Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Tajuatkohan yhtään miten raskaasti otin tämän kaiken
Vierailija kirjoitti:
Saanko halata tai pitää kädestä kun nähdään?
Minulta sinulle, ihana 💞
Ilman muuta! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään onnellinen mutta en parisuhteessani.
Minä olen aina ollut semionnellinen, mutta myös parisuhteessani. Ketju on muuta huvia, eikä liity onnellisuuteen millään muotoa
Kuvaile miten se näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ooks mä jotenkin outo, kun ajattelen, et kaivattu ansaitsis tällasen ja tällasen puolison, joka ei siis ole mä, vaikka ite oon ihan lätkässä häneen. Tää siis tapahtunut aiemmin. Vieläkin mietin hänestä samalla tavalla, vaikka mulla ei ole mitään tietoa, millaisen puolison tai elämän hän itse haluaa. Ja siis olen ihan totaalisen ihastunut häneen vieläkin.
Sulla on ehkä hiukan huono itsetunto? Ehkä kaivattusi näkee sinussa sen mitä et itse pysty näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, miksi, miksi. En ymmärrä oonko vaan jotenkin kyynisempi. En vaan mitenkään näe itseäni kuuluvaksi yhtään minnekään. Oon kokenu vaan hirveesti turvattomuuden tunnetta koko ajan, vaikken tavallaan vaarassa olekaan. Stressitasot kokoajan koholla ja vaikea keskittyä mihinkään.
Rankka lapsuus?
Miten sekin määritellään. Ehkä olen vaan aina ollut hankala tapaus. Huonot geenit ja mun kuuluukin karsiutua maailmankartalta.
Vierailija kirjoitti:
Isän viimeinen huuto minulle tänä iltana ennen nukkumaan menoa oli: "Opettele elämään tässä maailmassa!" Semmoista.
Ei välttämättä hyödyllisin neuvo tai kannustavin tyyli mutta ellet ole lapsi (jos niin nukkumaan siitä) niin tuskinpa tuli tyhjästäkään. :s
Tuskin soittelee rullaavan elämääsi yhteyteen kiusallaan vaan kyseessä lienee vähän toisenlainen pohja kommentointiin, hmm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole parisuhteessasi? Poistuitko siitä?
Jos se ei tee onnelliseksi häntä? Jos se ei ole sitä mitä hän haluaa.
Olisin halunnut riisua sinulta yhden asian.
Onnellinen parisuhde on jonkinlainen illuusio. Sivu
En haluais enää yhtään kesää ilman sua. Mä oon vähän kokoajan vailla. En mä sitä tarkota, että aina täytys käsikynkkää kulkea vana sitä, että olis sellanen henkinen koti mihin palata kertoon seikkailuistaan sillon kun ne tapahtuu ilman toista. Ihan hirveästi tykkään susta. Nuku hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on kun haluaa vilpittömästi toisen parasta.
Rakkautta.
Sitä se on.
Mikä sinusta on minun parhaani? Entä omasi?
Se sinun täytyy itse ilmaista.
Haluaisin kuulla sinun näkemyksesi ja myös sinun parhaasi.
Sitten sinun tarvitsee tehdä toimia kuulemisen toteutumiseksi.
Sitten sinun täytyy luoda sille edellytykset eli kertoa, kenelle kerron asiani. Mikään pöljä (kaivatulle/minulle) vastaus ei kelpaa.
Ethän sinä sitten halua kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut riisua sinulta yhden asian.
Naamion?
Vierailija kirjoitti:
Saanko halata tai pitää kädestä kun nähdään?
Minulta sinulle, ihana 💞
Mielellään
Mangusti kirjoitti:
En haluais enää yhtään kesää ilman sua. Mä oon vähän kokoajan vailla. En mä sitä tarkota, että aina täytys käsikynkkää kulkea vana sitä, että olis sellanen henkinen koti mihin palata kertoon seikkailuistaan sillon kun ne tapahtuu ilman toista. Ihan hirveästi tykkään susta. Nuku hyvin!
Seuraavissa pikkujouluissa menette hotelliin jatkoille ja se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatkohan yhtään miten raskaasti otin tämän kaiken
Entäs minä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut semionnellinen, mutta myös parisuhteessani. Ketju on muuta huvia, eikä liity onnellisuuteen millään muotoa
Kuvaile miten se näkyy.
Niin mikä? Ei ole moittimista parisuhteessani. Elämässäni olen optimistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on kun haluaa vilpittömästi toisen parasta.
Rakkautta.
Sitä se on.
Mikä sinusta on minun parhaani? Entä omasi?
Se sinun täytyy itse ilmaista.
Haluaisin kuulla sinun näkemyksesi ja myös sinun parhaasi.
Sitten sinun tarvitsee tehdä toimia kuulemisen toteutumiseksi.
Sitten sinun täytyy luoda sille edellytykset eli kertoa, kenelle kerron asiani. Mikään pöljä (kaivatulle/minulle)
Huoh. Päinvastoin, sinä et halua antaa mulle varmistusta, että kaipaat ja sitten uskaltaisin laittaa viestin.
Hyvää yötä ja ihania unia..-Anneli
Tämänkin veivaamisen sijaan voitaisiin olla nauttimassa toisistamme ja ihon iloista.