Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Gallup miehille. Kuinka usein tyhjennät säkkisi?
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis järjestelyihin, jos kaivattu ottaisi yhteyttä. Tilanne vaatisi myös joustoa häneltä.
Ajattelen samoin.
Mitä tekisitte, jos teidän kaivatut kirjoittelisi kummallia tekstejä tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapäivien naiselle valoa, lämpöä ja iloa viikonloppuun ja kesään. Pian tavataan, mutta siihenkin on liian kauan. Olisipa kaikki toisin, esim. niin että toisen voisi nähdä avaamalla silmänsä aamulla, eikä silloin tällöin matkaa tehden.
Matti?
Minä olisin toivonut että kirjoittaja olisi t-kirjaimella alkava. Sivusta
Ti-Matti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlapäivien naiselle valoa, lämpöä ja iloa viikonloppuun ja kesään. Pian tavataan, mutta siihenkin on liian kauan. Olisipa kaikki toisin, esim. niin että toisen voisi nähdä avaamalla silmänsä aamulla, eikä silloin tällöin matkaa tehden.
Matti?
Minä olisin toivonut että kirjoittaja olisi t-kirjaimella alkava. Sivusta
Tatti?
Ei ala Matilla eikä t-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Huoli-ilmoituksia
Vierailija kirjoitti:
Jokin palaa näätkö sä missään tulta...
Makkara kärysi äsken markkinakojussa. 🤔 sivusta
Vierailija kirjoitti:
No jouluisin tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pistit pahan 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuljetko crocseissa ja uimahousuissa?
Avoimin jaloin ja mielin. Kulkuset paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Kirpaisee.
Mikä
Vierailija kirjoitti:
Kaipaajat täällä kirjoittelee, olet ymmärtänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis järjestelyihin, jos kaivattu ottaisi yhteyttä. Tilanne vaatisi myös joustoa häneltä.
Mulla sama.
Minäkin roihuan ja palan kohta loppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä ja kerro että olen valmis järjestelyihin, mutta vaatisi joustoa sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaajat täällä kirjoittelee, olet ymmärtänyt väärin.
Jos kirjoittelisi, hän kysyi. Ymmärrätköhän itse ihan kaiken? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
"Se tapahtuuko tämä pellavuus tai salkoruusuus minun lähelläni on hänen päätöksensä. Itse sitten arvioin minkä kanssa neilikkana voin parhaiten elää ja suren suruni jos hyvinvoivin olomuotomme ei yhteistä polkua mahdollista."
Kyse on aina kahden ihmisen päätöksestä. Jos ei päästä lähelleen, kukaan ei voi vierelle tulla.
Niin. On päätettävä omalta osaltaan minkä kanssa itse pystyy elämään onnellisena. Minä en pysty elämään hyvinvoivana ja onnellisena roikkuen miltei toisena naisena vuosi vuoden perään. Joten omalta osalta on toisaalta pidettävä sitten rajojakin toiselle vapauden haluamisen lisäksi, koska minä olen ainoa, jonka tulee minusta ja onnestani ensisijaisesti pitää huolta. Jos en pysty siihen varatun kanssa, en pysty siihen varatun kanssa. Jos varattu ei pysty eroamaan, ei varattu pysty eroamaan. Sitten vain ollaan erillään vaikka miten sitä surisi. En halua katsoa hänen kituvan missään mutten myöskään suostu katsomaan omaa kitumistani. Täten en enää päästä varattua lähelleni, koska todella kärsin tilanteesta jos toki kärsin tästäkin yhtä lailla, ellen enemmänkin.
Itseäänkin pitää kyetä vähän rakastamaan, jotta kykenee suhteeseen, jossa on terveet lähtökohdat. Ei ole väärin että hän kuuntelee itseään ja jaksamistaan, muttei myöskään ole väärin että minä kunnioitan itseäni. Ei ole väärin, että minullakin saa olla rajoja. Hänen ei tarvitse täyttää niitä, mutta oman mielenterveyteni tähden saan päättää mihin tilanteeseen itse itseni laitan. Puolisalasuhde varattuun ei ole sitä. Jos on vapaa niin estettä lähentymiseen ei enää tietenkään ole. Se on minun rajani ja hän saa päättää mitä sen kanssa tekee - tahtooko lähentyä enemmän minun kanssani kuin olla varattu.
Vierailija kirjoitti:
Hän tuskin haluaa leikkiä autoritääristä hahmoa ja sanella miten tuntemattomien ihmisten pitää elää elämäänsä.
Kuka on siis rikollinen ja miksi? Viittaan aamuisiin kommentteihin tässä ketjussa.