Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö asiakaspalvelutyössä kestää huutamista asiakkailta

Vierailija
01.06.2025 |

Olen tehnyt aspaa paljon ja parissa paikassa esim.  eräässä vakuutusyhtiössä ei katsottu asiakkaan luokatonta käytöstä, vaan johtaja päätti katkaista kaikki asiakkaan vakuutukset. Ei ollut tervetullut enää asiakkaaksi. Nyt uudessa työssä pitää kestää kaikki huutamiset, haukkumiset yms. Jos et kestä, niin pomo jakelee varoituksia. Onko se näin nykyään? 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutuisin asiakkaana, jos minulle ei vastata esittämiini kysymyksiin vaan toistetaan papukaijamaisesti esitteen tietoja.

Aspakokemuskella arvostan enetistä enemmän asiakkaita, jokta osaavat hakea tietoa ilman, että tarvitsee soittaa aspaan itsestäänselvyyksistä, jotka lukevat nettisivujen ensimmäisellä rivillä. Ei silloin ole kyse papukaijamaisesta esitteen tietojen toistelemisesta vaan siitä, että jos jokin toimintamalli on kerrottu jo esitteessä tai nettisivuilla niin sama toimintamalli pätee myös puhelinaspan sanomana. 

Toisin sanoen sinua ei vaan yksinkertaisesti tippaakaan kiinnosta tehdä työtäsi eli palvella asiakkaita. Ei ihme, että saat heidät vihaisiksi.

Vierailija
62/65 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kuule vaan on nykyaikana. Ellet pysty palvelemaan asiakkaitasi ystävällisesti ja kohteliaan asiallisesti, niin Sinun on parasta hakeutua johonkin muuhun ammattiin, kuin asiakaspalvelijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pomo päättää, et sinä.

Ei päätä. On olemassa työsuojelulaki. Ap, mä ehdotan että jos ei asiaan tule korjausta, saikutat niin paljon kuin kehtaat. Sanot syyksi huutavien asiakkaiden ja tympeän pomon aiheuttaman vakavan ahdistuksen. 

Kerrot työterveyteen koko jutun. Ja otat yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun ja omaan liittoosi. Liiton juristi soittaa pomollesi ja latelee sille pykälät. Vie asian oikeuteen.

Työntekijät ovat ihmisiä, eivät elukoita ja orjia, vaikka Purra, Orpo ja sun tyhmä pomo niin kuvittelevatkin.

Kuten arvata saattoi, niin pahin valittaja, huutaja ja vaatija ei suinkaan ole se pilkattu asiakas, vaan ns. asiakaspalvelija itse.

Vierailija
64/65 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutuisin asiakkaana, jos minulle ei vastata esittämiini kysymyksiin vaan toistetaan papukaijamaisesti esitteen tietoja.

Aspakokemuskella arvostan enetistä enemmän asiakkaita, jokta osaavat hakea tietoa ilman, että tarvitsee soittaa aspaan itsestäänselvyyksistä, jotka lukevat nettisivujen ensimmäisellä rivillä. Ei silloin ole kyse papukaijamaisesta esitteen tietojen toistelemisesta vaan siitä, että jos jokin toimintamalli on kerrottu jo esitteessä tai nettisivuilla niin sama toimintamalli pätee myös puhelinaspan sanomana. 

Toisin sanoen sinua ei vaan yksinkertaisesti tippaakaan kiinnosta tehdä työtäsi eli palvella asiakkaita. Ei ihme, että saat heidät vihaisiksi.

Ystävällinen asiakas saa aina palvelua. Aspassa/ infopisteella /puhelinpalvelussa työskentely ei tosin kiinnosta minua enää tippaakaan ja ainoastaan pakkorako saisi palaamaan perinteiseen asiakaspalvelutyöhön. Saavat kiusata muita vaatimuksillaan ja valituksillaan.

En todellakaan tiedä onko monilla asiakkailla kyse siitä, että he kokevat saavansa elämässä niin vähän, että aspaa lähestytään asenteella, että palvele minua ja toteuta kaikki toiveeni tai virutaan liikkeessä sulkemisajan jälkeen loputtomasti niin kuin työntekijällä ei olisi muuta elämää kuin istua säätämässä tuotteen (jonka hinta ei kata edes työkustannuksia) värejä loputtomiin tai rynnätään paikalle pari minuuttiia ennen sulkemisaikaa, kun eihän se nyt haittaa, jos vähän venähtää. Kyllä se haittaa sillä siitä ylitetystä työajasta ei makseta palkkaa ellei työtunneista ole sovittu etukäteen. On eri asia olla yrittäjä, joka ei laske työtunteja kuin palkkatyössä, jossa maksetaan tietystä työmäärästä ja ei kukaan- huom! Ei kukaan tee ilmaista duunia työnantajalleen ellei kyse ole intohimotyöstä tai satunnaisesta hyväntahtoisuudesta. 

Vierailija
65/65 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se kuule vaan on nykyaikana. Ellet pysty palvelemaan asiakkaitasi ystävällisesti ja kohteliaan asiallisesti, niin Sinun on parasta hakeutua johonkin muuhun ammattiin, kuin asiakaspalvelijaksi.

Kuule. Sillä perusteella moni aspa, jonka kanssa olen ollut tekemisissä olisi työttömänä. Minulle on loukkaanuttu siitäkin, kun mainitsin, että kylpytäkin voisi solmia eikä tarvitse esitellä sukukalleuksiaan alueella, jossa on yleisesti sovittu ettei roikotella alasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi