysyy pois täältä, ja olen kiitettävästi pysynytkin. Joskus käyn kun on tylsä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Kesägalluppia pukkaa!
Jatka lausetta:
Lomalla aion...
lukea lisääntyvässä määrin ja kellistää sisäisen runoilijani. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se yhtään muuta tilannetta, että olet naisen kakkonen.
Oikeasti: älä nolaa itseäsi enää enempää. Tosin en tiedä, olisko se mahdollista edes :D
Sä pidät päivittäistä yksinpuhelua täällä kaupanalasta ja miehistä joita sulle tuputetaan. Ei ketään kiinnosta ne. Oot ehdottomasti ärsyttävin henkilö täällä ikinä.
Hullu-pääte taas on palstan yleinen tapa ilmaista kun joku fiksoituu tiettyyn aiheeseen. Varattuhullu, ikäerohullu jne. Ei siis yksin ketjun, vaan koko palstan tapa.