Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjotteleeko tänne eläke-ikäisetki.
Koko neurodivergentti kirjo, nuorista avpd jonneista, aikuisiin setämiehiin ja jammuihin.
Jonnet ei ole enää nuoria vaan noita setämiehiä.. nuoret on einoja
Ok , no niinhän se taitaa olla 👴🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei varsinaisesti ole sinulle enää asiaa. Mutta kuitenkin palaan tänne viimeistään joka ilta. En tiedä, mitä siitä saan, koska en minä sinua täältä enää tunnista. Aika kuluu, enkä enää edes tiedä, millainen olet nykyisin. Kai sinussa vielä on sama viehättävyys ja katseen syvyys. En silti haluaisi enää tulla tänne. Voitaisiinpa tunnistein sopia, että tämä oli tässä. Kiittäisin samalla, että olen tavannut sinut. Olet tuonut niin paljon iloa. Olit Ilonani. nn
Oliko mulle? Jos oli minulle niin kiitän ja kumarran😌 Laitatko vielä jonkun muun tunnisteen?
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa meistä on eläkkeellä. joko työ- tai sairaseläkkeellä.
Aika juoksee ohi kaikista nopeiten. Mehän ei olla enää nuoria vaan niitä tätejä ja setiä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa meistä on eläkkeellä. joko työ- tai sairaseläkkeellä.
Ei kai?? Itse ainakin tiiviisti työelämässä ja urani huipulla just nyt
Lily of the Valley, lopetan ttänne viestien laittamisen ja palstan seuraamisen. Kaipaus ei häivä mhinkään, mutta pidän sen privaattina. Ehkä se sitten hiljalleen haihtuu. Muista, olet ihanin ja omalaatuisin. Älä hukkaa itseäsi.
t. J
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minulle kaikkien hellien tunteiden kohde ja turvasatama, jossa vaivun zen-tilaan. Lisäksi... niin kieroutunutta kuin sen onkin, niin mulla seisoo aina kun kävelet mun kyljessä kiinni. Tiedän, että se ei ole sopivaa, ja joutaisin Riihimäen D-5 osastolle. En voi sille mitään, olet ihmeellisin jonka tiedän. Siksi kaikki tämä. Hyvää yötä.
Ei helvetti. Lapsenlasta kuolaat?
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Mä en pidä noista täti ja setä sanoista. Mä koen itseni ihan tavalliseksi aikuiseksi, en edes keski-ikäiseksi, vaikka sitä ehkä jo oon.
Vitussa en juokse metriäkään, ja hän tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Aika juoksee ohi kaikista nopeiten. Mehän ei olla enää nuoria vaan niitä tätejä ja setiä 😅
Le temps détruit tout, kuten yhdessä lempielokuvistani todeksi osoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski
Kutsuiko joku minua? E-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski
Ei välttämättä. En minäkään juokse ja bmi 21
Olet ihaninta unta, jota olen koskaan nähnyt. Saisinpa kuljetettua sinut valvemaailmaan. Kauniita unia, rakkain.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua.
Mihin?
Kaikkeen
Vierailija kirjoitti:
Riihimäelle mua ei sais enää uudestaan vaikka pakotettais. Puistattaa vieläkin.
Olet siis istunut jo kakun?
Minäkin tarvitsen sinua. Sinä puhallat ilmaa ja minun on helpompi hengittää, kepeästi.