Käytätkö ns. turvashortseja kesämekkojen kanssa?
Kommentit (34)
En käytä. Ylipaino ja ulkonäkö suojelevat minua väkisinmakaajilta. En kelpaa edes ulkkareille
N28XXXXXL
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Ylipaino ja ulkonäkö suojelevat minua väkisinmakaajilta. En kelpaa edes ulkkareille
N28XXXXXL
Samat sanat!
Vierailija kirjoitti:
N28XXXXXL
Olen ymmärtänyt että niitä käytetään ettei vahingossa vilauttele pimpsaa.
Narustringit ja leninki yllä kuljen kesäpäivinä. Kivan vilpoisaa vieläpä jos tuulenvirettä.
Ei tullut raiskarit edes mieleen kun luin aloituksen, luulin että tarkoitetaan tuulessa ylös hulmuavia heloja. Mun mekoissa on vähintään polveen ulottuvat helmat joten ei ole tuntunut että tarvii turvashortseja.
Mun mielestä tavallaan se mekon seksikkyyspointti menee niistä shortseista, tai itsellä ainakin. Siksi en käytä. Mutta ymmärrän niitä joilla reidet hankaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut raiskarit edes mieleen kun luin aloituksen, luulin että tarkoitetaan tuulessa ylös hulmuavia heloja. Mun mekoissa on vähintään polveen ulottuvat helmat joten ei ole tuntunut että tarvii turvashortseja.
Mulla tuli mieleen sellaiset Kevlar vahvistetut shortsit joissa haaroissa neulanteräviä piikkejä ja merkkausmaalia, jotta aiheutetaan kipua ja helpotetaan raiskurin tunnistamista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tavallaan se mekon seksikkyyspointti menee niistä shortseista, tai itsellä ainakin. Siksi en käytä. Mutta ymmärrän niitä joilla reidet hankaa tms.
Laihduttakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28XXXXXL
Olen ymmärtänyt että niitä käytetään ettei vahingossa vilauttele pimpsaa.
Tuon kokoisilla joutuu vähän etsimään että se vilahtaisi
Käytän suht pitkähelmaisia ja alla pikkareita. Jos ne puuvillapökät sattuu vilahtamaan ni voivoi. Muuta ei kumminkaan näy.
Mä käytän lasten takia. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun muksu syystä tai toisesta tulee nostamaan helmaa. Ja kyllä, komennan ja perustelen miksi niin ei saa tehdä, mutta aina välillä se unohtuu
En. Menee vähän pointti vilpoisesta kesämekosta, jos laittaa alle sortsit. Reidet eivät hankaa, enkä tykkää tosi lyhyistä helmoista, joten ei ole vilautteluvaaraakaan.
Usein käytän, vaikka useimmiten päällä täyspitkä hame (voi olla halkio tai napit). Miellyttävämpää kävellä shortsit jalassa, ei tarvitse pelätä reiden vilahtamista, reidet eivät hikoile, voi halutessaan käyttää muotoilevia versioita ja tärkeimpänä usein tasku.
Yleensä jätän pikkarit kokonaan pois. Ihanan vilpoisaa eikä kukaan saa tietää (paitsi joskus oma mies.)
En, häpeäisin, jos sellaiset vilkkuisivat hameen alta, vähän kuin jotkut villahousut.
Pointsit sanasta turvasortsit.