Jos joku arvostelee ulkonäköäsi, annatko takas?
Kommentit (35)
Ystäväni eivät ole moukkia eli eivät arvostele ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki jotka sattuvat puhumaan sinulle sinun ystäviäsi?
Ei ole mitään kielteistä arvosteltavaa, niin en.
Mokilla voi vaan nauraa. Fiksut ei arvostele. En nää vaivaa vastata .
En, koska yleensä tuollaiset kommentit tulevat yllättäen. Kateus paistaa. Ei kukaan normaali arvostele toisen ulkonäköä päin naamaa.
Mun ulkonäköä ei ole muuten ikinä arvosteltu negatiivisesti, ei tutut, eikä vieraat.
Menen puihin, että miten kukaan voi olla niin ilkeä. Ensin ollaan kaveria.
En yleensä anna takaisin. En vaan jaksa näitä näpäyttelijöitä , eikä ole energiaa heille kun on oikeatakin ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki jotka sattuvat puhumaan sinulle sinun ystäviäsi?
Meinasin samaa kommentoida, aloituksessa sanamuotona on, että jos joku arvostelee ulkonäköäsi, ystävistä ei siis puhuttu.
Jos joku arvostelee minun ulkonäköni, en toivottavasti ole niin lapsellinen, että alkaisin haukkua takaisin. Voisin vaikka sanoa (todennäköisesti viileään äänensävyyn), että kiitos vain, arvostan mielipidettäsi.
Olen 70 v nainen, kukaan ei ole koskaan arvostellut ulkonäköäni, kehuttu kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Menen puihin, että miten kukaan voi olla niin ilkeä. Ensin ollaan kaveria.
Hämmennyn siitä, että kuinka joku voi olla noin moukka! Sillä tavalla minä reagoin.
En anna takaisin, koska arvostelija on yleensä huonolla itsetunnolla varustettu ihmisparka. Suurin osa arvostelijoista on ollut reilusti ylipainoisia/ iho-ongelmaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Sanon kiitos.
Samon koska arvostelija menee noloksi...
En. Ei minulla ole mitään tarvetta aiheuttaa muille mielipahaa tai opettaa moukille käytöstapoja. Ei se minua liikuta ja olisi mielestäni lapsellista lähteä noihin kisoihin.
Sitä tapahtui viimeksi ylä-asteella, arvostelijalla itsellään valtavan rumat hampaat ja naama ja sai kyllä kuulla siitä. Tuosta on 30 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En anna takaisin, koska arvostelija on yleensä huonolla itsetunnolla varustettu ihmisparka. Suurin osa arvostelijoista on ollut reilusti ylipainoisia/ iho-ongelmaisia tyyppejä.
Arvostelijat kylläkin ovat yleensä näitä sairaalloisen laihoja syömishäiriöisiä, jotka haaveilevat kokoajan silareista ja itkevät kun muotoja ei vaan yksinkertaisesti ole. Finnit paranevat mutta rumaa naamaa ei korjaa mikään, sen tietää kaikki.
Ap, tällä palstalla arvostellaan vain julkkiksia ja sinä tuskin olet sellainen. Jos siis kuvittelet, että joku sun tuttu täällä sun ulkonäöstä kirjoittelee pahaa niin olet vain sairas. Hankkisit elämän ja lopettaisit muille katkeroitumisen.
Kyllä ja arvostelija selvästi loukkaantuu siitä. Tuhahtaa ja mumisee jotain siihen.