IL: Sooloseksi kannattaa
Orgasmeja on hyvä saada säännöllisesti terveyshyötyjen takia. Naisilla 4-16 kertaa kuussa. Miesten orgamismien määrä ei aukea koska maksumuuri. Mutta enempi parempi.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään kehuskelun aihe, että räplää saastasia vehkeitään päivittäin. Toivottavasti edes pesette kätenne säännöllisesti.
Munatkin tulee samalla pestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olen ja joka päivä 1-3 orgasmia.
Ilmeisesti vanhempi mies, teinipoikien lukemat moninkertaisia.
Joo 46. En kyllä ainakaan itse teininä edes joka päivä soolosekstaillu.
Vähemmän sitä nuorena edes oli omaa aikaa harrastaa tuota kun tuli joka päivä pyörittyä kavereiden kanssa pitkin kyliä ym. Käytännössä yöt oli kotona niin eipä siinä ajassa ehdi saaman kuin kerran mitä kotona oli silloin kun sitä teki kun ei sitä spermaa tule kuitenkaan sillein jatkuvalla syötöllä. Eli kun laukeaa niin kyllä siinä muutama tunti menee vähintään ennen kuin alkaa taas tehdä mieli ainakin mun kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olen ja joka päivä 1-3 orgasmia.
Ilmeisesti vanhempi mies, teinipoikien lukemat moninkertaisia.
Joo 46. En kyllä ainakaan itse teininä edes joka päivä soolosekstaillu.
Vähemmän sitä nuorena edes oli omaa aikaa harrastaa tuota kun tuli joka päivä pyörittyä kavereiden kanssa pitkin kyliä ym. Käytännössä yöt oli kotona niin eipä siinä ajassa ehdi saaman kuin kerran mitä kotona oli silloin kun sitä teki kun ei sitä spermaa tule kuitenkaan sillein jatkuvalla syötöllä. Eli kun laukeaa niin kyllä siinä muutama tunti menee vähintään ennen kuin alkaa taas tehdä mieli ainakin mun kohdalla.
Höpö höpö, ei kassit kerrasta tyhjene.
Eikö Jörkkakin sanonut, että runkkaaminen kannattaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Purra
Niin, mitä Riikka?
Minun tekisi mieli masturboida lähes joka päivä, mutta vaimoni ei tykkää siitä ja olen luvannut kunnioituksesta häntä kohtaan pidättäytyä. Ymmärrän kyllä kuinka ällöttävää se on. Seksiä meille on pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Minun tekisi mieli masturboida lähes joka päivä, mutta vaimoni ei tykkää siitä ja olen luvannut kunnioituksesta häntä kohtaan pidättäytyä. Ymmärrän kyllä kuinka ällöttävää se on. Seksiä meille on pari kertaa viikossa.
Anna se vaimosi tehtäväksi, siitä varmasti tykkäsi.
Runkata kannattaa silloin kun panettaa.