Nainen ghostasi kun kerroin, että olin käyttänyt maksullisen naisen palveluita Filippiineillä?
Olin kaverini häissä Filippiineillä. Kerroin rehellisesti, että kyllä, makasin siellä paikallisen naisen kanssa maksua vastaan. Kaikki tämä tapahtui ennen kuin edes aloimme jutella Tinderin kautta.Nyt ghostasi täysin eikä ole vastannut mihinkään viesteihin.
Miksi naiset ovat niin epävarmoja?
M32
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kaverin kanssa työmatkalla Thaimaassa, ja ihan totta, oltiin työasioissa Thaimaassa, ei ole vitsi, kyllä sinnekin bisnestä tehdään. Olen ollut siellä työasioissa parikin kertaa.
No, sitten mentiin bing bong paikkaan ja sen jälkeen tyttöbaariin, kaveri otti sieltä tytön mukaan, mutta vannotti mulle että et sitten ikinä kerro mun kihlatulle tästä asiasta. Sanoin että ei mulla ole mitään tarvetta kertoa, kun täällä kerran ollaan, niin sehän on ihan luonnollista.
Tuon takia ei kosketa yhteenkään aasianmatkaajaan, pääsee helpommalla. Niin moni mies on munan vietävissä ja yhtä moni yllytyshullu laumasielu.
Meinaatko maksullisia löytyvän vain aasiasta? Ihan vinkkinä, niitä löytyy kaikkialta ja Suomestakin.
En tietenkään. Tuo on vaun yksi kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen haluaa miestä, jolle naiset ovat ostettavia tavaroita. Tuo kertoo niin paljon suhtautumisesta naisiin ylipäätään.
Ei siinä naista osteta, vaan palvelua.
Niin joo, tällä tavalla nykyään kuuluu kieltää asia.
Toinen juttu on tietty se, että harva nainen haluaa tauteja.
Prostituoiduille he ovat kuitenkin täysin tuntemattomia ihmisiä, joiden kanssa seksin harrastaminen on taloudellinen pakko. Siinä on jo kaksi syytä, miksi he ovat prostituoitujen mielestä ällöttäviä vaikka ehkä vaimojensa mielestä eivät olisikaan.