Onko pienet rinnat sittenkin hyvä asia?
Kroppa pysyy nuorekkaamman näköisenä?
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet pitävät pienirintaisista naisista. Miesten preferenssit vaihtelevat huomattavasti. Kuvittelepa olevasi pienimunainen mies, löytyykö siitä kiinnostuneita naisia?
Pienirintaisten naisten vale. Mies toki painaa pienirintaistakin naista jos ei parempaa saa ja nainen on sen verran rintava ettei touhu tunnu täysin homostelulta.
Niin no, jos olen itsekin kuullut miesten sanovan pitävänsä pienirintaisista naisista, niin eiköhän niitä löydy muualtakin.
Mies sanoo mitä olettaa naisten haluavan kuulla. Pesälle pääsy on ensimmäinen prioriteetti.
Jotkut ala-arvoiset miehet joo. Itse pysyn ainakin sellaisista kaukana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet pitävät pienirintaisista naisista. Miesten preferenssit vaihtelevat huomattavasti. Kuvittelepa olevasi pienimunainen mies, löytyykö siitä kiinnostuneita naisia?
Pienirintaisten naisten vale. Mies toki painaa pienirintaistakin naista jos ei parempaa saa ja nainen on sen verran rintava ettei touhu tunnu täysin homostelulta.
Niin no, jos olen itsekin kuullut miesten sanovan pitävänsä pienirintaisista naisista, niin eiköhän niitä löydy muualtakin.
Mies sanoo mitä olettaa naisten haluavan kuulla. Pesälle pääsy on ensimmäinen prioriteetti.
Sitten kannattaa kiertää kaukaa ne 'pienirintaisista' tykkäävät. Puhuvat muunneltua totuutta päästäkseen pesälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla pienet rinnat on todella kauniit, söpöt ja jos sopivat muuten vartaloon niin kokonaisuus ratkaisee.
Jos poikavartaloa pitää kauniina niin sitten ovat toki 'söpöt'.
Sulla on kyllä silmissä jotain vikaa, jos pienet rinnat on sulle sama, kuin poikavartalo. Tai taitaa vika ennemminkin olla korvien välissä.
Taitaa olla piilohomo kun jumittunut tissien kokoon. Luulee että kaikki heterot on vain läskitissien perään. 🤭
Isot rinnat upeita ja seksikkäitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki miehet pysy sinusta kaukana ihan vapaaehtoisesti 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla pienet rinnat on todella kauniit, söpöt ja jos sopivat muuten vartaloon niin kokonaisuus ratkaisee.
Sulla on kyllä silmissä jotain vikaa, jos pienet rinnat on sulle sama, kuin poikavartalo. Tai taitaa vika ennemminkin olla korvien välissä.
Taitaa olla piilohomo kun jumittunut tissien kokoon. Luulee että kaikki heterot on vain läskitissien perään. 🤭
Ei ole 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ala-arvoiset miehet joo. Itse pysyn ainakin sellaisista kau
En ole pienirintainen, mutta tiedän osan pitävän pienistä rinnoista. Isohkot rinnat on vaan joku keskivertoihanne. En minäkään pidä pitkistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on hyvä asia.
Isot rinnat on törkeän näköiset.
Joko lattarintaisen naisen tai homon miehen ulinaa. Pienet "rinnat" eivät ole milloinkaan hyvä asia.
Isot daisarit ovat ii-hh-aa-nn-aa-tt !!!
Siis heteromiehen mielestä.
Sellaista asiaa kuin liian isot daisarit, ei ole olemassakaan.
Pitäisi asettaa laki, että kaikkien täysi-ikäisten ja hedelmällisessä iässä olevien naisten on kuljettava daisarit paljaina kaikissa julkisissa paikoissa aina +20 asteen tai sitä korkeamman lämpötilan vallitessa.
RRRR-rrrr-rrakastan valtavia daisareita !!!
Maxidaisarifilian Professori
Huh, onneksi olen pienirintainen niin pystyn välttämään tämänkaltaisia miehiä paremmin. Pahoittelut isorintaisille siskoille, jotka joutuvat tämmöisten miesten kuolailuja kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki miehet pysy sinusta kaukana ihan vapaaehtoisesti 🤭
Juu, eivät varmasti halua höylätä a-kupin lautaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki irtoseksiä harrastavat kierrän kaukaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikista hirveimmän näköistä on pienet roikkuvat tyhjät pussit. Ei se a-tai b-kuppi todellakaan pysy kaikilla kiinteänä! Jopa kolmekymppisillä lapsettomilla olen nähnyt näitä pieniä roikkuvia rintoja.
A-kupissa ei ole mitään mikä voisi roikkua, joten olet vaan arvioinut koon väärin. Mulla on pienet, litteät ja veltot nahkapussit, mutta niiden kuppikoko ei suinkaan ole A vaan C/D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on hyvä asia.
Isot rinnat on törkeän näköiset.
Joko lattarintaisen naisen tai homon miehen ulinaa. Pienet "rinnat" eivät ole milloinkaan hyvä asia.
Isot daisarit ovat ii-hh-aa-nn-aa-tt !!!
Siis heteromiehen mielestä.
Sellaista asiaa kuin liian isot daisarit, ei ole olemassakaan.
Pitäisi asettaa laki, että kaikkien täysi-ikäisten ja hedelmällisessä iässä olevien naisten on kuljettava daisarit paljaina kaikissa julkisissa paikoissa aina +20 asteen tai sitä korkeamman lämpötilan vallitessa.
RRRR-rrrr-rrakastan valtavia daisareita !!!
Maxidaisarifilian Professori
Huh, onneksi olen pienirintainen niin pystyn välttämään tämänkaltaisia miehiä paremmin. Pahoittelu
Kaappihomoille hyvä että löytyy naisia joiden kanssa ylläpitää 'normaaliuden kulissia'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 🤭
Mutta 99% miesten mielestä on 🤭
Vierailija kirjoitti:
Pienet tisulit on ihanat
Hyi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole 🤭
Mutta 99% miesten mielestä on 🤭
Ei ole 🤭
Tykkään enemmän omista pienistä ja kiinteistäni kuin vyötärölle roikkuvista löpsykoistä. En tosin ole kokeillut miltä sellaiset tuntuisivat, mutta olen nähnyt ihan tarpeeksi esim. koulun liikuntatunnilla. Kun juostaan, jättitissit haittaa jopa sitä. Niillä on ihan oma maaginen liikerata, jota heteronainenkin lumoutuneena katselee samalla säälien tissien takana vaivalloisesti ja kivuliaan näköisenä olevaa tyttöparkaa.
MIehet tuskin tajuaa, että rintakudos on arka. Ei siinä ole lihasta vaan se on sidekudoksen koossa pitämää rasvaa ja maitorauhaskudosta. Sen saa kipeäksi ihan vain juoksemalla ja hyppimällä, jos ei ole hemmetin tukevat ja lytistävät urheiluliivit.
Varmaan jos pallit olis kaksilitraiset ja pehmeät, miehetkin saattaisivat aavistaa sen kivun.
Pienet rinnat on paremmat kuin kookkaat.
- M44
Vierailija kirjoitti:
Pienet tisulit on ihanat
Voi ne nuorella tosi hoikalla naisella ollakin sexyt. Muilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän omista pienistä ja kiinteistäni kuin vyötärölle roikkuvista löpsykoistä. En tosin ole kokeillut miltä sellaiset tuntuisivat, mutta olen nähnyt ihan tarpeeksi esim. koulun liikuntatunnilla. Kun juostaan, jättitissit haittaa jopa sitä. Niillä on ihan oma maaginen liikerata, jota heteronainenkin lumoutuneena katselee samalla säälien tissien takana vaivalloisesti ja kivuliaan näköisenä olevaa tyttöparkaa.
MIehet tuskin tajuaa, että rintakudos on arka. Ei siinä ole lihasta vaan se on sidekudoksen koossa pitämää rasvaa ja maitorauhaskudosta. Sen saa kipeäksi ihan vain juoksemalla ja hyppimällä, jos ei ole hemmetin tukevat ja lytistävät urheiluliivit.
Varmaan jos pallit olis kaksilitraiset ja pehmeät, miehetkin saattaisivat aavistaa sen kivun.
Miksi usein asetellaan vastakkain pienet kiinteät ja valtavat roikkuvat? Väliin mahtuu monenlaisia kokoja ja muutenkin erilaisia.
Kaikista hirveimmän näköistä on pienet roikkuvat tyhjät pussit. Ei se a-tai b-kuppi todellakaan pysy kaikilla kiinteänä! Jopa kolmekymppisillä lapsettomilla olen nähnyt näitä pieniä roikkuvia rintoja.