A -tason nainen tykännyt Tinderissä, mutta koen olevani B-tason mies, kannattaako silti tykätä takaisin?
Säästyy taas yksiltä pakeilta jos antaa vaan mennä ohi.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä siellä teet jos et edes viitti ton vertaa yrittää?
Onneks en ole enää tinderissä, kyllä oli raskasta se oon täällä naista ettimässä, mutta yhtään en oo valmis pistämään itseäni likoon-meininki.
Ei yhtään nappaa tarjoilla drinkkejä Kämpin loungessa, epäilen että etsii maksajaa matkoille. On mulla rahaa, mutta en vaan jaksas näihin naisten peleihin osallistua.
En tykkäisi takaisin. Se on luultavasti vain ilmaisten treffien perässä eli ravintolakäyntiä vailla.
Toisaalta kyllä sekin paskalla käy kerran päivässä parissa.
Vahinkotykkäys.
Sinuna tykkäisin kuitenkin takaisin. Ei se vielä tarkoita, että treffeille -joutuisit_.
Vierailija kirjoitti:
Vahinkotykkäys.
Sinuna tykkäisin kuitenkin takaisin. Ei se vielä tarkoita, että treffeille -joutuisit_.
Mutta sitten joudun tekemään miehenä aloitteen, kun annan tykkäyksen. Ja tuo on jo sitoutumista.
Ei kannata. Panisitte ja lopulta joutusitte naimisiin mutta nainen jättäisi kun paljastaisit olevasi b-mies. Parempi että etsit naisen somesta ja lähetät sille viestin "Pidä saatana tunkkis".
Täällä on joku katkera mies, joka tehtailee noita "kyttää ilmaista lounasta" "naiset rahastaa" kommentteja.
Mä ainakin tapaan treffikaverit jossain ulkona kävelyllä tai ehdotan jotain huoltoasema kahvia ja maksan itse ostokseni. Ellei mies sitten topakasti ilmoita maksavansa.
0/5 älkää ruokkiko näin huonoa trollia.
Mitä edes tarkoittaa aktiivinen elämäntapa? Töiden jälkeen menen aktiivisesti sohvalle nukkumaan, kerran kuussa voi käydä jossain raflassa ja viikonloppuna poiketa baarissa.
Onko toi aktiivisuutta naisten silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Panisitte ja lopulta joutusitte naimisiin mutta nainen jättäisi kun paljastaisit olevasi b-mies. Parempi että etsit naisen somesta ja lähetät sille viestin "Pidä saatana tunkkis".
Tää on kyllä paras! 😉😂😂😂
Kehäpäätelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä paras! 😉😂😂😂
Kehäpäätelmä.
Ja entäs sitten, kun ajan kanssa paljastuukin, että aloittaja onkin A-luokan ja nainen B-luokan? Mitäs sitten?!! Hittolainen.
Vierailija kirjoitti:
0/5 älkää ruokkiko näin huonoa trollia.
Ei valitettavasti ole trolli, en osaa päättää kannattaako ottaa riski. Voi olla että on jotain mafia -yhteyksiä myös ja sukulaiseni joutuu pulaan.
Älä tykkää - joudut vaan naimisiin ja paljastuu, ettei nainen olekaan A-luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä tykkää - joudut vaan naimisiin ja paljastuu, ettei nainen olekaan A-luokkaa.
Kiitos, tämä ratkaisi. Ei kannata tykätä jos ei tiedä mihin on ryhtymässä. Painoin ohita- kun tuli taas se secret admirer ruutu. Käytännössä hävisi nyt tutkalta.
No mitä sä siellä teet jos et edes viitti ton vertaa yrittää?
Onneks en ole enää tinderissä, kyllä oli raskasta se oon täällä naista ettimässä, mutta yhtään en oo valmis pistämään itseäni likoon-meininki.