Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö ns. turvashortseja kesämekkojen kanssa?

Vierailija
31.05.2025 |

Eikö ole vähän tyhmä juttu?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit sanasta turvasortsit.

Vierailija
2/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turha juttu ihan aina joten tarvittaessa käytän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Ylipaino ja ulkonäkö suojelevat minua väkisinmakaajilta. En kelpaa edes ulkkareille 

N28XXXXXL 

Vierailija
4/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Ylipaino ja ulkonäkö suojelevat minua väkisinmakaajilta. En kelpaa edes ulkkareille 

N28XXXXXL 

Samat sanat!

Vierailija
5/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28XXXXXL 

Olen ymmärtänyt että niitä käytetään ettei vahingossa vilauttele pimpsaa.

Vierailija
6/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narustringit ja leninki yllä kuljen kesäpäivinä. Kivan vilpoisaa vieläpä jos tuulenvirettä.

Vierailija
7/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut raiskarit edes mieleen kun luin aloituksen, luulin että tarkoitetaan tuulessa ylös hulmuavia heloja. Mun mekoissa on vähintään polveen ulottuvat helmat joten ei ole tuntunut että tarvii turvashortseja.

Vierailija
8/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tavallaan se mekon seksikkyyspointti menee niistä shortseista, tai itsellä ainakin. Siksi en käytä. Mutta ymmärrän niitä joilla reidet hankaa tms. 

Vierailija
9/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut raiskarit edes mieleen kun luin aloituksen, luulin että tarkoitetaan tuulessa ylös hulmuavia heloja. Mun mekoissa on vähintään polveen ulottuvat helmat joten ei ole tuntunut että tarvii turvashortseja.

Mulla tuli mieleen sellaiset Kevlar vahvistetut shortsit joissa haaroissa neulanteräviä piikkejä ja merkkausmaalia, jotta aiheutetaan kipua ja helpotetaan raiskurin tunnistamista.

Vierailija
10/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tavallaan se mekon seksikkyyspointti menee niistä shortseista, tai itsellä ainakin. Siksi en käytä. Mutta ymmärrän niitä joilla reidet hankaa tms. 

Laihduttakaa.

Vierailija
11/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen aina kommandona!

Vierailija
12/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeelliset mummoalkkarit on hyvä valinta kesät talvet. 

Vierailija
13/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28XXXXXL 

Olen ymmärtänyt että niitä käytetään ettei vahingossa vilauttele pimpsaa.

Tuon kokoisilla joutuu vähän etsimään että se vilahtaisi

Vierailija
14/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suht pitkähelmaisia ja alla pikkareita. Jos ne puuvillapökät sattuu vilahtamaan ni voivoi.  Muuta ei kumminkaan näy.

Vierailija
15/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän lasten takia. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun muksu syystä tai toisesta tulee nostamaan helmaa. Ja kyllä, komennan ja perustelen miksi niin ei saa tehdä, mutta aina välillä se unohtuu

Vierailija
16/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Menee vähän pointti vilpoisesta kesämekosta, jos laittaa alle sortsit. Reidet eivät hankaa, enkä tykkää tosi lyhyistä helmoista, joten ei ole vilautteluvaaraakaan.

Vierailija
17/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käytän, vaikka useimmiten päällä täyspitkä hame (voi olla halkio tai napit). Miellyttävämpää kävellä shortsit jalassa, ei tarvitse pelätä reiden vilahtamista, reidet eivät hikoile, voi halutessaan käyttää muotoilevia versioita ja tärkeimpänä usein tasku. 

Vierailija
18/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla trikoohousut ja siinä päällä urheilushortsit.

Vierailija
19/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jätän pikkarit kokonaan pois. Ihanan vilpoisaa eikä kukaan saa tietää (paitsi joskus oma mies.)

Vierailija
20/34 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, häpeäisin, jos sellaiset vilkkuisivat hameen alta, vähän kuin jotkut villahousut.