Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka haluavat vain seksiä

Vierailija
31.05.2025 |

Vaimoni seksihalut eivät kohta minun halujani. Nyt hän on vakavasti ehdottanut jo pariin kertaan, että hanki joku muu seksikaveri. Ja vain seksiä varten. Mutta taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty. Mistä sellaisia mukavia naisia löytyisi, jotka haluaisivat vain seksiä? Meille tuo järjestely sopisi hyvin, koska on kolme lasta ja asuntolaina. Sitä ei ihan helposti ainakaan eroamaan huvita lähteä. Varsinkaan jos homman voisi hoitaa näin. Eli kysymys uudelleen, mistä löytyy halukkaita naisia naimisissa olevalle miehelle? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytyy, mutta vaatii itsetuntoa ja markkinointikykyjä. Seuranhakupalveluja löytyy niin sinkuille, pareille kuin luvallisille pariskuntien jäsenillekin. Miehenä voit varautua siihen että kilpailua on, joten markkinointipuoleen pitää panostaa kunnolla erottuakseen edukseen. Erityisesti kannattaa ilmaista millaista seksiä olet vailla ja millainen petikaveri itse olet. Onnea etsintääsi.

Vierailija
2/7 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan toivoton homma löytää. Käy maksullisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku seuranhakupalvelu joka olisi vähän niinku tähän aiheeseen vihkiytynyt. Eli luvalliseen hauskanpitoon ilman mitään sen kummempia sitoumuksia tai vaatimuksia.Kävin kattomassa paria ja ne olivat ihan surkeita. 

Vierailija
4/7 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mistä niitä maksullisia voisi löytää? Asun melko suuressa kaupungissa,(80000 asukasta) mutta en pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
5/7 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä älykäs ihminen löydä itse, jos äo ei siihen riitä niin ehkä on parempikin kun oot ilman.

Vierailija
6/7 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole helpompaa pistää tänne paikkakunta ja ikäroivehaarukka.on naisia jotka ei saa seksiä kotona jotka voisi jakaa toosaa muille.

Itse ajoin pari vuotta erästä rouvaa jonka mies ei ollut synnytyksen jälkeen koskenut häneen.

Kyllä sen kullilla tunsi ettei oltu 6 vuoteen käyty.oli kuin nuoruudessa niin tiukkaa.että.

Aikansa kutakin kun oli välimatkaa.

Vierailija
7/7 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja löysin s-seuraa ihan deittiäpistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän