Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku auttaa ja kertoa mulle, mikä miestä vaivaa?

Vierailija
01.06.2025 |

Ollaan oltu 13v  miehen kanssa yhdessä. Alkuun mies oli mukava, mutta noin muutama vuosi sitten kaikki muuttui.

Kaikki tosiaan alkoi sillä, että mies huusi minulle ja suuttui joka asiasta, kuunteli puheluita mitä soitin.

Sitten kuvioihin tuli haukkuminen, se paheni vuosi vuodelta. Mies huusi, että painu ä....ä vi...n ja sanoi, että tiedätkö mitä " sinussa ei ole mitään hyvää" kun itkin mies naureskeli kuinka heikko olen, heikot ihmiset vaan itkevät.

Sitten alkoi haukkumaan kuinka huono olen laittamaan ruokaa, saattoi seistä vieressäni kun valmistin ruokaa ja ohjeisti, mitä pitää tehdä. 

Naureskeli kuinka olen täysi nolla, eikä päässäni liiku yhtään mitään.

Kun sovitaan, että hän esim. Lähtee uimaan seuraavana päivä, hän ei lähdekään. Sitten alkaa syyttämään minua, kuinka estän hänen harrastuksensa ( vaikka sovittiin, että hän saa omaa aikaa)

Tässä yhtenä päivänä sanoin, että voisin siivota jos hän haluaa mennä johonkin yksin. Sanoi, että ei voi lähteä, koska pitää siivota, vaikka nimenomaan sanoin, että minä voin tehdä siivoukset. Tämä on siis jatkuvaa, haluaa mennä, sitten ei mene, sitten syyttää, että minä estän häntä lähtemästä ja minun takia ei pääse mihinkään.

Hän haukkuu minua ihrakasaksi ja käskee mennä peilin eteen katsomaan, miltä näytän. Ostan välillä viikonloppuna yhden tai pari alkoholia, alkaa haukkumaan minua alkoholistiksi yms. Hän kyllä saa ostaa juotavaa, mutta jos minä ostan, niin alkaa haukkuminen.

Haistattelee kokoajan, haukkuu läskiksi yms.

Kun olin ystävien kanssa viihteellä kerran niin hän suuttui ja heitti tyynyn ja peittoni lattialle ja huusi että " mä teen sun elämästä hel......ä.

Osaako joku kertoa, mikä miestä vaivaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluus, mutta mikä sinua vaivaa, kun katselet tuollaista? 

Vierailija
2/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö. Lähde suhteesta pois, pelasta itsesi. Ansaitset paljon parempaa, tuo on henkistä väkivaltaa. Mieti mitä sanoisit ystävälle, joka kertoisi omasta miehestään samat asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mikä sitä vaivaa mutta sinä otat eron. Sovittu?

Vierailija
4/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero hoituu nykyään kokonaan netissä. 

Vierailija
5/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on jotenkin pettynyt omaan elämäänsä, mutta syyttää sinua eikä itseään. Kannattaa ottaa vaan puheeks, että jos ei hae apua niin sitten eroatte.

Vierailija
6/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä vaivaa muu kuin kusipäisyys. 

Ja olet tuollaisen ihmisen kanssa syystä, että...? 

Vierailija
7/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa eron, koska on löytänyt toisen. Ei ole kuitenkaan kanttia kertoa, niin rähjää, jotta sinä tekisit likaisen työn.

Vierailija
8/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui jännäksi. Aika monelle kiltille miehelle käy niin jossakin vaiheessa.

Vierailija
9/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mikä sillä on, mutta sinä et sitä ansaitse. Lusikat jakoon ja sassiin.

Vierailija
10/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen, mutta meillä on se ero, että en välitä. Katson kuinka kauan jaksaa jatkaa ja samalla säästelen tulevaisuuden varalta.

Vierailija
11/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen, mutta meillä on se ero, että en välitä. Katson kuinka kauan jaksaa jatkaa ja samalla säästelen tulevaisuuden varalta.

Miten pystyt olemaan välittämättä? Millä tavalla miehesi haukkuu sinua?

Vierailija
12/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä siedät tuollaista?!

Vierailija
13/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomo

Vierailija
14/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
15/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sinulta että miksi kysyt muilta? Et ole rehellinen, sen aistii kirjoituksestasi.

Vierailija
16/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ap kirjoittaa totta. Minulla on hyvin paljon samanpiirteinen mies. Harmikseni hän näytti tämän puolen vasta kun lapsi oli tehty ja hänkin joutuu tätä näkemään.

Eli kotiseinien sisällä mies on arvaamaton haukkuva hullu joka voi kääntyä toiselle mielialalle sitten taas sekunneissa. Muille ihmisille aina miellyttävä, kukaan ei uskoisi miten ilkeä hän voi olla. Jonkinlainen mielisairaushan tuo on.

Ero on ainoa järkevä ratkaisu, mutta se on vaikeaa hankalasta kontrolloijasta joka ei itse ole eroon suostuvainen ja vaikeuttaa kaikkea. Ei esim. anna avainta tai lähde mihinkään kamoineen vaikka asunto on sinun. Minkä siinä teet?

Vierailija
17/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla narsistinen persoonallisuushäiriö. Jossa aluksi henkilö on miellyttävä ja kaikkea mitä nainen haluaa. Kunnes muutaman vuoden päästä todellisuus alkaa näkyä. Mustasukkaisuus on kovaa. Luullaan joka miestä joksikin rakastajaksi. Samaan aikaan mies voi juosta vieraissa ja pitää muita suhteita yllä. Mut on silti sairaan mustasukkainen sinun tekemisistä. 

Olen itse kokenut vastaavia kokemuksia. Joten sinun pitää nyt tehdä suunnitelma salassa häneltä miten pääset pakoon. Jos sanot hänelle jotain eroon viittaavaa voit olla vaarassa. 

Pelasta itsesi nyt. Ennen kuin on myöhäistä. 

Vierailija
18/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että ap kirjoittaa totta. Minulla on hyvin paljon samanpiirteinen mies. Harmikseni hän näytti tämän puolen vasta kun lapsi oli tehty ja hänkin joutuu tätä näkemään.

Eli kotiseinien sisällä mies on arvaamaton haukkuva hullu joka voi kääntyä toiselle mielialalle sitten taas sekunneissa. Muille ihmisille aina miellyttävä, kukaan ei uskoisi miten ilkeä hän voi olla. Jonkinlainen mielisairaushan tuo on.

Ero on ainoa järkevä ratkaisu, mutta se on vaikeaa hankalasta kontrolloijasta joka ei itse ole eroon suostuvainen ja vaikeuttaa kaikkea. Ei esim. anna avainta tai lähde mihinkään kamoineen vaikka asunto on sinun. Minkä siinä teet?

Turvatalon kautta uuteen elämään ja sieltä neuvot, miten toimia? Poliisit mukaan, jos ei miehen häätö muuten onnistu ja lukot uusiksi?

Älä hyvä ihminen pilaa omaa elämääsi ja traumatisoi lastasi yhtään enempää.

Vierailija
19/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea.

Vierailija
20/31 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap äkkiä jalat alle! Vaikka sukulaiselle alkuun tai turvataloon, jos et muuten pääse.

Miehes kuullostaa tunnevammaselta narsisti-psykopaatilta.

KUKAAN ei ansaitse tuollaista kohtelua. Et sinäkään.

Kärsitköhän läheiariippuvuudesta, kun oot jäänyt vuosiksi katselemaan/kestämään tuollaista kaltoinkohtelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi