Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et asu kerrostalossa?

Vierailija
01.06.2025 |

Miksi valitset esimerkiksi rivi- tai omakotitalon kerrostalon sijaan? 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian meluisaa, talvella kylmä ja kesällä liian kuuma.

Hiljaista meidän talossa on. Talvella on sopiva ja kesällä on sopiva lämpö 

Vierailija
82/86 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet vuodesta asun kerrostalossa ja toisen puolen omakotitalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneimmat tuntemani ihmiset asuvat omakotitaloissa. 

Vierailija
84/86 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska inhoan kerrostalossa asumista. Nautin kun saan asua omakotitalossa. 

Ai karsee.

Anteeksi mitä? Ei se sun napaa pitäisi kaivella, että mä inhoan kerrostalossa asumista. Ap kysyi ja mä vastasin. 

Vierailija
85/86 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalot ovat rumia ja ihmiselle on varsin luonnotonta asua betonikennossa, jossa toisilleen täysin vierailla ihmisillä on jokaisella oma kenkälaatikkonsa, jotka erottuu toisistaan vaan ohuella seinällä. Minä haluan valita oman elinyhteisöni jäsenet, haluan oman tontin, puutarhan ja pihan, haluan omaa rauhaa. Sitä löytyy omakotitalosta. Vihaan kerrostaloja ja niissä asuvia ihmisiä. 

Et sinä kyllä kovin tasapainoiselta vaikuta, vaikka asutkin siellä omakotitalossa.

Vierailija
86/86 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalot ovat rumia ja ihmiselle on varsin luonnotonta asua betonikennossa, jossa toisilleen täysin vierailla ihmisillä on jokaisella oma kenkälaatikkonsa, jotka erottuu toisistaan vaan ohuella seinällä. Minä haluan valita oman elinyhteisöni jäsenet, haluan oman tontin, puutarhan ja pihan, haluan omaa rauhaa. Sitä löytyy omakotitalosta. Vihaan kerrostaloja ja niissä asuvia ihmisiä. 

Kyllä on sullakin ongelmat! Kerrostalot rumia??? Minä olen ikäni asunut kerrostaloissa enkä koskaan välittänyt siitä miltä näyttävät. Sanon että monet niistä ovat JOPA KAUNIITA. Toivon että päädyt kerrostaloon eläkepäiviäsi viettämään. Mieluiten itä-pasilaan  on siellä harmaata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme