Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienet rinnat sittenkin hyvä asia?

Vierailija
31.05.2025 |

Kroppa pysyy nuorekkaamman näköisenä?

https://www.is.fi/viihde/art-2000011264486.html

Kommentit (370)

Vierailija
1/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla pienet rinnat on todella kauniit, söpöt ja jos sopivat muuten vartaloon niin kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
2/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on tosi kätevät. Käyn välillä jopa juoksulenkeillä ilman rintsikoita. Vientiäkin on riittänyt ihan hyvin, koska tällaisesta pojanvartalosta tykkääviä miehiä on kuitenkin suht paljon, toki varmaan vähemmän kuin tissimiehiä. Olisin kyllä todennäköisesti paljon seksuaalisempi ihminen jos mulla olisi isot rinnat. En tunne itseäni mitenkään epäseksikkääksi näinkään, mutta ehdottomasti isommilla rinnoilla olisin omassa päässäni seksikkäämpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat on tosi kätevät. Käyn välillä jopa juoksulenkeillä ilman rintsikoita. Vientiäkin on riittänyt ihan hyvin, koska tällaisesta pojanvartalosta tykkääviä miehiä on kuitenkin suht paljon, toki varmaan vähemmän kuin tissimiehiä. Olisin kyllä todennäköisesti paljon seksuaalisempi ihminen jos mulla olisi isot rinnat. En tunne itseäni mitenkään epäseksikkääksi näinkään, mutta ehdottomasti isommilla rinnoilla olisin omassa päässäni seksikkäämpi. 

Millä logiikalla saat naisen vartalosta pojan?

Vierailija
4/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojanvartalosta tykkääviä? Hmm.. ovatko nuo miehet myös useasti käymässä Thaimaassa?

Vierailija
5/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen rintojen ihannointi on vähän last season. Pienet on kivat.

Vierailija
6/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.

Terveisin H-kuppi

Vierailija
7/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.

Terveisin H-kuppi

Mikset laihduta ja pienennä treenillä kehon rasvaprosenttia?

Vierailija
8/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät on lähtökohtaisesti "terveellisemmät". Vähemmän selkävaivoja ja rintakudosta (suuri määrä rintakudosta altistaa rintasyövälle).

Vierailija
9/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat olivat muotia joskus vuosituhannen vaihteessa, eivät enää.

Pienet tai olemattomat rinnat ovat hot, jos pepussa on edes hieman pyöreyttä. Jos ei ole sitä, on minun vaikea löytää naisen vartalosta mitään puoleensavetävää.

Vierailija
10/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olisi, siitä olisivat miehet pitäneet huolen. Olisit teinistä asti joutunut kuuntelemaan irstaiden ukkojen huomioita rinnoistasi, olisit joutunut kokemaan seksuaalista ahdistelua jopa työpaikoissasi, miehet olisivat pitäneet sinua helppona vain isojen rintojesi vuoksi, sinua olisi pyydetty seksiin ruokaostoksillakin jne. Siinä paskassa kohtelussa häviää kaikki omat seksuaaliset kiinnostukset ja miehistä muodostuu s aa ta na, joista et halua tietää mitään, et nähdä, et kuulla hetä.

Terveisin isorintainen

Vierailija
11/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin H-kuppi

Mikset laihduta ja pienennä treenillä kehon rasvaprosenttia?

Koska rinnat koostuvat myös maitorauhasista jne. Painoin 42 kg, olin alipainoinen ja kuppikokoni oli DD.

eri

Vierailija
12/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko imetys jos pienet rinnat? 

Vierailija
13/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on hyvä asia.

Isot rinnat on törkeän näköiset.

Vierailija
14/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat olivat muotia joskus vuosituhannen vaihteessa, eivät enää.

Pienet tai olemattomat rinnat ovat hot, jos pepussa on edes hieman pyöreyttä. Jos ei ole sitä, on minun vaikea löytää naisen vartalosta mitään puoleensavetävää.

Mulla on rinnanympärys 86 cm ja kapeahko lantio jotain 98-100 cm. Siksi mun kroppa näyttääkin todella epäsopusuhtaiselta ja isommat rinnat tasapainottaisi.

Ap

Vierailija
15/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat seksikkäintä mitä on. Olkaa ylpeitä niistä älkääkä turhaan verratko itseänne isololloisiin.

Vierailija
16/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat on hyvä asia.

Isot rinnat on törkeän näköiset.

No olipa nätisti sanottu. Not.

Vierailija
17/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet (heterot) diggaa isoista tisseistä. Näin se homma toimii täällä reaalimaailmassa.

Vierailija
18/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten linkin juttu liittyy?

Vierailija
19/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään siis isot rinnat eivät ole muotia. Muotia ovat pienet rinnat. Miten naiset huomioivat asian? Seuraavatko tässä asiasa muotioikkuja?

Vierailija
20/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko imetys jos pienet rinnat? 

Ei riipu siitä mitenkään. Omat lapset oli vauvoina tosi pyöreitä pelkällä omalla maidolla ruokittuina. Sitä riitti. Kuppi hädintuskin A.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme