Sinä yli 50v nainen, kaduttaako tai harmittaako koskaan, että teit lapsia?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kaduttaisi? Lapsethan on juuri se paras juttu.
Sinulle ehkä, mutta ei kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Moni muu asia kaduttaa kyllä. Voisiko jotain oikeasti harmittaa tai kaduttaa omat rakkaat lapset?
Luulis Kos kelan poikien äitejä kaduttavan?
Vierailija kirjoitti:
No jos ollut huono vanhempi ja lapsista tullut narkkareita tms. Moni katuu että miksi edes teki lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ollut huono vanhempi ja lapsista tullut narkkareita tms. Moni katuu että miksi edes teki lapsia
Eikä se edes vanhemmasta aina johdu jos lapsesta tulee narkkari tai rikollinen. Voi tulla vaikka kuinka yrittäisi tehdä kaiken oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kaduta. Lapset jo aikuisia ja toivottavasti kohta saan lapsenlapsiakin 😍
Miten niin tietenkään?
En voi ymmärtää miksi joku katuisi sitä että on saattanut maailmaan noin upeat ihmiset.
Ed
Ne on upeat vain sinun mielestäsi.
Siitähän tässä ketjussa on kyse, yksilön omasta kokemuksesta 🙄
Ei. Monia asioita olisi voinut tehdä toisin, mutta lapset on se, mitä en ole koskaan katunut. Sekin että esikoisen isä oli juoppo, ja nuoruuden suuri virhe häneen rakastua, esikoiseni on sellainen palkinto, että kannatti kärsiä se 8 vuotta juoppoa miestä ja onnetonta rakkautta. Sekä minulle että miehelleni lapset on tärkein asia maailmassa, vielä kun saisi lapsenlapsia olisin saavuttanut kaiken onnen mitä voin.
Eipä sitä lapsia ole mikään pakko tehdä. Ehkäisy, abortti ja adoptio on vanhoja keksintöjä.
Viimeikåseksi tässä elämässä katuisin sitä, että sain kolme hienoa lasta, jotka ovat jo aikuisia.
Ei todellakaan. En voi kuvitella mitään tärkeämpää tai järkevämpää tai ihanampaa tekemistä, kuin lapset.
Ei sinänsä, mutta mies, jonka kanssa lapset tein, oli niin väärä kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. En voi kuvitella mitään tärkeämpää tai järkevämpää tai ihanampaa tekemistä, kuin lapset.
Kiva, että olet löytänyt elämäntehtäväsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kaduta. Lapset jo aikuisia ja toivottavasti kohta saan lapsenlapsiakin 😍
Miten niin tietenkään?
En voi ymmärtää miksi joku katuisi sitä että on saattanut maailmaan noin upeat ihmiset.
Ed
No eipä ole, ovat erittäin hyvässä asemassa ja laaja ystäväpiiri 🥰
Yritä nyt rauhoittua, se että joku joskus on väsyneenä ruuhkavuosissa puuskahtanut että katuu lapsiaan ei oikeasti tarkoita yhtään mitään.
Ed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tietenkään?
Ed
Yritä nyt rauhoittua, se että joku joskus on väsyneenä ruuhkavuosissa puuskahtanut että katuu lapsiaan ei oikeasti tarkoita yhtään mitään.
Ed
Miksei voisi tarkoittaa? Kaikki eivät elä samanlaisessa kuplassa kuin sinä. Ei ns. hyvä asema (mitä se edes tarkoittaa, kun mietit, mitä kaikkea on esim. yhteiskunnan huipulla tapahtunut kautta historian) mitään tarkoita. Eikä myöskään laaja ystäväpiiri. Esim. somen kautta voi kuka hyvänsä hankkia vaikka kuinka laajan ns. ystäväpiirin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan! Järjetön kysymys. Ihanaa kun lapset on jo aikuisia. Ja ihania aikuisia ovatkin :)
Miksi se olisi järjetön ajatus? Ihan hyvin voi kaduttaa. Ja oletkohan vähän sokea omille lapsillesi? Ei kukaan ole pelkästään ihana.
No huh! Olisiko pitänyt alkaa vuodattamaan lapsiarkea?! Järjetön ajatus minunkin mielestäni. Olen aikoinani tehnyt tietoisen valinnan halutessani äidiksi. Minulla on kaksi ihanaa lasta. Toinen aikuinen ja toinen aikuisiän kynnyksellä. Vanhin lapseni on palkinnut äitiyteni, olen mummu.
Minusta on mahtavaa olla kolmen pojan äiti.
Ja kysymykseesi; ei ole ikinä kaduttanut
Ei kaduta eikä harmita! On etuoikeutettu olo, kun on saanut elää näiden huipputyyppien kanssa. Ja saanut seurata heidän kasvua nuoriksi aikuisiksi.
Joku tulee kohta sanomaan, että ne on huipputyyppejä vain minun mielestäni. Olkoon sitten niin, mutta ehdottomasti parasta, mitä minulle on tapahtunut!! Minulla on myös rakas ja tärkeä puoliso, sekä ihania ystäviä, mutta lapset ovat kuitenkin vielä hieman eri tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Moni muu asia kaduttaa kyllä. Voisiko jotain oikeasti harmittaa tai kaduttaa omat rakkaat lapset?
Eivät ne kaikille ole rakkaita. Oletko ihan sinisilmäinen?
No ei vieraille ole rakkaita, vaan lapsen omille vanhemmille. Että sinisilmäisyys ei päde lastaan rakastavalle vanhemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tietenkään?
Ed
Ed
Miksei voisi tarkoittaa? Kaikki eivät elä samanlaisessa kuplassa kuin sinä. Ei ns. hy
Taidat itse olla vielä nuori, kun elät somekuplassa. Nyt oli tosiaan puhe ystävistä, niistä ihmisistä jotka haluavat viettää aikaa yhdessä toistensa kanssa.
Mutta trollia ei kannata ruokkia, joten jätän tämän nyt tähän. Ole aivan rauhassa vela, en ole sinua tuomitsemassa millään tavalla.
Ed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omaa mielipidettä tässä kysyttiinkin. Ei kaduta, koska aikuiset lapseni ovat minun mielestäni upeita. Ihan sama mitä mieltä muut ovat.
eri
Ei, mutta paljon tukea vielä aikuinen nepsy tarvitsee.