Miksi ihmisiä kiinnostaa niin paljon muiden laina- ja raha-asiat?
Tälläkin palstalla on jatkuvalla syötöllä kyselyitä lainanlyhennyksistä ja lainamääristä. Miksi?
Kommentit (6)
Mun työpaikalla varsinkin miehet (!) pohtivat jatkuvasti kahvipöydässä muiden raha-asioita. No ne onkin insinöörejä. ;-D
Voisivat keskustella niistä samoista asioistaan siellä loputtomasti.
Tottakai nuo jossain akuutissa vaiheessa kiinnostavat, mutta tosiaan tuntuu, että niitä piisaa kun joka päivä on uudet kyselyt samoista asioista.
Jos mulla olisi lainaa 200 000 e, niin hirvittäisi. Herkästi varmaan kyselisin täällä, onko kohtalotovereita.
Meillä lainaa 0 euroa.
Jos mulla olisi lainaa 200 000 e, niin hirvittäisi. Herkästi varmaan kyselisin täällä, onko kohtalotovereita.
Meillä lainaa 0 euroa.
Meillä on lainaa vielä melkein 150000 euroa, ei mua silti kiinnosta toisten laina-asiat. Tosin ei mua meidän talos edes huolestuta. Oisko sitten siitä kiinni, tai sitten mä olen vaan välinpitämätön.
No kyllä minua ainakin jonkin verran kiinnostaa nuo ketjut. Ainakin reilu vuosi sitten tutkin noita ketjuja melko tarkasti, kun oltiin omaa taloa ostamassa. Saahan niistä jotain tuntumaa mikä on keskiverto lyhennys, ettei ihan hakoteillä ole. Enkä minä tuttavilta tällaisia kysele, enkä sillä että taivastelisin niitä summia, vaan ihan sitä yleistä tasoa seuraan.
Mua ei kiinnosta itseäni pätkääkään, mitä joku tuntematon maksaa lainaa kuukaudessa, tai mitkä on sen kuukausitulot.