Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-Sanomat: Tosi-tv-nainen toi miehiä kotiin, harrasti seksiä heidän kanssaan, ja ansaitsi rahaa salakuvaamalla sitä

Vierailija
01.06.2025 |

Tää juttu jätti mut ihan kylmäksi. Mitä helv... oikeasti? Tässä mennään jo niin rajan yli että oksat pois. Tosi-tv:n perusjulkku houkuttelee jonkun random-miehen kylään, harrastaa seksiä, ja kuvaa tämän salaa alasti sängyllä - ja myy videon rahasta eteenpäin? Ja nyt joku vielä sanoo että "tämä ei ole niin paha kuin miltä näyttää".

Mammat, ihan oikeesti. Miettikää jos sukupuoliroolit olis toisin päin. Jos mies olis houkutellut tv:stä tutun naisen kylään, kuvannut tämän alasti sängyssä ja myynyt kuvat eteenpäin saisi hän lynkkituomion niin kuin tuo Axl Smith. Mutta nyt "Näyttävä Asta" on vaan vähän "äksöniä kaipaava" seikkailija?

Mikä on teidän raja? Onko kaikki ok niin kauan kun tekijä on blondi ja tuttu telkkarista? Entä jos kyseessä olisi sun oma poika, veli tai puoliso joka makaa siellä sängyllä, tietämättä että kamerat käy?

Mä sanon suoraan: tää ei ole mikään moka tai "hassu ex-tempore-juttu". Tää on täysin harkittu teko, jonka motiivina oli raha ja häpäisy. Ja joo, kyllä mies oli parisuhteessa, mutta anteeksi vaan, ei tää oikeuta yhtään mitään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axelilla oli lukuisia uhreja, tässä kyseessä oli tasan yksi uhri enkä yllättyisi, jos maksaja olisi miehen entinen tyttöystävä.

Jos siis videon näki vain silloinen tyttöystävä, mitään uutta hän ei nähnyt kuin sijainnin.

Mitkä ne axelin uhrit sitten oli sitä yhtä naista lukuunottamatta jonka touhuista tuo esitti bändikavereilleen lyhyen pätkän, kun muuten akselin materiaalit oli kait ukon omaa tumppumateriaalia siihen asti että joku kleptomaani varasti yhden muistitikun akselin kotoa.

Äläkä lässytä mistään haippiringeistä koska tuo ei pitänyt paikkansa silloin eikä se pidä paikkaansa edelleenkään. 

Vierailija
42/50 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyhmä mies. Lähtee pettämään puolisoaan kun joku jännänainen  vähän laittaa instassa viestiä. Sitä saa mitä tilaa.

Tyhmyyttäänhän ne Axel Smithin kumppanitkin päätyivät kuvattaviksi.

No eivät kyllä lähteneet suorilta käsin pelkän viestin perusteella panemaan kuin jutun mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva tää. Käykää FB:ssa kattomassa miten _muut miehet_ kommenttikentissä naureskelee asialle, vähättelee asiaa ja toivoo Astalta yhteydenottoja. 

Vierailija
44/50 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipähän saanut paljon huomiota tämä juttu, kun taas axl smithistä jauhettiin viikkokaupalla ja satojen sivujen verran

Tuo juttu on näköjään julkaistu eilen klo 18, joten itse näin sen vasta äsken. Kuka on tuosta ehtinyt jauhaa viikkokaupalla? Pidä itse aihetta ylhäällä ja pyydä kavereitasikin tekemään niin.

Vierailija
45/50 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
46/50 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen moraalisaarna ap, kun käyt kattoo jutun kommenttiketjuja niin se on miehet jotka siellä myhäilee et "tässä mun numero, tuu munki luo käymään kieh kieh". 

Vierailija
47/50 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi

Vierailija
48/50 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipähän saanut paljon huomiota tämä juttu, kun taas axl smithistä jauhettiin viikkokaupalla ja satojen sivujen verran

Tuo juttu on näköjään julkaistu eilen klo 18, joten itse näin sen vasta äsken. Kuka on tuosta ehtinyt jauhaa viikkokaupalla? Pidä itse aihetta ylhäällä ja pyydä kavereitasikin tekemään niin.

Mitä ihmettä, kommenttini on poistettu jossa kirjoitin että jos sukupuolet olisi tosin päin niin kohu olisi hirveä. Feminismi on mennyt niin pitkälle jo aikoja sitten ettei totuudella ja tasa-arvolla ole mitään merkitystä.

Vierailija
49/50 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi sentään! Kunnei vaimo vaan olis ollut niin pikkumainen, että olis heittänyt ukon mäkeen.

Vierailija
50/50 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo oikein ole, mutta kyllä naiset joutuvat kärsimään paljon enemmän salakuvatuista seksivideoista, ei siitä pääse mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi