Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaako nainen sitä, että tuntee olonsa naiselliseksi miehensä kanssa?

Vierailija
31.05.2025 |

Ja mitkä ovat niitä asioita jotka saavat naiselle sen tunteen? 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap, että sinun pitäisi saada tuntea itse miehekkääksi tyyliin pelastan neitoa pulasta, kun se on niin avuton, söpö ja pärjäämätön? 

Vierailija
22/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ap, että sinun pitäisi saada tuntea itse miehekkääksi tyyliin pelastan neitoa pulasta, kun se on niin avuton, söpö ja pärjäämätön? 

Tällainen ei edes ole naisellista vaan lapsellista. Vauva itkee, koska on avuton ilman äitiään. Nainen eli naaras ei sen sijaan ole ollenkaan avuton, päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole tuollastakaan ennen ajatellut.. En varmaankaan tunne oloani naiselliseksi koskaan, en kyllä miehekkääksikään, ehkä sitten inhimilliseksi.

Puoliso saa oloni turvalliseksi, haluttavaksi, himokkaaksi, tuntemaan yhteenkuuluvuutta, herkistymään....

Vierailija
24/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm, hyvä kysymys! Etsin itse hyvinkin tasa-arvoista kumppania, enkä periaatteessa halua jaotella naisten ja miesten töitä jne. Mutta mitä tulee sitten tunnepuoleen muuten, niin onhan se kiva saada olla suhteessa nainen ja niin että mies on mies. Eli mitään äijäjuttuja en jaksaisi päivästä toiseen 24/7 kuunnella vaikka miehet ihania onkin :D Ehkä se korostuu eniten intiimissä läheisyydessä, jossa on jollain tapaa kiva että molemmilla on "roolinsa". Enkä tarkoita mitään kaavoihin kangistumista mutta esim on se itselle tärkeää että siinä kohtaa saa tuntea olevansa nainen :) N30+

Just tälläistä, että halutaan sitä ja tätä, mutta ei sitten kuitenkaan jakseta. Onko se niin vaikea vaan elää tässä hetkessä ja keskustella kaikesta avoimesti mitä päässä liikkuu ??

Vierailija
25/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ei edes ole naisellista vaan lapsellista. Vauva itkee, koska on avuton ilman äitiään. Nainen eli naaras ei sen sijaan ole ollenkaan avuton, päin vastoin.

Kukaan ei puhunut itkemisestä yhtään mitään.

Vierailija
26/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä käsitystä naisellisuus! Kaipaan onnelisuuden ja turvallisuuden tunnetta ja ne tulee hyvän miehen seurassa. Uskoisin myös että miehet haluavat tuntea näin joten ei en kaipaa mitään naisellista oloa. En usko että se edes on todellista. Jotku naiseksi pukeutuvat ehkä kiihottuvat ajatuksesta niin luulevat että ne ällöttävät sukkahousut, puristavat liivit ja hankalat korkokengät on jotain naisellisuutta kun heillä on ne päällä erityinen olo. Tosi nainen voi kiihottua vaikka pieruverkkareissa.

Vierailija
27/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra

Vierailija
28/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten? Avuttomuudesta yleisesti. Ei luonnossa ole yhtäkään naarasta, joka olisi missään suhteessa avuton lajin koiraaseen verrattuna.

Vierailija
29/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin itseni naiselliseksi kunnes sain tietää että miehellä ollut hoitoja koko ajan. Tuntekoot ne hoidot nyt itsensä supernaisellisiksi. Sitä tunnetta minä en saa enää koskaan.

Vierailija
30/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten? Avuttomuudesta yleisesti. Ei luonnossa ole yhtäkään naarasta, joka olisi missään suhteessa avuton lajin koiraaseen verrattuna.

Tai no joo, korjataan, että on olemassa yöperhosia, joilla naaraat eivät lennä. Mutta toisaalta on myös hyönteisiä ja kaloja, missä koiras on vain säälittävä loinen, jonka naaras syö tai joka loisii naarassa, ainoana funktionaan tuottaa siemeniä.

Vierailija
31/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole tuollastakaan ennen ajatellut.. En varmaankaan tunne oloani naiselliseksi koskaan, en kyllä miehekkääksikään, ehkä sitten inhimilliseksi.

Puoliso saa oloni turvalliseksi, haluttavaksi, himokkaaksi, tuntemaan yhteenkuuluvuutta, herkistymään....

Mistä se oikein tietää, ja mihin sitä voi verrata?! Aivan sama olisi sanoa, että naisen pitää tuntea itsensä miehekkääksi, ja päinvastoin, jos sitä ei voi mihinkään verrata.

Lisäksi jää pohtimaan, että miten pitkäaikaisia tuollaiset tunteet sitten on, kyllähän kaikenlainen vispilöinti tunteita saattaa aiheuttaa. Mutta yleensä niihin peleihin sitten joskus kyllästyy jos ei osata kuitenkaan avoimia olla. Sitä kuvittelee toisen jotenkin ylimaalliseksi, mutta kukaan ei ole sellainen koskaan eikä missään koko aikaa. Illuusiot on tehty särjettäviksi, mutta on ne siltikin olemassa, jos  niitä ei ajattele liian vakavissaan koko ajan?

Vierailija
32/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin itseni naiselliseksi kunnes sain tietää että miehellä ollut hoitoja koko ajan. Tuntekoot ne hoidot nyt itsensä supernaisellisiksi. Sitä tunnetta minä en saa enää koskaan.

Monogamisuuskin on naisellista, siinä missä polygamisuus miehekästä (nisäkäskoiraan biologinen funktio on keskittyä pelkkään siittämiseen). Eli olit kyllä naisellinen, joskin mies ilmeisesti failasi sen siittämisen... Heh

Vierailija
33/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kaipaan. En halua olla yksi jätkistä. Minulle sen tunteen saa aikaiseksi fyysisesti isompi koko, herramiesmäisyys (mies avaa oven, auttaa kantamaan painavat tavarat), mies tukee hankalissa tilanteissa ja pitää "maassa", mukavalla tavalla kiusoittelu, taloudellinen tasapuolisuus (mies ei siis lainaa eikä ole velkaa minulle ja saattaa joskus tarjota lounaan tai kahvin). On paljon muutakin toki, mutta nämä esimerkkinä. 

Vierailija
34/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa miestä tunteakseni oloani naiselliseksi. Olen nainen, kaikki mitä teen on naisellista. Joka ikinen solu mitä minussa on, on naisellinen. Se mitä miehet minusta ajattelevat ei muuta mitään.

Naisellisuuteen kuuluu evolutiivisessa mielessä miehen halujen herättäminen. Muuten ei laji menesty.

Vierailija
35/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa miestä tunteakseni oloani naiselliseksi. Olen nainen, kaikki mitä teen on naisellista. Joka ikinen solu mitä minussa on, on naisellinen. Se mitä miehet minusta ajattelevat ei muuta mitään.

Naisellisuuteen kuuluu evolutiivisessa mielessä miehen halujen herättäminen. Muuten ei laji menesty.

Ai, hyvin on halut heränneet myös ei toivotuilla miehillä vaikka en tunne olevani naisellinen. Akkamainenkaan tuskin olen. Sehän on sama asia.

Vierailija
36/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin itseni naiselliseksi kun olin raskaana ja miehet tuli niin lähelle, että punastuin,a

Miehet haluaa spermanussia tiineenä olevia narttuja, koska ei pelkoa vahinkoraskaudesta. Lisäksi porsiva akka on turpea ja punoittava pillusta ja utareitsta ym. paikoista, joka saattaa joitakin miehiä kiihottaa. Jotkut taas inhoaa, itse olen välimuoto. Monesti porsivat akat haisee pahalle. 

Vierailija
37/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jollain tasolla vaikka itse en ole mikään naisellinen nainen. Haluan tuntea oloni rakastetuksi, halutuksi, turvalliseksi ja hyväksytyksi. En halua olla miehen äiti tai itsestäänselvyys.

Vierailija
38/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin itseni naiselliseksi kun olin raskaana ja miehet tuli niin lähelle, että punastuin,a

Miehet haluaa spermanussia tiineenä olevia narttuja, koska ei pelkoa vahinkoraskaudesta. Lisäksi porsiva akka on turpea ja punoittava pillusta ja utareitsta ym. paikoista, joka saattaa joitakin miehiä kiihottaa. Jotkut taas inhoaa, itse olen välimuoto. Monesti porsivat akat haisee pahalle. 

Turvonnut pillu 🤤

Vierailija
39/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm, hyvä kysymys! Etsin itse hyvinkin tasa-arvoista kumppania, enkä periaatteessa halua jaotella naisten ja miesten töitä jne. Mutta mitä tulee sitten tunnepuoleen muuten, niin onhan se kiva saada olla suhteessa nainen ja niin että mies on mies. Eli mitään äijäjuttuja en jaksaisi päivästä toiseen 24/7 kuunnella vaikka miehet ihania onkin :D Ehkä se korostuu eniten intiimissä läheisyydessä, jossa on jollain tapaa kiva että molemmilla on "roolinsa". Enkä tarkoita mitään kaavoihin kangistumista mutta esim on se itselle tärkeää että siinä kohtaa saa tuntea olevansa nainen :) N30+

Just tälläistä, että halutaan sitä ja tätä, mutta ei sitten kuitenkaan jakseta. Onko se niin vaikea vaan elää tässä hetkessä ja keskustella kaikesta avoimesti mitä päässä liikkuu ??

Sanoinko jossain kohtaa että ei voitaisi keskustella? Nimenomaan keskustelu on se juttu.

N30+

Vierailija
40/48 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. Mä haluan tuntea itseni ihmiseksi ja valitettavasti te miehet saatte oloni tuntumaan Fleshlightilta. Siksi olen korvannut miehet dildolla. Olkaapa hyvät, sitä saitte mitä tilasitte. Tai saatte seksikaupasta, jos tt-tuki antaa myöten.