Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset joilla leikkaa nopeasti huumorin saralla

Vierailija
01.06.2025 |

Heitä on harvassa, mutta ovat omalla tavallaan todella seksikkäitä.

Esim. Jennifer Lawrence. 

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokkela ajatus ja huumorintaju naisella on super seksikästä. 

Neil Hardwick taisi sanoa, että kaikkein parasta on kun nainen katsoo sillä silmällä ja vilauttaa samalla aivojaan.

Voisin myös sanoa, että yhdyssanojen taju miehellä olisi superseksikästä, mutta oikeastaan se on vain minimivaatimus.

Yhdyssana-hullu on saapunut palstalle. Onko elämä rankkaa?

Vierailija
22/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat usein uskomattoman tosikoita ja kuivia. Sanon tämän naisena. Miehet sensijaan pysyttäytyvät ikuisesti osittain mentaalisesti poikina ja huumoria löytyy vielä 40 päällekin.

Palstalla huomaa kuinka kamalia tosikoita suomalaiset ovat. Luultavasti suurin osa on naisia. 

Kato noita alapeukkuja 😂 olet täysin oikessa

Oletko kuullut sitä vitsiä että miksi sulhasella on musta puku? No kun monet kodinkoneet on mustia. Nauratko vai oletko tosikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetaju on parasta. 

Vierailija
24/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat usein uskomattoman tosikoita ja kuivia. Sanon tämän naisena. Miehet sensijaan pysyttäytyvät ikuisesti osittain mentaalisesti poikina ja huumoria löytyy vielä 40 päällekin.

Palstalla huomaa kuinka kamalia tosikoita suomalaiset ovat. Luultavasti suurin osa on naisia. 

Jos tyhmän miehen tyhmät jutut ei naurata, on tosikko? Ok.

Vierailija
25/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset osaavat kyllä sen tietyn naurun, toisille naisille osoitetun pilkkanaurun. Vrt. työpaikkojen taukotilat, joihin sain fobian jo teininä seurakunnan työtehtävissä.

Tuli kaikki kesät työskenneltyä elokuulle aina koulun alkuun saakka. Vanhempia naisia tuli tosiaan kuunneltua. Aika usein he tosiaan nauroivat, juu. But not my kind oh humor.

Vierailija
26/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on nopeaa huumoria, miehillä pissakakkakikkeli -"huumoria".

Missä kohtaa pitää nauraa?

Ei missään, kyse ei ollut sinun huumoristasi, vaan kuvauksesta.

Naisia ja miehiä naurattavat hyvin erilaiset asiat.

Vierailija
27/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee naiset olette parhaita!! Miehet sucks!!

Älä uhriudu. Aloittaja jo aloitti naisten haukkumisen. 

Sitä kutsutaan miesten kesken huumoriksi, en tiedä oletteko koskaan kuulleet siitä

Vierailija
28/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo miehissäkään mikään vallitseva piirre ole. Miehet eivät ehkä ole niin tosikoita, mutta osa on niin hitaita, että vitsitkin pitää rautalangasta vääntää ja jos itse jotain vitsailevat niin se ei sitten ole mitään kovin oivaltavaa.

Sinänsä nopeasti älyävät ihmiset on muutenkin harvinaisia. Olen itse niin tottunut siihen, että kaikki pitää aina ihmisille toistaa vähintään kolme kertaa, että saan ihan mielettömät kiksit kun huomaan, että joku ymmärtää heti mistä puhun.

n45

Vierailija
29/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sitä vitsiä että miksi sulhasella on musta puku? No kun monet kodinkoneet on mustia. Nauratko vai oletko tosikko?

Olipas paska vitsi. Nämäkö vitsit kuuluvat niihin "nopean huumorin"-luokkaan? 😂

Vierailija
30/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤪😁👍👍👍👍👍👍👍

Vierailija
31/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkelat sormet ja sutjakka suu. Eikä tämä ollut mitään Kikka-huumoria... 

Vierailija
32/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyhmän miehen tyhmät jutut ei naurata, on tosikko? Ok.

Äiti! Tyhmät miehet kiusaa! Ihan tyhmiä juttuja! 👶

Vierailija
33/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa pitää nauraa?

Ei missään, kyse ei ollut sinun huumoristasi, vaan kuvauksesta.

Naisia ja miehiä naurattavat hyvin erilaiset asiat.

Itseasiassa naisia ja miehiä naurattaa yllättävän samantapaiset jutut. Netistä löytyy pätkiä kun naiset ja miehet nauravat pieruhuumorille, stand-up komiikalle ja tilannekomiikalle

Vierailija
34/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole harvinaista. Naiset ei vaan tykkää nauraa juntille spedehuumorille. "Naisen logiikka" öhö öhö.

Mutta sitten miehen logiikalle nauratte, vai ette?

Vierailija
35/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leikkaa nopeasti mutta en pääse sellaiseen vireeseen helposti. Mun miehen kanssa olen aina salamahuumorivireessä, samoin muutenkin turvallisessa seurassa, jossa koen tulevani kuulluksi ja arvostetuksi. Mutta silloin kun deittailin ja huomasin ekoilla treffeillä että mies on mukava ja haluan näyttää hänelle itsestäni parhaat puolet, en kuitenkaan aina päässyt vitsienheittelyvireeseen. Joidenkin kanssa pääsin, mm. sen mun nykyisen miehen kanssa heiteltiin spontaaneja vitsejä jo ekoilla treffeillä. Samoin jos mulla on yhtään sellainen tunne, että olen jossain seurassa näkymätön, niin huumorikykyjeni paljastaminenhan auttaisi pääsemään sosiaalisesta paitsiosta, mutta ei kertakaikkiaan vaan irtoa mitään. Yleensähän seurassa on silloin joku toinen, joka käyttää vastaavaa kysyä, ja mun pitäisi ainakin hetkeksi saada riistettyä vertauskuvallinen lava häneltä. 

Vierailija
36/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo miehissäkään mikään vallitseva piirre ole. Miehet eivät ehkä ole niin tosikoita, mutta osa on niin hitaita, että vitsitkin pitää rautalangasta vääntää ja jos itse jotain vitsailevat niin se ei sitten ole mitään kovin oivaltavaa.

Sinänsä nopeasti älyävät ihmiset on muutenkin harvinaisia. Olen itse niin tottunut siihen, että kaikki pitää aina ihmisille toistaa vähintään kolme kertaa, että saan ihan mielettömät kiksit kun huomaan, että joku ymmärtää heti mistä puhun.

n45

N45, kiitos miellyttävästä kommentistasi.

Mitä naisiin omassa ystäväpiirissäni tulee, niin he ovat kovin huumorintajuista poppoota. Eivät he muutoin ystäviäni olisikaan. Tämä piirre vahva myös ex-rakastetuissani; nopea äly, hoksottimet, huumori.

Tutkitustikin huumorintaju korreloi suoraan ääoon kanssa.

Kaikesta suuttuva ylivakava tosikko on aika raskas työkaveri.

Vierailija
37/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee naiset olette parhaita!! Miehet sucks!!

Älä uhriudu. Aloittaja jo aloitti naisten haukkumisen. 

Aloitus oli enemmänkin "left-handed compliment". En tiedä suomalaista vastinetta kyseiselle sanalle 

Vierailija
38/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille. Kohteliaisuuden nimissä, opetelkaa teeskentelemään yllättämätöntä, jos vastapäisellä miehellä leikkaa nopeasti. Kummastelevalla alasuuntakatseella voi olla ärsyttävä vaikutus. Kiitos. 

Vierailija
39/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tosikot naurattaa, kun karvakaan ei värähdä, vaikka olisi yllättävä hauska tilanne. 

Vierailija
40/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla leikkaa nopeasti mutta en pääse sellaiseen vireeseen helposti. Mun miehen kanssa olen aina salamahuumorivireessä, samoin muutenkin turvallisessa seurassa, jossa koen tulevani kuulluksi ja arvostetuksi. Mutta silloin kun deittailin ja huomasin ekoilla treffeillä että mies on mukava ja haluan näyttää hänelle itsestäni parhaat puolet, en kuitenkaan aina päässyt vitsienheittelyvireeseen. Joidenkin kanssa pääsin, mm. sen mun nykyisen miehen kanssa heiteltiin spontaaneja vitsejä jo ekoilla treffeillä. Samoin jos mulla on yhtään sellainen tunne, että olen jossain seurassa näkymätön, niin huumorikykyjeni paljastaminenhan auttaisi pääsemään sosiaalisesta paitsiosta, mutta ei kertakaikkiaan vaan irtoa mitään. Yleensähän seurassa on silloin joku toinen, joka käyttää vastaavaa kysyä, ja mun pitäisi ainakin hetkeksi saada riistettyä vertauskuvallinen lava häneltä. 

Miehen minusta parasta on tilannekomiikka. Tapahtuu jotain hassua ja osaa heitää nopeasti esim. jonkun hauskan sarkasmin tilanteeseen liittyen naama pokkana. Olen huomannut että naisetkin ovat tykänneet. Joillain menee vähän aikaa prosessoidessa kun he katsovat ilmettäni että olenko tosissani, ja sitten kun vähän ajan päästä väläytän pientä hymyä/virnettä niin nainenkin ymmärtää että vitsailin vain.