Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset joilla leikkaa nopeasti huumorin saralla

Vierailija
01.06.2025 |

Heitä on harvassa, mutta ovat omalla tavallaan todella seksikkäitä.

Esim. Jennifer Lawrence. 

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla leikkaa nopeasti mutta en pääse sellaiseen vireeseen helposti. Mun miehen kanssa olen aina salamahuumorivireessä, samoin muutenkin turvallisessa seurassa, jossa koen tulevani kuulluksi ja arvostetuksi. Mutta silloin kun deittailin ja huomasin ekoilla treffeillä että mies on mukava ja haluan näyttää hänelle itsestäni parhaat puolet, en kuitenkaan aina päässyt vitsienheittelyvireeseen. Joidenkin kanssa pääsin, mm. sen mun nykyisen miehen kanssa heiteltiin spontaaneja vitsejä jo ekoilla treffeillä. Samoin jos mulla on yhtään sellainen tunne, että olen jossain seurassa näkymätön, niin huumorikykyjeni paljastaminenhan auttaisi pääsemään sosiaalisesta paitsiosta, mutta ei kertakaikkiaan vaan irtoa mitään. Yleensähän seurassa on silloin joku toinen, joka käyttää vastaavaa kysyä, ja mun pitäisi ainakin hetkeksi saada riistettyä vertauskuvallinen lava häneltä. 

Oo miten hyvä kuvaus itsestänikin. Tämän takia itse en oikein innostu jostain Tinder-treffeistä. En ole parhaimmillani yleensä ensitapaamisella. Suurin osa suhteistani on syntynyt tilanteissa, joissa mies on tutustunut minuun muuten kuin treffailumielessä, esim. töissä, opiskeluissa,,, tilanteissa, joissa olen voinut olla oma skarppi mutta pöljä itseni.

Vierailija
42/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä pidetään hyvänä juttuna, mutta eipä aikaakaan, kun alkaa loukkaantuminen ja vahtaaminen, että en pääse sitten muiden miesten kanssa puheisiin.

Pari pitkää suhdetta on ollut ja molemmista minut on lopulta hiljennetty. 

Mutta onpa hienoja hetkiä, kun joskus joku hoksaa vitsailun, huumorintajuni ei välttämättä ole kovin helppo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat usein uskomattoman tosikoita ja kuivia. Sanon tämän naisena. Miehet sensijaan pysyttäytyvät ikuisesti osittain mentaalisesti poikina ja huumoria löytyy vielä 40 päällekin.

Anna mä arvaan, että SINÄ et kuitenkaan ole tosikko ja kuiva. Ne muut vaan.

Vierailija
44/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat usein uskomattoman tosikoita ja kuivia. Sanon tämän naisena. Miehet sensijaan pysyttäytyvät ikuisesti osittain mentaalisesti poikina ja huumoria löytyy vielä 40 päällekin.

Anna mä arvaan, että SINÄ et kuitenkaan ole tosikko ja kuiva. Ne muut vaan.

🥰😘

Vierailija
45/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että Natalie Portman on edelleen hauska. Tässä 14 vuotiaana haastattelussa 😅

Vierailija
46/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin että naiset olisi sanavalmiimpia. Itä-suomessa ja pohjoisessa näin onkin useasti. Mene laukomaan siellä jotain niin takaisin tulee samalla mitalla, eikä pyörrytä ja juosta kotiin videoimaan itkunpillitystä someen.

Tää pitäisi kaikkien naisten oppia, sitä kunnioitetaan joka osaa verbaalisen ulosannin, kipakasti ja mielellään vielä hauskasti. Koska huutelusta ja ikävistä kommenteista me ei päästä koskaan. 

Vierailija
47/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokkela ajatus ja huumorintaju naisella on super seksikästä. 

Totta. Antaa paljon anteeksi myös ulkonäön puutteita, koska on niin harvinaista.

Vierailija
48/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on todistettu että tšuhnanainen on tyhmä otus.

Venäläinen päästi taas rasistisen luonteensa suomea vastaan irti.  

Vierailija
49/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan nerokasta huumoria ja tilannekomiikkaa, en mitään vessa- ja alapääjuttuja, joissa on menty siitä mistä aita on matalin.

Vierailija
50/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin sitä pidetään hyvänä juttuna, mutta eipä aikaakaan, kun alkaa loukkaantuminen ja vahtaaminen, että en pääse sitten muiden miesten kanssa puheisiin.

Pari pitkää suhdetta on ollut ja molemmista minut on lopulta hiljennetty. 

Mutta onpa hienoja hetkiä, kun joskus joku hoksaa vitsailun, huumorintajuni ei välttämättä ole kovin helppo.

Omat kokemukseni ovat samanlaisia, paitsi että olen pysytellyt sinkkuna.

Aika moni mies ei enää pidäkään naisen huumorintajua hyvänä juttuna, kun itse alkaa jäädä vähemmälle huomiolle tai jopa varjoon. Mustasukkaisuus tekee asetelmasta niin myrkyllisen, että kummankin kannattaa etsiä itselleen toisenlaista seuraa. 

Vierailija
51/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Antaa paljon anteeksi myös ulkonäön puutteita, koska on niin harvinaista.

"Ulkonäön puutteita". Itse varmaan kuvittelet olevasi joku täydellisyyden ruumiillistuma?

Vierailija
52/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaavat kyllä sen tietyn naurun, toisille naisille osoitetun pilkkanaurun. Vrt. työpaikkojen taukotilat, joihin sain fobian jo teininä seurakunnan työtehtävissä.

Tuli kaikki kesät työskenneltyä elokuulle aina koulun alkuun saakka. Vanhempia naisia tuli tosiaan kuunneltua. Aika usein he tosiaan nauroivat, juu. But not my kind oh humor.

Ai duunarimiehetkö muka eivät vittuile toisilleen? Vai onko se muka jotenkin parempaa vittuilua, kun tulee miehiltä?

Vierailija
53/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin että naiset olisi sanavalmiimpia. Itä-suomessa ja pohjoisessa näin onkin useasti. Mene laukomaan siellä jotain niin takaisin tulee samalla mitalla, eikä pyörrytä ja juosta kotiin videoimaan itkunpillitystä someen.

Tää pitäisi kaikkien naisten oppia, sitä kunnioitetaan joka osaa verbaalisen ulosannin, kipakasti ja mielellään vielä hauskasti. Koska huutelusta ja ikävistä kommenteista me ei päästä koskaan. 

Mitäs jos lopettaisit sen laukomisen, vai onko ylivoimainen tehtävä? Liian nopeaan laukeamiseen on muuten apuja.

Vierailija
54/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos lopettaisit sen laukomisen, vai onko ylivoimainen tehtävä? Liian nopeaan laukeamiseen on muuten apuja.

No, eikös se kipakka sanavalmius sitten miellyttänytkään? Yllättyneitä ovat: 

Vierailija
55/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulkonäön puutteita". Itse varmaan kuvittelet olevasi joku täydellisyyden ruumiillistuma?

En kuvittele. Kyllä minuakin arvostellaan ja paljon. Naiset ovat kovin ulkonäkökeskeisiä, mutta heidänkin mielipiteeseensä voi vaikuttaa osaavalla huumorilla. Sillä minä olen kumppanini aina saanut.

Vierailija
56/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ulkopuolisten silmissä tosikko mutta tilannehuumori eleettömällä naamalla kuivasti tokaistuna uppoaa naisiin. Minulla on tästä kokemusta usean esimerkin verran :) 

Vierailija
57/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja Ståhl, Niina Lahtinen vaikuttavat sellaisilta

Niina on hyvä ainakin Kovan viikon illassa.

Vierailija
58/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tosikot naurattaa, kun karvakaan ei värähdä, vaikka olisi yllättävä hauska tilanne. 

Taidat tarkoittaa eri asiaa kuin minä, mutta joskus vakavalla naamalla lausuttu kommentti oikeassa tilannekontekstissa naurattaa hitosti. Jotkut osaavat senkin taidon. 

Vierailija
59/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ulkopuolisten silmissä tosikko mutta tilannehuumori eleettömällä naamalla kuivasti tokaistuna uppoaa naisiin. Minulla on tästä kokemusta usean esimerkin verran :) 

Itsekin naisena saatan olla tuollainen, ja se on naurattanut ihmisiä. Nauran kyllä myös eli monen tasoista huumoria ilmennän. 

Vierailija
60/61 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ei naurata jutut, jotka tulee tietyltä mieheltä. Syynä että yrittänyt lähennellä. Mieluummin olen hänen mielestään vaikka tosikko.