Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut riisua sinulta yhden asian.
Naamion?
Aurinkolasit.
Vierailija kirjoitti:
Ethän syyttä suotta itseäsi inhoa. Sattumoisin nimittäin pidän sinusta enemmän kuin itsestäin. Ihania unia. 😚
Varmaan ilmoittaisit tämän, jos olisi näin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä?
Ottaisin sinut siipieni suojaan. Hyvää yötä 💞
🦇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooks mä jotenkin outo, kun ajattelen, et kaivattu ansaitsis tällasen ja tällasen puolison, joka ei siis ole mä, vaikka ite oon ihan lätkässä häneen. Tää siis tapahtunut aiemmin. Vieläkin mietin hänestä samalla tavalla, vaikka mulla ei ole mitään tietoa, millaisen puolison tai elämän hän itse haluaa. Ja siis olen ihan totaalisen ihastunut häneen vieläkin.
Sulla on ehkä hiukan huono itsetunto? Ehkä kaivattusi näkee sinussa sen mitä et itse pysty näkemään.
Ei hiukan huono vaan paljon huono itsetunto. En tiedä mitä kaivattu mussa näkee tai on näkemättä, kunhan pohdin tuota ajattelutyyliäni.
Tykkään myös kaivatusta kamalasti
Vierailija kirjoitti:
Tajuatkohan yhtään miten raskaasti otin tämän kaiken
Tajuatko miten minä otin
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tai ei mitään.
En pysty enää. Tämä on ollut liian raskasta. Sinä et loukkaa minua enää.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatkohan yhtään miten raskaasti otin tämän kaiken
Oliko jotain mitä olisit voinut tehdä toisin että tilanne ei olis tämä mikä nyt on? Vastaa rehellisesti
Tosipaikan tullen et halua. Nähty niin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen parisuhde on jonkinlainen illuusio. Sivu
Moni ajatteleekin, että jos parisuhde on omasta näkökulmasta jotenkin optimaalinen (=tuttu ja turvallinen), se on silloin yhtä kuin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
En pysty enää. Tämä on ollut liian raskasta. Sinä et loukkaa minua enää.
Kenelle tämä?
Usko tulevaisuuteen on heikko. Mä en siis tajua lainkaan miten voisin edistää yhtään mitään. Oon kuin jäällä jossa jalat luistaa joka suuntaan, enkä pääse eteenpäin. Ja miten ihmiset oikein löytää toisensa?
Olisin ihan valmis ottamaan sinut osaksi elämääni, jos vain jotenkin löytäisit siihen sopivan tienhaaran. Saisit luvan jäädä luokseni eikä olisi mikään kiirus pois. 🥴
Miksi et tule vastaan, jos haluat yhteyden?
Seuraava viesti toiseen ketjuun.
*kenkä tuuttaa varattua*