Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt sukupuolten "sotaan" ja kahtiajakoon

Vierailija
01.06.2025 |

Joka kerta kun avaan Iltalehden tai somen niin se on "naiset sitä, miehet tätä". Heitellään perusteettomia yleistyksiä. Miesvihaa. Naisvihaa. Aikuisen ihmisen pitäisi tajuta että sukupuoli ei määritä ihmistä ja jokainen on yksilö: sukupuolesta, iästä ja ihonväristä riippumatta. Silti kaiket päivät sukupuolia ajetaan nokat vastakkain enkä muista että koskaan ihmiskunnan historiassa sukupuolet olis olleet tällä tavalla toistensa kurkuissa kiinni. Todella surullista nähdä. Some oli suuri virhe. Someen kun pääsee anonyymisti kirjoittelemaan niin sitä ajattelu muovautuu täysin kieroutuneeksi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sukupuolilla on ollut iät ja ajat vastakkainasettelua.Tiedottaminen on nykyään tehokkaampaa kuin milloinkaan ihmiskunnan historian aikana. Naiset ottavat paikkansa ja se ei monelle miehelle sovi. 

Vierailija
2/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa on hurjasti kaikkien mahdollisten asioiden välillä. Epäilenpä että on aina ollut, mutta some vaan tuo ne vihat näkyviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sukupuolilla on ollut iät ja ajat vastakkainasettelua.Tiedottaminen on nykyään tehokkaampaa kuin milloinkaan ihmiskunnan historian aikana. Naiset ottavat paikkansa ja se ei monelle miehelle sovi. 

Naisen paikka on keittiössä, makkarissa ja lasten hoitajana.

Vierailija
4/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä hölinää minulle tuo sinun tekstisi. Ja ärsyttävää. Mitä se on olevinaan että naiset ottavat paikkansa? Muuttuvat miehiksi?

N57

Vierailija
5/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedottaminen? Siitäkö että naiset ovat miehiä parempia 😄?

Ihan törkeää jopa sadistista agitointia tämä nykyinen meno on.

Vierailija
6/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaa on hurjasti kaikkien mahdollisten asioiden välillä. Epäilenpä että on aina ollut, mutta some vaan tuo ne vihat näkyviksi.

En usko, riittää kun katsoo ympörilleen irl niin miehet ja naiset käyttäytyvät siivosti ja asiallisesti toisiaan kohtaan.

Ihan jokin rinnakkaistodellisuus jyrää mediassa. Kaikki mahdolliset kauhutarinat jankataan päivittäin. Onhan nuokin olemassa mutta mihin ihmeeseen unohtuu tolkullinen hyvä normaali yhteiselo, jossa molemmilla on hyvä mieli. Ei tämä hyvä mieli selvästikään kuulu pahan mielen kestoagendaan, joka naamioidaan muka totuudeksi.

Vierailija
7/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän johtuu että oikeassa elämässä ei ole tullut vastaan, vain näissä nettijutuissa

Vierailija
8/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: älä lue iltalehtiä

Vierailija
9/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen törmännyt moiseen sotaan vain täällä vauvapalstalla. Muussa somessa en ole koskaan ollutkaan ja tosielämässä pojat ja tytöt edelleen tykkäävät toisistaan, ainakin tässä meidän vähemmän vaikutteille alttiissa iässä. Ratkaisu vaikuttaa helpolta, siirrä elämä takaisin somen ulkopuolelle. Pystyt siihen kyllä.

Vierailija
10/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, riittää kun katsoo ympörilleen irl niin miehet ja naiset käyttäytyvät siivosti ja asiallisesti toisiaan kohtaan.

Ihan jokin rinnakkaistodellisuus jyrää mediassa. Kaikki mahdolliset kauhutarinat jankataan päivittäin. Onhan nuokin olemassa mutta mihin ihmeeseen unohtuu tolkullinen hyvä normaali yhteiselo, jossa molemmilla on hyvä mieli. Ei tämä hyvä mieli selvästikään kuulu pahan mielen kestoagendaan, joka naamioidaan muka totuudeksi.

Pinnan alla kiehuu.  Ihan irl tuottaa välillä vaikeuksia olla käymättä feminismiä julistavan kimppuun.

Vierailija
11/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Women are nearly five times more likely to show an automatic preference for their own gender than men are to show such favoritism for their own gender, according to a study in the October issue of the Journal of Personality and Social Psychology"

https://www.apa.org/monitor/dec04/women

Vierailija
12/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä olen törmännyt moiseen sotaan vain täällä vauvapalstalla. Muussa somessa en ole koskaan ollutkaan ja tosielämässä pojat ja tytöt edelleen tykkäävät toisistaan, ainakin tässä meidän vähemmän vaikutteille alttiissa iässä. Ratkaisu vaikuttaa helpolta, siirrä elämä takaisin somen ulkopuolelle. Pystyt siihen kyllä.

Missään muualla miehet eivät pääse ääneen, täälläkin sensori on vikkelä.

Vierailija
13/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Women are nearly five times more likely to show an automatic preference for their own gender than men are to show such favoritism for their own gender, according to a study in the October issue of the Journal of Personality and Social Psychology"

https://www.apa.org/monitor/dec04/women

Tämä.  Naisilla on kollektiivi/lauma, miehillä ei.  Feminismi on sortorakenne.

Vierailija
14/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä hölinää minulle tuo sinun tekstisi. Ja ärsyttävää. Mitä se on olevinaan että naiset ottavat paikkansa? Muuttuvat miehiksi?

N57

Ei kai se sitä tarkoita. Ennemminkin sitä, että ottavat oman paikkansa. Pois sieltä nyrkin ja hellan välistä, missä moni vielä henkisesti on tai on ollut. Se on sukupolvien asia. Vaikka moni tyttö on ulkoisesti vapaa, niin siellä sisällä voi edelleen ola sit, että onko tytöllä lupa 

Minun äitini oli nyrkin alla kotona. Itsenäinen nainen oli töissään ja siellä menestyi ja oli kovasti naisten puolella.

Minä en ole nyrkin alla. Elän tasavertaisessa turvallisessa suhteessa. Olen pitkän tien tähän hetkeen edennyt. Jo lapsena tajusin, että vanhempieni suhde oli väärin. Ne ristiriitaisuudet ovat vaikuttaneet minun elämässäni. Olen nyt 58-vuotias. 

Vierailija
15/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään muualla miehet eivät pääse ääneen, täälläkin sensori on vikkelä.

No odotellaan  muutama vuosi niin tämäkin koohotus paljastuu yhtä masinoiduksi kuin edellinen. Sillä aikaa kun someorjat taistelevat kiltisti annettujen ohjeiden mukaan "nyt pitää olla tätä mieltä" karavaani kulkee ja maailma menee menojaan.

Jos jokin aate tekee ihmisistä katkeria ja yksinäisiä, se ei vaikuta kannattamisen arvoiselta. 

Vierailija
16/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

No sitähän se juuri tarkoittaa. Voi jessus taas...

Vierailija
17/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin aivan yhtä perheestä ja itsekkäitä. Miehet olleet pidemmän aikaa ja naisilla noussut kusi päähän. 

Vierailija
18/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa enää mitään pyhää, jotain sellaista rajaa, jota ei pidä mennä sörkkimään?

Vierailija
19/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ja vassarit asialla. Kun pysyy molemmista erossa ja kaukana niin välttyy noilta ongelmilta.

Vierailija
20/31 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismiä ei Suomessa enää tarvita muuta kuin palkkauserojen korjaamiseen. Menkööt Afganistaniin, siellä on työsarkaa.

Naisliike tuo esiin röyhkeää ja huonostikäyttäytyvää naiskuvaa, jossa mies alistetaan joko sukupuolettomaksi ladyboyksi tai sitten kiltiksi myssypääksi joka kutoo villasukkia. Loukkaannutaan verisesti jos johonkin delegaatioon lähtee vain miehiä - kukaan ei valittanut kun vaikka Euroviisujen juontajakolmikko oli kaikki naisia?

Kummankin sukupuolen pitää käyttäytyä hyvin, mutta sukupuolten erot ovat biologisesti olemassa. Naisista ei tarvitse tulla miehiä, vaikka miesten pitää myös olla ihmisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä