Käytätkö ns. turvashortseja kesämekkojen kanssa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mun mekoissa on vähintään polveen ulottuvat helmat joten ei ole tuntunut että tarvii turvashortseja.
Olen kerran nähnyt, kun pitkässä hameessa olleella nousi hame korviin kovalla tuulella. Sen jälkeen olen aina käyttänyt shortseja hameen alla, vaikka olisi nilkkapituinen helma.
Eri asia sitten jos on tyyliin napakka farkkuhame, jonka helmat ei tuulessa nouse.
En. Idea ihanan viileänä liehuvasta hellemekosta ei oikein toteudu,jolla alla on sortsit.
Helmat yltää vähintään polviin niin ei sieltä mitään vilku.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tavallaan se mekon seksikkyyspointti menee niistä shortseista, tai itsellä ainakin. Siksi en käytä. Mutta ymmärrän niitä joilla reidet hankaa tms.
Mä käytän hameita ihan muista kuin seksikkyyssyistä
Kesällä on parasta kun saa laittaa vain leningin päälle, ja tuulenvire menee läpi siitä. Toki jos lähdetään iltaa viettämään, laitan alkkarit ja rintsikat. Päiväsaikaan sillointällöin vain pelkkä leninki. Irstasta, ja nautin siitä.
En. Mulla on aina pitkä hame, taidan omistaa kaksi midiä. Tarvittaessa alushame. Reidet eivät hankaa ja lapset eivät ole mua kohtaan tuttavallisia, ymmärrän kyllä miksi kun katson peiliin. Vain musta tötteröhattu puuttuu.
En käytä, mutta kun lapset oli pieniä käytin, koska joutui jatkuvasti kumartelemaan, nostelemaan ym niin silloin kyllä olisi vilkkunut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut raiskarit edes mieleen kun luin aloituksen, luulin että tarkoitetaan tuulessa ylös hulmuavia heloja. Mun mekoissa on vähintään polveen ulottuvat helmat joten ei ole tuntunut että tarvii turvashortseja.
Mulla tuli mieleen sellaiset Kevlar vahvistetut shortsit joissa haaroissa neulanteräviä piikkejä ja merkkausmaalia, jotta aiheutetaan kipua ja helpotetaan raiskurin tunnistamista.
Kyllä Mahmud kokee elämänsä yllätyksen...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tavallaan se mekon seksikkyyspointti menee niistä shortseista, tai itsellä ainakin. Siksi en käytä. Mutta ymmärrän niitä joilla reidet hankaa tms.
Oi, kuinka ymmärtäväinen oletkaan. Ja vielä kun länkisäärien kanssa joudut itse elämään.
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Ylipaino ja ulkonäkö suojelevat minua väkisinmakaajilta. En kelpaa edes ulkkareille
N28XXXXXL
Oletpa erikoisen näköinen jos ei edes muslimi yritä panna sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut raiskarit edes mieleen kun luin aloituksen, luulin että tarkoitetaan tuulessa ylös hulmuavia heloja. Mun mekoissa on vähintään polveen ulottuvat helmat joten ei ole tuntunut että tarvii turvashortseja.
Mulla tuli mieleen sellaiset Kevlar vahvistetut shortsit joissa haaroissa neulanteräviä piikkejä ja merkkausmaalia, jotta aiheutetaan kipua ja helpotetaan raiskurin tunnistamista.
Meidän vihreiden mekossa lukee arabiaksi että saa panna.
Riippuu mekosta.
Jos mekko on kapeaa mallia, en. Jos on leveä helma, mikä voi nousta tuulessa, käytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän vihreiden mekossa lukee arabiaksi että saa panna.
Persumiesten lippiksessä lukee, että ylileveä vatsakuljetus.
En käyä mekkoja enkä hametta. Jopa kesällä housuja tai ns. kunnollisia farkkusottseja en sellaisia liian lyhyitä.
En todellakaan käytä. Turvashortsit, mitä ihmettä?