Miksi et asu kerrostalossa?
Miksi valitset esimerkiksi rivi- tai omakotitalon kerrostalon sijaan?
Kommentit (86)
Puolet vuodesta asun kerrostalossa ja toisen puolen omakotitalossa.
Masentuneimmat tuntemani ihmiset asuvat omakotitaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska inhoan kerrostalossa asumista. Nautin kun saan asua omakotitalossa.
Ai karsee.
Anteeksi mitä? Ei se sun napaa pitäisi kaivella, että mä inhoan kerrostalossa asumista. Ap kysyi ja mä vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalot ovat rumia ja ihmiselle on varsin luonnotonta asua betonikennossa, jossa toisilleen täysin vierailla ihmisillä on jokaisella oma kenkälaatikkonsa, jotka erottuu toisistaan vaan ohuella seinällä. Minä haluan valita oman elinyhteisöni jäsenet, haluan oman tontin, puutarhan ja pihan, haluan omaa rauhaa. Sitä löytyy omakotitalosta. Vihaan kerrostaloja ja niissä asuvia ihmisiä.
Et sinä kyllä kovin tasapainoiselta vaikuta, vaikka asutkin siellä omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalot ovat rumia ja ihmiselle on varsin luonnotonta asua betonikennossa, jossa toisilleen täysin vierailla ihmisillä on jokaisella oma kenkälaatikkonsa, jotka erottuu toisistaan vaan ohuella seinällä. Minä haluan valita oman elinyhteisöni jäsenet, haluan oman tontin, puutarhan ja pihan, haluan omaa rauhaa. Sitä löytyy omakotitalosta. Vihaan kerrostaloja ja niissä asuvia ihmisiä.
Kyllä on sullakin ongelmat! Kerrostalot rumia??? Minä olen ikäni asunut kerrostaloissa enkä koskaan välittänyt siitä miltä näyttävät. Sanon että monet niistä ovat JOPA KAUNIITA. Toivon että päädyt kerrostaloon eläkepäiviäsi viettämään. Mieluiten itä-pasilaan on siellä harmaata.
Hiljaista meidän talossa on. Talvella on sopiva ja kesällä on sopiva lämpö