Häiden suunnittelu ja riita ruokalajeista
Anopin kanssa on mennyt sukset ristiin. En tiedä tuleeko häitä ollenkaan. Valmistelut menivät yhteisymmäryksessä ja tunnuimme ajattelevan asioista samoin. Ongelmia ei ollut kunnes tuli SE asia. Ristiriita joka uhkaa jo perua häätkin.
Pitääkö makaronilaatikkoon tuleva jauhenliha pestä vai ei... Minä vaadin pesemistä, mutta anoppi on täysin sitä vastaan. Hän haluaa olla kuten hänen häissään tehtiin. Minä haluan olla nykyaikaisempi ja turvata ruokailijoiden terveyden. Emme pääse tästä mihkään.
Pahinta on kun anoppi teki meille jauhelihapihvejä. Kertoi sitten häijysti hymyillen ettei jauhenlihaa sitten pesty... Melkein oksensin ja minun piti mennä itkemään makuuhuoneeseen. Kostin hänelle ja vein tuliaisiksi valmiiksi pestyä jauhenlihaa. Ei tiennyt akka vasta kun sanoin ruoan valmistuttua mistä sen teki. Heitti jauhenlihakiusauksen pois. Minä hymyilin maireana... Siitäs sai.
Mitä tehdä? Tämä vaikuttaa todella pahalta. Toivon asian selviävän pian.
Kommentit (55)
Provoista tuli mieleeni, että jokohan on tullu tämän kesän uusimmat "mies pilasi mökkiloman, vieraat tulossa ja ukko sammui puutarhakeinuun, mitä teen".
Tai anoppi pilaa joka kesä lomani, mies ei tee asialle mitään, olemme eron partaalla, auttakaa.
Mä niin ootan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Provoista tuli mieleeni, että jokohan on tullu tämän kesän uusimmat "mies pilasi mökkiloman, vieraat tulossa ja ukko sammui puutarhakeinuun, mitä teen".
Tai anoppi pilaa joka kesä lomani, mies ei tee asialle mitään, olemme eron partaalla, auttakaa.
Mä niin ootan näitä.
Nämä ovatkin parasta hupia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOPETA ÄLYVAPAAT ALOITUKSESI, SAATANAN AIVOKÄÄPIÖ.
Ei saa haukkua toisia!
SITÄ SAA MITÄ TILAA, ÄÄLIÖ.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin ootan näitä.
Ei herkkuja vatsantäydeltä. Nämä tulevat myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin ootan näitä.
Toivottavasti niitä EI tule.
Valehtelet sille kirkkain silmin, että ei ole tietenkään pesty, tehdään kuten sinä haluat. Peset sen kuitenkin ihan kuten olet tähänkin asti pessyt. Näin vältyt ristiriidoilta mutta saat tehdä miten tykkäät. Kaikki voittaa.
Opettele valehtelemaan silmää räpäyttämättä, sitä tarvitaan avioliitossa kuitenkin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa haukkua toisia!
Sääli sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provosoinko sinua? Voi ei...
VEDÄ VIT TU PÄÄHÄS JA TUKEHDU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa haukkua toisia!
Ja sulla ei sitten ole muuta annettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa haukkua toisia!
Ja sulla ei sitten ole muuta annettavaa?
Ei ole. Tämä on korkein taso mihin pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin ootan näitä.
Toivottavasti niitä EI tule.
Tämä on kuin käsky provojen tekijälle. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provosoinko sinua? Voi ei...
VEDÄ VIT TU PÄÄHÄS JA TUKEHDU.
Voi poika pieni... Kasvahan aikuiseksi niin näet sitten tuhmista kuvista mikä se v*ttu on...
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet sille kirkkain silmin, että ei ole tietenkään pesty, tehdään kuten sinä haluat. Peset sen kuitenkin ihan kuten olet tähänkin asti pessyt. Näin vältyt ristiriidoilta mutta saat tehdä miten tykkäät. Kaikki voittaa.
Opettele valehtelemaan silmää räpäyttämättä, sitä tarvitaan avioliitossa kuitenkin .
Tämä on hieno neuvo. Pesen ne ja laitan kuivumaan ennen paistamista. Anoppi ei huomaa mitään.
Äh, tästä olisi voinut saada ihan viihdyttävän ketjun esimerkiksi sillä, että anoppi ei halua maksaa ruokarajoitteiden mukaisista tarjoiluista ja tuleva miniä haluaa taas ehdottomasti huomioida kaikki tai anoppi ei suostu pelkän kasvismenun ja vegeruokien olemassaoloon vaan vaatii myös huomioimaan sekasyöjät, kun taas miniä haluaa kasvisruoat. Tai jotain erikoisempaa kuten anoppi vaatii appiukon hirviseuran saaliita tarjolle, koska ne saa halvalla, mutta miniä pitää metsästystä eläinrääkkäyksenä eikä halua olla osallisena häissään. Edes jotain pientä yritystä, eikä vaan tuo kulunut "pesen jauhenlihan"-läppä.
Vierailija kirjoitti:
Äh, tästä olisi voinut saada ihan viihdyttävän ketjun esimerkiksi sillä, että anoppi ei halua maksaa ruokarajoitteiden mukaisista tarjoiluista ja tuleva miniä haluaa taas ehdottomasti huomioida kaikki tai anoppi ei suostu pelkän kasvismenun ja vegeruokien olemassaoloon vaan vaatii myös huomioimaan sekasyöjät, kun taas miniä haluaa kasvisruoat. Tai jotain erikoisempaa kuten anoppi vaatii appiukon hirviseuran saaliita tarjolle, koska ne saa halvalla, mutta miniä pitää metsästystä eläinrääkkäyksenä eikä halua olla osallisena häissään. Edes jotain pientä yritystä, eikä vaan tuo kulunut "pesen jauhenlihan"-läppä.
Kuten sanottua. Ketju on edennyt jo kohta kolmen sivun mittaiseksi ja saanut 28 alapeukutusta. Ei ollenkaan huono provoksi. Ei kärkikastia muttei mikään huonokaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on näkemys. Mikset siis tee itse kunnollista provoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on näkemys. Mikset siis tee itse kunnollista provoa?
En mä viitsi. On paljon mukavampi arvostella.
Jauhenliha provo. Klassikko. Kuin mustavalkoinen ranskalainen elokuva jota kukaan ei kuitenkaan jaksa enää katsoa.
Ei saa haukkua toisia!