Onko pienet rinnat sittenkin hyvä asia?
Kroppa pysyy nuorekkaamman näköisenä?
Kommentit (370)
Oon alkanutta tykkäämään omista pienemmistä. Eivät ole tiellä, eivät paina, eivät herätä epämieluista huomiota. Toki olisin sopusuhtaisenpi, jos olisivat isommat, mutta se nyt olisi VAIN esteettinen seikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten linkin juttu liittyy?
Lue se niin ymmärrät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet (heterot) diggaa isoista tisseistä. Näin se homma toimii täällä reaalimaailmassa.
Olen minäkin heteromies ja silti pienet tissit ovat parhautta.
Kerro lisää ja kohota meidän pikkutissisten itseluottamusta! Mikä niissä viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat olivat muotia joskus vuosituhannen vaihteessa, eivät enää.
Pienet tai olemattomat rinnat ovat hot, jos pepussa on edes hieman pyöreyttä. Jos ei ole sitä, on minun vaikea löytää naisen vartalosta mitään puoleensavetävää.
Sähän oot s a a t a n a homo tai vähintään bi! Valinnanvaraa riittää kun voi katsella molempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.
Terveisin H-kuppi
Mikset laihduta ja pienennä treenillä kehon rasvaprosenttia?
Ei minun tissit pieniksi muutu laihduttamalla. Mulla oli nuorena D-kuppikoko, vaikka olin muuten hoikka. Lastensaannin jälkeen kuppikoko on ollut tämä. Kertaalleen paino putosi sairauden vuoksi 15 kiloa. Muuten meni vaatekaappi uusiksi, mutta kuppikoko pysyi samana...
Rintojen kokomieltymys ei ole mikään muotikysymys, ainakaan suurimmaksi osaksi. Aina löytyy miehiä, jotka tykkää isoista ja toisia jotka tykkää pienistä. Se on kyllä ihan totta, että pienet rinnat pysyvät paremmin kiinteinä/nuorekkaina.
Minulla on yleensä koko 65I ja tiedän, etteivät pysy kiinteinä enää vanhempana. En aio mennä silloinkaan missään nimessä mihinkään operaatioon. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.
Terveisin H-kuppi
Ei minun tissit pieniksi muutu laihduttamalla. Mulla oli nuorena D-kuppikoko, vaikka olin muuten hoikka. Lastensaannin jälkeen kuppikoko on ollut tämä. Kertaalleen paino putosi sairauden vuoksi 15 kiloa. Muuten meni vaatekaappi uusiksi, mutta kuppikoko pysyi samana...
Hoikalla voi olla todella korkea rasvaprosentti (jopa yli 30), jos on mallia laihaläski.
Vierailija kirjoitti:
Miehet (heterot) diggaa isoista tisseistä. Näin se homma toimii täällä reaalimaailmassa.
Tämä on vain oikeastaan kommentti sisäistetystä naisvihasta. Miehiä on oikeasti moneen junaan ja moni tykkää todella paljon pienemmistä rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää ja kohota meidän pikkutissisten itseluottamusta! Mikä niissä viehättää?
Sopusuhtaisuus, esteettisuus. Onko mitään ihanampaa yhdistelmää kuin luonnonkauniit kasvot, älykkyys ja pienet rinnat? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on tosi kätevät. Käyn välillä jopa juoksulenkeillä ilman rintsikoita. Vientiäkin on riittänyt ihan hyvin, koska tällaisesta pojanvartalosta tykkääviä miehiä on kuitenkin suht paljon, toki varmaan vähemmän kuin tissimiehiä. Olisin kyllä todennäköisesti paljon seksuaalisempi ihminen jos mulla olisi isot rinnat. En tunne itseäni mitenkään epäseksikkääksi näinkään, mutta ehdottomasti isommilla rinnoilla olisin omassa päässäni seksikkäämpi.
Uskoisin, että tosiasiassa vain pieni osa meistä miehistä on viehättynyt lolloihin!
Muoto ja estetiikka menevät tässäkin silkan määrän edelle, mutta kokonaisuus ja persoonallisuus ratkaisee!
Lisäys estetiikkaan liittyen: Hyvät tytöt, älkää ottako tatuointeja!
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on hyvä asia.
Isot rinnat on törkeän näköiset.
Miksi oikeutat itsesi haukkumaan isoja rintoja törkeän näköiseksi? Se on kuin pituus, ei sille voi itse mitään millaiset rinnat sattuu kasvamaan. Sinulla voi olla vikoja ulkonäössäsi, kaikki eivät tykkää kaikista, vaikka olisi huippumalli. Haluaisitko siis omia ominaisuuksiasi haukuttavan törkeän näköiseksi? Sinulla on törkeät silmät, törkeät varpaat, törkeät sieraimet tms. ?
Monet vaatteet näyttävät paremmalta pienirintaisen päällä. Esim. joku syväänuurrettu toppi näyttää tyylikkäältä pienirintaisen päällä, mutta isorintaisen päällä sama toppi näyttää usein irvokkaalta. Muotinäytöksissä harvemmin näkee isorintaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Joko lattarintaisen naisen tai homon miehen ulinaa. Pienet "rinnat" eivät ole milloinkaan hyvä asia.
Isot daisarit ovat ii-hh-aa-nn-aa-tt !!!
Siis heteromiehen mielestä.
Sellaista asiaa kuin liian isot daisarit, ei ole olemassakaan.
Pitäisi asettaa laki, että kaikkien täysi-ikäisten ja hedelmällisessä iässä olevien naisten on kuljettava daisarit paljaina kaikissa julkisissa paikoissa aina +20 asteen tai sitä korkeamman lämpötilan vallitessa.
RRRR-rrrr-rrakastan valtavia daisareita !!!
Maxidaisarifilian Professori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin H-kuppi
Hoikalla voi olla todella korkea rasvaprosentti (jopa yli 30), jos on mallia laihaläski.
En ole se jolle vastasit, mutta se on ihan fakta, että toisilla on huomattavasti enemmän rintarauhaskudosta kuin toisilla. Ja vaikka bmi olisi alipainon puolella ja rasvaprosentti matala, kehossa on silti rasvaa. Joillain sitä vähäistä rasvaa on suhteellisesti paljon rinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko olla kertomatta huomioistanne sille isorintaiselle? Ajattelette vain itse mitä ajattelette, mutta shh shhh = Vähemmän traumoja meille.
T: Isotissi
Pienet sporttitisut on ihan parhaat!
Vierailija kirjoitti:
Terveisin H-kuppi
Valita lääkärille että selkääsi sattuu rintojen koon takia niin hyvällä tuurilla pääset rintojen pienennysleikkaukseen. Ainakin tyttöystäväni valitti (hänellä oli oikeasti jo ongelmia rintojen koon kanssa) ja pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko lattarintaisen naisen tai homon miehen ulinaa. Pienet "rinnat" eivät ole milloinkaan hyvä asia.
Isot daisarit ovat ii-hh-aa-nn-aa-tt !!!
Siis heteromiehen mielestä.
Sellaista asiaa kuin liian isot daisarit, ei ole olemassakaan.
Pitäisi asettaa laki, että kaikkien täysi-ikäisten ja hedelmällisessä iässä olevien naisten on kuljettava daisarit paljaina kaikissa julkisissa paikoissa aina +20 asteen tai sitä korkeamman lämpötilan vallitessa.
RRRR-rrrr-rrakastan valtavia daisareita !!!
Maxidaisarifilian Professori
Minulle on kyllä huomauteltu liian isoista rinnoista ihan torilla ja kävelytiellä, vaikka ovat olleet paidan alla piilossa. Ihan luomut ovat, kommentoijille tiedoksi ja voisitte mölistä typeryydet kotonanne.
Monet isojen rintojen perään rummuttavat apinamiehet eivät oikeastaan ymmärrä sitä, että isot rinnat voivat olla todella epämukavat. Tätini kävi rintojenpienennysleikkauksessa ja hänen elämänlaatunsa parani kyllä ainakin omien sanojensa mukaan sata prosenttia, koska vanhat olivat aina tiellä ja aiheuttivat selkäkipua.