Ei ole juhlia tänään
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Joo...Täällä alkoi kakaroiden mopo- mönkijä yms. ralli.
Tuossa painavat sitten taas kaikki päivät ja yöt. Ihan hel*** rasittavaa.
Poliisia ei missään, joten kaikki temput tehdään.
Minuakin on ihmetyttänyt jo monta vuotta miksi poliisi ei hoida lakisääteistä tehtäväänsä liikenteen valvonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Varmaan kurjaa. Meidän teinillä ei ole mopoa.
Älkääs nyt. Mopoilua nyt harrastettu vuosikymmeniä. Näin vanhana tätitinä ajattelen että mopojen rassaaminen nyt on vain hyväksi. Parempi ajanviete kuin iankaikkinen netin tuijottaminen. Kolmekymmentä vuotta sitten päristeltiin miehen kanssa pikkukylän katuja. Ja hauskaa oli. Kesä ja mopot. Ne vaan kuuluu yhteen.Antakaa nuorison pitää hauskaa.
Toiset tykkää ja toiset ei.ap
Sitä hauskaa vois pitää pienemmällä sekoilulla ja häiritsemättä muita lähes alituiseen.
Tai varsinkin vaarantamatta itseään ja muita.
Juu, olen itsekin ollut teini mutta en edes silloin ymmärtänyt joidenkin nuorten ihan totaalisiin päättömyyksiin menevää käytöstä.
Ja "yllätys", että usein just nuo samat ääliöy olivat myös kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Varmaan kurjaa. Meidän teinillä ei ole mopoa.
Älkääs nyt. Mopoilua nyt harrastettu vuosikymmeniä. Näin vanhana tätitinä ajattelen että mopojen rassaaminen nyt on vain hyväksi. Parempi ajanviete kuin iankaikkinen netin tuijottaminen. Kolmekymmentä vuotta sitten päristeltiin miehen kanssa pikkukylän katuja. Ja hauskaa oli. Kesä ja mopot. Ne vaan kuuluu yhteen.Antakaa nuorison pitää hauskaa.
Mua aina naurattaa kun mopoilijat aloittaa sen kaasuttamisen, ihan järkyttävää pärinää jo ennenkuin päästään edes liikkeelle. Vähäks hienoa varmaan niiden mielestä.
Mä aina ajattelen, että siellä ne hormoonit hyrrää.
Me ei asuta kylläkään missään yön yli kestävän moporallin varrella, varmaan tulisin hulluksi
Olisi teini saanut mopon jos olisi halunnut.ap