Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Miksi täällä jauhetaan aamusta iltaan varattuihin ihastumisesta? Eikö tämän paikan pitänyt olla tarkoitettu terveisten lähettämiseen?
Olet kyllä hullu, ensimmäisen kerran eilen kirjoittanut tuosta kakkosen asemasta, joka sattuu olemaan kaikkien normaalijärkisten ihmisten tiedossa. Nyt olen jonkun palstahullun mukaan kakkosjauhaja, joka on jauhanut täällä kakkosista monta vuotta ja jota mies pettää. Taitaa olla tosiaan lääkkeiden aika.
Huomio itselle: jos jatkan tätä ketjun selaamista, nukahdan ennen kuin ilta ehtii edes kunnolla alkaa.Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jauhetaan aamusta iltaan varattuihin ihastumisesta? Eikö tämän paikan pitänyt olla tarkoitettu terveisten lähettämiseen?
Ootko uusi? Toi yks vainoharhainen kirjoittaja on valistanut meitä jo vuosia täällä..
Moni taitaa käydä täällä pikkasen liian tiuhaan. Taudin parantaa nimenomaan aika ja etäisyys, näin on nähtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko uusi? Toi yks vainoharhainen kirjoittaja on valistanut meitä jo vuosia täällä..
Sinä olet se vainoharhainen.
Voisitteko keksiä sitten sisältöä kun en minäkään enää keksi. 🍪🧃
Laitoin jo musiikkia josta ilmeisesti kukaan ei pidä, ehkä jopa periaatteesta.
"Älkää tehkä pahoja asioita. Hyvistä tulee parempi mieli."
- Se enkelihenkilö
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä hullu, ensimmäisen kerran eilen kirjoittanut tuosta kakkosen asemasta, joka sattuu olemaan kaikkien normaalijärkisten ihmisten tiedossa. Nyt olen jonkun palstahullun mukaan kakkosjauhaja, joka on jauhanut täällä kakkosista monta vuotta ja jota mies pettää. Taitaa olla tosiaan lääkkeiden aika.
Lol. En tiedä kenelle sanasi osoitat, mutta oot vuosia vihannut kakkosia täällä. Ihan samoilla sanoilla ja fraaseilla kuin eilen ja tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Armi tapaus oli jotenkin surullinen.
Joo surullista typeryyttä. Tätä ketjua lukiessa tulee myös sivullisena sellainen olo, että moni näistä ykkös-kakkos-jauhajista on hyvin raskaita ihmisiä ja voi vain toivoa, että löytäisivät elämäänsä jotain muuta sisältöä kuin miehissä roikkumisen.
Eihän täällä ole kuin yksi kakkosjauhaja, se on jo vuosia käynyt täällä. Ilmeisesti sen mies pettää sitä ja se kyttää täällä jos vaikka löytäis sen jalkavaimon jonkun teksteistä
Kyllä se "pelkkää seksiä varatuilta"- jankkaaja on tuplasti ärsyttävämpi kuin mikään muu jankkaaja täällä. Tipahtanut päälleen miutaman kerran liikaa. Sivusta
Pienestäpä on joku nyt ärsyyntynyt, kun kolme kolmen vuoden aikana Kannelmäkivihani on noussut muutamaan otteeseen max. viitisen kertaa. Anuways hulluksi nimittäminen kertoo jokseenkin vajavaisesta mielenlaadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään vainoharhoja kyllä, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, se on ikuinen kakkonen, jota miehet on jyystäneet mielin määrin ja tarinoineet siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko keksiä sitten sisältöä kun en minäkään enää keksi. 🍪🧃
Laitoin jo musiikkia josta ilmeisesti kukaan ei pidä, ehkä jopa periaatteesta.
"Älkää tehkä pahoja asioita. Hyvistä tulee parempi mieli."
- Se enkelihenkilö
Tehkö - se kirjoitusvirhe
Taas oli jonkun demonit paikalla häiritsemässä.
"Tarrahenget liimaantuvat kehooni kiinni ja tunnen kuinka ihoni kurtistuu."
- Se enkelihenkilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. En tiedä kenelle sanasi osoitat, mutta oot vuosia vihannut kakkosia täällä. Ihan samoilla sanoilla ja fraaseilla kuin eilen ja tänään.
Varmaan siksi, koska ne fraasit on kaikkien suusta samat, olleet jo vuosikymmeniä. Aika yksinkertaisesta asiasta kuitenkin kyse.
Gallupia: Kaipaatko haaveilijaa/idealistia vai realistia/faktuaalista?
Vierailija kirjoitti:
Rakkauteni sinuun kasvaa. En minä sille mitään voi.
Kasva minuun kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Gallupia: Kaipaatko haaveilijaa/idealistia vai realistia/faktuaalista?
Oon enemmän toi jälkimmäinen.
- Se enkelihenkilö
Ok, makuasia. Mä keksin kyllä monen monta ärsyttävämpää jankkaajaa noin niin kuin sekunnissa, esim Kannelmäki-hullu on tuplasti ärsyttävämpi