Häiden suunnittelu ja riita ruokalajeista
Anopin kanssa on mennyt sukset ristiin. En tiedä tuleeko häitä ollenkaan. Valmistelut menivät yhteisymmäryksessä ja tunnuimme ajattelevan asioista samoin. Ongelmia ei ollut kunnes tuli SE asia. Ristiriita joka uhkaa jo perua häätkin.
Pitääkö makaronilaatikkoon tuleva jauhenliha pestä vai ei... Minä vaadin pesemistä, mutta anoppi on täysin sitä vastaan. Hän haluaa olla kuten hänen häissään tehtiin. Minä haluan olla nykyaikaisempi ja turvata ruokailijoiden terveyden. Emme pääse tästä mihkään.
Pahinta on kun anoppi teki meille jauhelihapihvejä. Kertoi sitten häijysti hymyillen ettei jauhenlihaa sitten pesty... Melkein oksensin ja minun piti mennä itkemään makuuhuoneeseen. Kostin hänelle ja vein tuliaisiksi valmiiksi pestyä jauhenlihaa. Ei tiennyt akka vasta kun sanoin ruoan valmistuttua mistä sen teki. Heitti jauhenlihakiusauksen pois. Minä hymyilin maireana... Siitäs sai.
Mitä tehdä? Tämä vaikuttaa todella pahalta. Toivon asian selviävän pian.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on helppo. Älkää tarjotko yhtään jauheliharuokaa.
Mitkä häät sellaiset ovat jossa ei tarjoilla 200g makaronilaatikkoa/vieras.
99% häistä on täysin makaronilaatikottomia.
Ja miksiköhän yli 50% liitoista päättyy eroon?
Anoppi vaihtaa pesemättömän jauhenlihan pestyn tilalle ja jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Nyt on niin väsynyttä, että harvoin näkee. Provoilu on taitolaji.
Mietin samaa, että nyt meni ihan riman alitukseksi.
Ei provo ole turha jos se aiheuttaa tunteita. Ketjussa on jo monta viestiä.
Jokainen provo on turha.
Tiedätkö ap, tämä ei ole enää hauska edes ajatuksen tasolla. Sä olet spämmännyt suur riitaasi häätarjoiluista jo niin monta kertaa että ketään ei enää kiinnosta, eikä naurata.
Miksi järjestätte häät, jos olet jo naimisissa? Anoppi on aviopuolison äiti.
Peset tietysti hääjauhelihan salaa anopilta.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on helppo. Älkää tarjotko yhtään jauheliharuokaa.
Ratkaisu on helppo, älkää solmiko avioliittoa.
Hyvä AP, kannattaisko mennä lääkäriin?;)
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap, tämä ei ole enää hauska edes ajatuksen tasolla. Sä olet spämmännyt suur riitaasi häätarjoiluista jo niin monta kertaa että ketään ei enää kiinnosta, eikä naurata.
Tiedätkö. Tämä on minun ensimmäinen aloitukseni häätarjoiluista. Menetätkö yöunesi jos sinulle selviää, että täällä kirjoittaa useampi henkilö samoista aiheista?
Siis jotkut riitelee häidenkin suunnittelusta, jonka juhlan pitäisi olla ihana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö. Tämä on minun ensimmäinen aloitukseni häätarjoiluista. Menetätkö yöunesi jos sinulle selviää, että täällä kirjoittaa useampi henkilö samoista aiheista?
Eikäää!!!! Mä oon luullu ettei täällä oo kun mä ja joku toinen. *itkupotkuraivari*
Ja miksiköhän yli 50% liitoista päättyy eroon?