Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on uusi läppäri, ärsyttää kaikki mainokset....

Vierailija
31.05.2025 |

....ja ponnahdusikkunat, joita puskee missä vaan sivustoilla surffatessa. 

Vanhassa läppärissä oli AdBlock-mainosten estoon tarkoitettu ohjelma.

Onko niitä muitakin vastaavia olemassa...ja onko joku toista parempi? Kunhan kyselen ennen kuin latailen.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostery-laajennusta käytän itse. Ei tarvitse mainoksia katsella ja lisäksi Ghostery blokkaa muutenkin ylimääräiset seuraajat. Kännykässä Ghostery-selain on paras.

Juuri X:ssä valiteltiin mainoksia siellä. Olin ihan ihmeissäni, kun en edes tiennyt, että X:ssä on mainoksia. Ei ole tuollaisia asioita tarvinnut ajatella enää yli kymmeneen vuoteen.

Ihmettelen, miksi ihmiset eivät säännönmukaisesti blokkaa kaikkia ylimääräisiä seuraajia, mainostajia tai muita tiedonkerääjiä. Jotenkin avuttomia verkossa useimmat, ja välinpitämättömyys on sen ensiaste.

Vierailija
22/25 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille!

Uskaltauduin lataamaan AdGuardin, ja onpa nyt mukava selata iltapäivälehtiä ja tilaamiaan digilehtiäkin kun näkee heti uusimmat uutisotsikot ilman turhia mainoksia.

Se vanha läppärini saa nyt hetken makoilla kaapin perukoilla, toivottavasti saan sieltäkin vielä vanhat kuvatiedostot talteen.

Askel kerrallaan...

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene TAITONETTIIN kyselemään. Saat ultrahienon käytetyn ja korjatun pikkurahalla. Firma nykyisin nimellä Nuvoo. https://nuvoo.com/fi/nayton-koko-yli-14-tuumaa?page=4

Onpa kalliita. Halvempiakin löytyy, googleen hakusanaksi käytetyt tietokoneet.

Vierailija
24/25 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaimena Opera, siinä voi aktivoida mainosten eston.

Vierailija
25/25 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaimena Opera, siinä voi aktivoida mainosten eston.

Ja VPN vakiona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan