Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vaimoni pettää minua?

Vierailija
22.03.2007 |

Olemme olleet naimisissa 10 vuotta, meillä on 2 hienoa lasta. Vaimollani oli seurustelumme alkuvuosina joitakin sivusuhteita. Ne puhuttiin ja anteeksi annettiin. Hän oli nuhteeton vaimo (tietääkseni) seuraavat vuodet. Nyt kuitenkin ilmeisesti työpaikall on jokin viritys meneillään. En kestä tätä kaikkea paskaa taas uudestaan. Mutta mitä tehdä. Kun on lapsetkin, ja hyvä äiti hän on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pitää vaimoasi itsestäänselvyytenä?

Vierailija
2/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen vakavasti pettämistä... Tilanne on minullekin tosi vaikea.

Minä olen kärsinyt kotona vuosikausia, oikeastaan 14v, läheisyyden puutteesta. En saa mieheltäni läheisyyttä ja hellyyttä muuta kuin sängyssä. Seksielämä on hyvää, mutta kaikki muu puuttuu. Mieheni pitää minua itsestäänselvyytenä, kiukuttelee ja äkäilee kuin pahainen kakara. Hän kohtelee kylmästi. Tässä syy siihen miksi minä olen ajautumassa toisen miehen syliin vaikka se raastaa minua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäristöstä jatkuvasti hyväksyntää (siis vakituisen suhteen aikana 2-3 sivujuttua on minusta paljon)

Pystytkö itse elämään avoimessa suhteessa jossa molemmilla vapaus tavata muita, vai etkö? Itse en pystyisi.

Vierailija
4/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kurjaa että sinulla on kotona tuollainen tilanne. En ole itse kohdellut vaimoani vastaavasti vaan tarjoudun paljon silittelemään, hieromaan hartioita ja muuta sellaista. En todella tiedä mistä vaimoni pettäminen lähtee, sillä kotona hoidan lapsia ja siivoan, en juo enkä lyö.

t. ketjun aloittaja

Vierailija
5/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pystynkö. Rakastan vaimoani, sen voimin ehkä pystyisin. Mutta onko se lapsille hyvä ja oikea malli? Tietysti pyrkisin salaamaan lapsilta tositilanteen.

Vierailija
6/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämälleen. siis jostain jotain puuttuu, on joku kolo. ja se täytetään suhteella.

sama kuin tunnesyöpöillä jotka ahtaa hk blöötä tunnekiemuroihin.

huono merkki on tietysti se että on aiemmin pettänyt. tekee sen helpommin uudestaan.

laita vaimolle seinän eteen. sano että suhteet poikki ja parisuhdeterapiaan tai se on ohi.

*voimia*