Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ghostasi kun kerroin, että olin käyttänyt maksullisen naisen palveluita Filippiineillä?

Vierailija
30.05.2025 |

Olin kaverini häissä Filippiineillä. Kerroin rehellisesti, että kyllä, makasin siellä paikallisen naisen kanssa maksua vastaan. Kaikki tämä tapahtui ennen kuin edes aloimme jutella Tinderin kautta.Nyt  ghostasi täysin eikä ole vastannut mihinkään viesteihin. 

Miksi naiset ovat niin epävarmoja?

M32

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuli dokumentti, jossa näitä maksullisia naisia haastateltiin. Suurin osa sanoi, että eivät tekisi tuota päivääkään jos ei olisi pakko.

Kertoivat, että heitä oikeasti ällöttää suurin osa niistä ukoista; Rumia, haisevia, ilkeitä yms.

Siinä myös näytettiin niitä asiakkaita ja oikeassahan naiset niistä olivatkin.

Lisäksi se, että parittajat vaativat oman osuutensa rahoista. 

Niin aina. Oikeasti asiakkaat ovat ihan tavallisia miehiä laidasta laitaan. Niitä, joiden kanssa ollaan menty avioon ja tehdään/tehty lapsia.

Prostituoiduille he ovat kuitenkin täysin tuntemattomia ihmisiä, joiden kanssa seksin harrastaminen on taloudellinen pakko. Siinä on jo kaksi syytä, miksi he ovat prostituoitujen mielestä ällöttäviä vaikka ehkä vaimojensa mielestä eivät olisikaan.

Vierailija
22/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kaverin kanssa työmatkalla Thaimaassa, ja ihan totta, oltiin työasioissa Thaimaassa, ei ole vitsi, kyllä sinnekin bisnestä tehdään. Olen ollut siellä työasioissa parikin kertaa.

No, sitten mentiin bing bong paikkaan ja sen jälkeen tyttöbaariin, kaveri otti sieltä tytön mukaan, mutta vannotti mulle että et sitten ikinä kerro mun kihlatulle tästä asiasta. Sanoin että ei mulla ole mitään tarvetta kertoa, kun täällä kerran ollaan, niin sehän on ihan luonnollista.

Tuon takia ei kosketa yhteenkään aasianmatkaajaan, pääsee helpommalla. Niin moni mies on munan vietävissä ja yhtä moni yllytyshullu laumasielu.

Meinaatko maksullisia löytyvän vain aasiasta? Ihan vinkkinä, niitä löytyy kaikkialta ja Suomestakin.

En tietenkään. Tuo on vaun yksi kriteeri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen haluaa miestä, jolle naiset ovat ostettavia tavaroita. Tuo kertoo niin paljon suhtautumisesta naisiin ylipäätään.

Ei siinä naista osteta, vaan palvelua.

Niin joo, tällä tavalla nykyään kuuluu kieltää asia. 

Toinen juttu on tietty se, että harva nainen haluaa tauteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan