NYT löytyi se oikea! Usean vuoden sinkkuilun jälkeen. /Kysy minulta?
Kommentit (31)
Kuinka monta eri miestä kokeilit ennekuin nykyinen löytyi?
Kuinka kauan etsit?
Mistä tiesit että on oikea?
Kauanko olette nyt olleet yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta eri miestä kokeilit ennekuin nykyinen löytyi?
Kävin treffeillä vuosien aikana toki useiden kanssa, varmaan kymmenienkin, mutta "kokeilit" -sanan käyttö viittaa mielestäni seksuaalisen kanssakäymisen suuntaan. Minulla on ikäisekseni, liki viiskymppiseksi, useamman vuoden sinkkuna olleelle todella matala luku heitä, joiden kanssa on sitä kauneinta kuun hohteessa toteutettu. En koe irtosuhteita kiinnostaviksi.
"Tietoisesti halusin tutustua tällä kertaa ilman hormonien sekoittamaa päätä ja tutustuimme 2,5kk ennen sitä kauneinta kahden välillä tapahtuvaa."
Oletko aina siis antanut samantien ja joutunut jätetyksi? Eikö ole itsestään selvää, että ihmisiin tutustumaan monen kuukauden ajan, ennen kuin mennään sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
No tottahan toki
Kahviakin tässä parhaillaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan etsit?
Mistä tiesit että on oikea?
Kauanko olette nyt olleet yhdessä?
Etsit- sana on hiukan huono. Minulla oli sinkkuaikanani piiiitkiä aikoja, että en etsinyt ketään mistään, Tinder oli välillä kiinni vuoden-puolitoista kunnes taas hetkeksi avasin. En käy baareissakaan. Mutta hänenlaisensa olen toivonut löytäväni jo pitkään. Viitisen vuotta tai oikeastaan koko elämäni. Sinkkuna olen ollut kuusi-seitsemän vuotta.
Hänen kanssaan olo on rauhallinen ja onnellinen. Kommunikointi toimii, on helppoa. Arvot ja asenteet kohtaa. On sähköä, mutta myös ystävyyttä.
Match joulukuussa, tutustelua maaliskuulle, josta voisi ehkä ajatella seurustelun alkaneen. Tuoretta, kovin tuoretta vielä. Mutta hyvin varhaisessa vaiheessa tiesin, että tämä on jotain täysin erilaista kuin koskaan aiemmin.
Ap
Ap
Usko pois,se vaan kusettaa sinua..olet varapanona kunnes hän löytää sopivamman..
Vierailija kirjoitti:
"Tietoisesti halusin tutustua tällä kertaa ilman hormonien sekoittamaa päätä ja tutustuimme 2,5kk ennen sitä kauneinta kahden välillä tapahtuvaa."
Oletko aina siis antanut samantien ja joutunut jätetyksi? Eikö ole itsestään selvää, että ihmisiin tutustumaan monen kuukauden ajan, ennen kuin mennään sänkyyn?
No en sentään 😁 Hieno provokaatioyritys, mutta olen liian vanha kettu tällaisiin.
Olen pitkissä suhteissa ollut aina sinkkuaikojeni ulkopuolella. Aivan hyviä miehiä, mutta täysin vääränlaisia minulle. Ja toisinpäin varmaankin myös.
Ajattelen, että aika moni antaa sähkön ilmassa videä mukanansa ja valitsee kumppanin oksitosiinipäissään ja valikoi täysin vääränlaisen ihmisen ja siksi pidemmän ajan kuluttua ilmenee ristiriitaisuuksia sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Usko pois,se vaan kusettaa sinua..olet varapanona kunnes hän löytää sopivamman..
Sellaistakin tapahtuu, tämä on totta. Minun valinta tässä elämässä on kuitenkin elää ilman kyynisyyttä ja epäilystä. Se myrkyttää mielen ja tuhoaa elämän.
Jos hän paljastuisi tällaiseksi ihmiseksi, so be it. Sitten se toinen on hälle parempi ja heippahei vaan. Sitäpä ei voi mitään saada jos ei uskalla heittäytyä. Vahvasti epäilen, että olisin voinut hönet arvioida ihan noin pahasti väärin. Mahdollista se toki on, sitä en kiellä.
Ap
Yllättyisit, jos tietäisit minkälaisia kysymyksiä ihmisillä onkaan :D
Hienoa on <3
Ap