Nainen ghostasi kun kerroin, että olin käyttänyt maksullisen naisen palveluita Filippiineillä?
Olin kaverini häissä Filippiineillä. Kerroin rehellisesti, että kyllä, makasin siellä paikallisen naisen kanssa maksua vastaan. Kaikki tämä tapahtui ennen kuin edes aloimme jutella Tinderin kautta.Nyt ghostasi täysin eikä ole vastannut mihinkään viesteihin.
Miksi naiset ovat niin epävarmoja?
M32
Kommentit (23)
Olipa tämä provo tai ei, niin uskokaa jo miehet, että 90 prosentilta naisista loppuu kiinnostus mieheen, jos saa kuulla hänen ostaneen seksiä. Se on jokaisen oma valinta, että jättääkö käymättä maksullisissa vai jättääkö kertomatta käyneensä. Nuo on tasan ne kaksi vaihtoehtoa, joilla lisää huikeasti mahdollisuuksiaan päästä mihinkään suhteeseen naisen kanssa.
Jos nainen olisi käynyt gigolon luona ulkomailla, olisiko se sinulle ok? Niin, sitähän minäkin.
Ei liity epävarmuuteen, ei halunnut vain hukata aikaansa sinuun. Miehet, jotka käyttää prostituoitujen palveluja, ei kiinnosta naisia, jotka haluavat oikean, tasa-arvoisen suhteen.
Yli 180-senttisten ei tarvitse käydä hu orissa. Pillua sataa ovista ja ikkunoista.
Joskus tuli dokumentti, jossa näitä maksullisia naisia haastateltiin. Suurin osa sanoi, että eivät tekisi tuota päivääkään jos ei olisi pakko.
Kertoivat, että heitä oikeasti ällöttää suurin osa niistä ukoista; Rumia, haisevia, ilkeitä yms.
Siinä myös näytettiin niitä asiakkaita ja oikeassahan naiset niistä olivatkin.
Lisäksi se, että parittajat vaativat oman osuutensa rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kaverin kanssa työmatkalla Thaimaassa, ja ihan totta, oltiin työasioissa Thaimaassa, ei ole vitsi, kyllä sinnekin bisnestä tehdään. Olen ollut siellä työasioissa parikin kertaa.
No, sitten mentiin bing bong paikkaan ja sen jälkeen tyttöbaariin, kaveri otti sieltä tytön mukaan, mutta vannotti mulle että et sitten ikinä kerro mun kihlatulle tästä asiasta. Sanoin että ei mulla ole mitään tarvetta kertoa, kun täällä kerran ollaan, niin sehän on ihan luonnollista.
Mitähän tauteja se kaverisi vei kihlatulleen tuliaisiksi sieltä Thaimaasta?
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuli dokumentti, jossa näitä maksullisia naisia haastateltiin. Suurin osa sanoi, että eivät tekisi tuota päivääkään jos ei olisi pakko.
Kertoivat, että heitä oikeasti ällöttää suurin osa niistä ukoista; Rumia, haisevia, ilkeitä yms.
Siinä myös näytettiin niitä asiakkaita ja oikeassahan naiset niistä olivatkin.
Lisäksi se, että parittajat vaativat oman osuutensa rahoista.
Ja miksihän ihmeessä joku alapeukutti...Osui ilmeisesti totuus kohdalle😆
Joku, joka kuvittelee että jollain rahalla saa "rakkautta".
On niitä maita, joissa voi paneskella ketä ja mitä vaan.
Jopa lapsia. Tätä te sitten kannustatte könyämällä tuolla...
Monesko aloitus, ap? Oletko edes aikuinen? 🤣
Kuinka tyhmä ja yksinkertainen täytyy olla ihmetelläkseen miksi ghostasi?
Toki trollihan tämä ap on, mutta kun samanlaisia typeryksiä on ihan oikeassakin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tämä provo tai ei, niin uskokaa jo miehet, että 90 prosentilta naisista loppuu kiinnostus mieheen, jos saa kuulla hänen ostaneen seksiä. Se on jokaisen oma valinta, että jättääkö käymättä maksullisissa vai jättääkö kertomatta käyneensä. Nuo on tasan ne kaksi vaihtoehtoa, joilla lisää huikeasti mahdollisuuksiaan päästä mihinkään suhteeseen naisen kanssa.
Mutta jos mies kertoo rehellisesti, ettei hänellää ole ollut ensimmäistäkään seksikumppania, niin nainen juoksee karkuun koska ajattelee mien olevan kuvottaba ja vastenmielin incel. vaikka mies olisi miten sinut itsensä kanssa, joka voi olla vielä pahepma, jos miehellä on maisia kavereina niin hän on varmaan kaappi homokin, tai ehä joku uskovainen hih-huli.
Kyllä. en onneksi kaikillta treffikumppaneiltani mutta riittävän monelta olen saanut niin kirpaisevaa palautetta puolestani siitä, että en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa (= vasstauksena naisen kysymykseen aiemmista pidemmistä parisuhtesta) , että harkitsin jo että vastaisuudessa valehtelisin "kokemattomuuteni" toiseksi.
Kuitenkin kuten joku mies joka oli ilmeisesti kohdannut ilm. jotain vastaavaa ja kertoi siitä ttäälä, niin tajusin hänen kirjoituksistaan, että valehteelmalla oman parisuhde historiani toisesksi kusetan ja valehtelen todennäköisesti kaikkein eniten itselleni
Jos siis nainen ei kestäsi "kokemattomuuttani" vaikka itse en koksi sitä niin raskaaksi taakaksi, enkä käyttäsi sitä tekosyynä sillle että sen johdosta voisin melkata ja ulista:, nsyyttämään , halveksimaan muita ja muiden valintoja ja päätöksiä. Tai sitten vain toimimaan muuten loukkaavasti / erityisen vasten vastenmielisesti, niin kenties arvomaailmamme olisi muutoinkin niin erilainen, että meidän olisi muutoinkin parempi jatkaa muutoin kuin niin, että etenisimme yhdessä, tulevaisuudessa muodostetussa parisuhteessa .
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat hippokriittisiä. Heillä itsellään ollut useampi pelimies, mutta miehen pitää olla siveyden sipuli!🙄
Totta kai miehen pitää olla siveä.
Ekan kerran eläissäni käytin maksullista Singaporessa, oli kyllä upea tyttö, monta vuotta mietin mitä hänelle kuuluu. On vieläkin hänen valokuvansa ja toisinaan niille runkkaan. Oli niin kaunis tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Itse leikin sinkkuäitien tunteilla.
Luonnollista ja aivan oikein.
Tämä toimii hyvin itsellänikin. Kyllä lohkeaa.
Mies ghostasi, kun kerroin, että leikkasin edelliseltä miesystävältä munat. Miksi miehet on niin epävarmoja?
Tautiriski ja kertoo jotain arvoista, myös suhteesta rahaan ja terveysriskeihin, ei osaa itse tyydyttää itseään tarvittaessa, pettämisaltis. Lähtökohtaisesti maksullisissa käynyt on monelle no-no, by by.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kaverin kanssa työmatkalla Thaimaassa, ja ihan totta, oltiin työasioissa Thaimaassa, ei ole vitsi, kyllä sinnekin bisnestä tehdään. Olen ollut siellä työasioissa parikin kertaa.
No, sitten mentiin bing bong paikkaan ja sen jälkeen tyttöbaariin, kaveri otti sieltä tytön mukaan, mutta vannotti mulle että et sitten ikinä kerro mun kihlatulle tästä asiasta. Sanoin että ei mulla ole mitään tarvetta kertoa, kun täällä kerran ollaan, niin sehän on ihan luonnollista.
Tuon takia ei kosketa yhteenkään aasianmatkaajaan, pääsee helpommalla. Niin moni mies on munan vietävissä ja yhtä moni yllytyshullu laumasielu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia ei kosketa yhteenkään aasianmatkaajaan, pääsee helpommalla. Niin moni mies on munan vietävissä ja yhtä moni yllytyshullu laumasielu.
Meinaatko maksullisia löytyvän vain aasiasta? Ihan vinkkinä, niitä löytyy kaikkialta ja Suomestakin.
Harva nainen haluaa miestä, jolle naiset ovat ostettavia tavaroita. Tuo kertoo niin paljon suhtautumisesta naisiin ylipäätään.
Vaikutat itse epävarmalta, kun pitää samasta aiheesta vähän eri vivahtein tehdä monta aloitusta samalle illalle. Miksi olet epävarma?