Jos joku arvostelee ulkonäköäsi, annatko takas?
Kommentit (35)
Anteeksi, siis missä tällaista ulkonäön arvostelua oikein tapahtuu?
Kyllä, takasin tulee samalla mitalla tähäntapaan esimerkiksi, kiitän saamastani huomisota ja kehun takaisin viehättävällä neidolla olevan kaunis hymy/silmät/hiukset ja toivotan hyvät päivänjatkot.
M50
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun opiskellessani oli muutama kanssani samaa sukupuolta oleva, jotka ruotivat vartaloni muotoja ja mittoja avoimesti. Yksi oikein kysyi minulta lantionympärysmittaa ja housujen kokoa.
Vastaan pari tasoa alempaa olevalla humoristisella kommentilla omasta ulkonäöstäni ja nauran päälle.
Pikkunarskut menee tästä häiriötilaan ja ne voi sammuttaa katsomalla niitä silmiin huvittuneena päätään kallistaen.
Enpä yleensä sano mitään. Yleensä siihen liittyy joukkotyperyyttä, pääasiassa kaikenikäisiä naisia ja nuorukaisia tirskumassa. Näyttävät siinä vaan oman typeryytensä / lapsentasoisuutensa. Olen minäkin ollut joskun nuori. On aika ykköstason menoa jos pitää toisten ihmisten asioista, tekosista tai olemuksista puhua. Pinnallisuutta, omaa tyhjää elämää / joukkotyperyyttä täyttämään. Mutta kukin tyylillään. Muiden ongelmat ei kuulu minulle, en ota niitä vastaan. Kaljuuntunut M41.
Niin ja tämä on aikalailla jokapäivästä kun lähden liikkeelle. Mutta tietysti paljon paljon enemmän on tukea ja hyväntahtoisuutta hyviltä ihmisiltä.
En ota itseeni 6-vuotiaan tasoista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin koulussa 16-20-vuotiaiden parissa.
En tietenkään vaan nauran mukana :D
Vierailija kirjoitti:
Kotona, mies arvostelee.
Lapsuudenkotona äitini arvosteli.
Baarissa aikoinaan tuntemattomat miehet arvostelivat.
Vierailija kirjoitti:
Esim. kadulla voi tuntematon tulla kommentoimaan. Oletko sinä kasvanut tynnyrissä, kun et keksi yhtään paikkaa, jossa tuota voisi tapahtua?
Jos käy niin kyllä lataan takas ja korkojen kera.
En. Tiedän miltä näytän, tiedän omat hyvät ja huonot puolet. Toisten ihmisten arvostelu kertoo enemmän itsestä kuin muista. Lähinnä mielenkiintoista, mitä arvostelun takana milloinkin on. Ihmiset peilaa käytöksellään omia ongelmiaan.