Onko pienet rinnat sittenkin hyvä asia?
Kroppa pysyy nuorekkaamman näköisenä?
Kommentit (370)
Monet miehet pitävät pienirintaisista naisista. Miesten preferenssit vaihtelevat huomattavasti. Kuvittelepa olevasi pienimunainen mies, löytyykö siitä kiinnostuneita naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.
Terveisin H-kuppi
Valita lääkärille että selkääsi sattuu rintojen koon takia niin hyvällä tuurilla pääset rintojen pienennysleikkaukseen. Ainakin tyttöystäväni valitti (hänellä oli oikeasti jo ongelmia rintojen koon kanssa) ja pääsi.
Ja ajattelit sen olevan kivuton pikkujuttu, jolla ei ole vaikutuksia mihinkään muuhun, kuin kokoon? Ei minuunkaan koske silloin, kun sinä puristut rekan ja seinän väliin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.
Terveisin H-kuppi
Mikset laihduta ja pienennä treenillä kehon rasvaprosenttia?
Koska rinnat koostuvat myös maitorauhasista jne. Painoin 42 kg, olin alipainoinen ja kuppikokoni oli DD.
eri
DD ehkä, mutta kenelläkään ei ole H-kuppia ilman runsasta ylipainoa.
Eikä joku 65DD ole edes iso.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet pitävät pienirintaisista naisista. Miesten preferenssit vaihtelevat huomattavasti. Kuvittelepa olevasi pienimunainen mies, löytyykö siitä kiinnostuneita naisia?
Löytyy kapeista kiinnostuneita vulvodyniasta kärsiviä naisia, mutta palstalla ei saa keskustella aiheesta. Paksusta ja lyhyestä en tiedä kiinnostuneita. Ehkä sen mallisia vaginoita ei vaan ole?
Pieni rintainen nainen on parasta mitä voi olla. Isot rinnat ei kiihota.
m 42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin H-kuppi
Koska rinnat koostuvat myös maitorauhasista jne. Painoin 42 kg, olin alipainoinen ja kuppikokoni oli DD.
eri
Normaalipaino riittää H-kuppiin. Mm. serkullani on H-kuppi ja hän on normaalipainoinen. Vyötäröstä hoikka ja persettä löytyy vähän, mitä nyt normaalipainoon sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin H-kuppi
Maitorauhaskudoksen määrä on geeneissä. Sitä ei saa laihdutettua pois.
Vierailija kirjoitti:
Monilla pienet rinnat on todella kauniit, söpöt ja jos sopivat muuten vartaloon niin kokonaisuus ratkaisee.
Jos poikavartaloa pitää kauniina niin sitten ovat toki 'söpöt'.
On ne kätevät, mutta isot seksikkäämmät ja naisellisemmat.
Minua ärsyttää huomata, että tykkään pienistä rinnoistani nykyään enemmän siksi, että kauneusihanne on kääntynyt siihen suuntaan. Nuorena nollarilla jopa nukuin push upit päällä, koska rintojen pienuus ahdisti niin paljon.
Kuinka monta kertaa naisena ehtiikään olla omalla kropallaan muodissa ja pois muodista. Todella sairas maailma ja markkinavoimat.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisten naisten vale. Mies toki painaa pienirintaistakin naista jos ei parempaa saa ja nainen on sen verran rintava ettei touhu tunnu täysin homostelulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin H-kuppi
eri
En ole tuo jolle vastasit, mutta olet varmaan mies, joka ei ymmärrä kuppikoista mitään. Esimerkiksi 65H on kupin tilavuudelta aivan samankokoinen kuin 75F tai 80E.
Itse olin alipainon rajoilla koossa 60H tai 65G merkistä riippuen. Nuo koot ovat keskenään saman kokoiset ja vastaavat 75E tai 80D kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Pieni rintainen nainen on parasta mitä voi olla. Isot rinnat ei kiihota.
m 42
Taidat olla håmå!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla pienet rinnat on todella kauniit, söpöt ja jos sopivat muuten vartaloon niin kokonaisuus ratkaisee.
Sulla on kyllä silmissä jotain vikaa, jos pienet rinnat on sulle sama, kuin poikavartalo. Tai taitaa vika ennemminkin olla korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä silmissä jotain vikaa, jos pienet rinnat on sulle sama, kuin poikavartalo. Tai taitaa vika ennemminkin olla korvien välissä.
Älä lauta ulise. Poikavartalot ei miehiä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin H-kuppi
Ei minun tissit pieniksi muutu laihduttamalla. Mulla oli nuorena D-kuppikoko, vaikka olin muuten hoikka. Lastensaannin jälkeen kuppikoko on ollut tämä. Kertaalleen paino putosi sairauden vuoksi 15 kiloa. Muuten meni vaatekaappi uusiksi, mutta kuppikoko pysyi samana...
Hoikalla voi olla todella korkea rasvaprosentti (jopa yli 30), jos on mallia laihaläski.
Tai sitten vaan rasvaa oikeissa paikoissa kuten rinnoissa ja pepussa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisten naisten vale. Mies toki painaa pienirintaistakin naista jos ei parempaa saa ja nainen on sen verran rintava ettei touhu tunnu täysin homostelulta.
Niin no, jos olen itsekin kuullut miesten sanovan pitävänsä pienirintaisista naisista, niin eiköhän niitä löydy muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla piilohomo kun jumittunut tissien kokoon. Luulee että kaikki heterot on vain läskitissien perään. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jos olen itsekin kuullut miesten sanovan pitävänsä pienirintaisista naisista, niin eiköhän niitä löydy muualtakin.
Mies sanoo mitä olettaa naisten haluavan kuulla. Pesälle pääsy on ensimmäinen prioriteetti.